Afgelopen week in de Bios 2 guns gezien. Zeer vermakelijk, goed geacteerd, aardig verhaal. Beetje humor en het verhaal moet je niet te serieus nemen. Dacht dat het een mindere film zou zijn, door de negatieve beoordelingen, maar niets is minder waar.
Elysium draaide helaas niet meer en een goede copy heb ik ook nog niet gevonden op het internet. Moet daar nog ff op wachten. Rush, het diner en The Hobbit deel 2 staan nog op het programma. Het valt mij op dat niemand mee wil naar Rush.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
10 nov 2013 12:15
horn
PF #57
Re: TV, movie en IMDB - The Sequel
zou het dan misschien niet aan de film liggen?
geintje Edwin, geintje
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
10 nov 2013 16:52
S2
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
barolo schreef:
Het valt mij op dat niemand mee wil naar Rush.
Is nochtans een leuke film! Ik heb er in elk geval van genoten!
10 nov 2013 19:14
barolo
3.2S
010
Het is volgens mij een goede film. Echter, een James Hunt <=> Niki Lauda formule 1 strijd uit de jaren 70 spreekt nu niet meer tot de verbeelding. Film krijgt wel een goede beoordeling. http://www.moviemeter.nl/film/83141
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
14 nov 2013 13:08
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
RED 2, Machete Kills en Getaway gezien. Alle drie waardeloos.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
15 nov 2013 12:44
barolo
3.2S
010
The Getaway uit 1972 is één van mijn favoriete films. Nu wel een beetje gedateerd, maar blijft leuk om naar te kijken.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
15 nov 2013 14:53
MY00
Cayman S
Zojuist Prisoners gekeken begrijp de 8.1 op IMDB wel.
_________________________________________ Mvg,
René
17 nov 2013 0:47
horn
PF #57
thx. weer wat te doen vanavond
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
17 nov 2013 9:18
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Boeiende film hoewel hij een beetje traag op gang kwam.
18 nov 2013 9:45
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Goede acteur ook, die Jake Gyllenhaal.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
18 nov 2013 10:21
barolo
3.2S
010
IK vind het een slechte acteur. Kan echt geen geloofwaardige hetero rol neerzetten. In Brokeback mountain acteerde die wel goed, maar werd hij overclassed door Heath Ledger. Beide wel voor een Oscar genomineerd.
18 nov 2013 11:59
horn
PF #57
vond hem in End of Watch overigens niet slecht.
18 nov 2013 12:23
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Daarin was ie super. En in Zodiac, Donnie Darko en Jarhead vond ik hem ook zeker niet onverdienstelijk spelen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
18 nov 2013 13:39
MY00
Cayman S
Delnoy schreef:
Boeiende film (Prisoners) hoewel hij een beetje traag op gang kwam.
Vond ik ook, maar dat vergeet je op het moment als de gang er wel in zit. Ik tenminste. Mijn vrouw vond het einde erg fijn (of was het nu juist niet).
René
18 nov 2013 14:55
barolo
3.2S
010
Net in de Bios Captain Phillips gezien. Een echte aanrader.
22 nov 2013 1:20
Reesmees
Ex 964 nu R107
010
Captain Phillps is idd goed. Laatst naar 'The Call' geweest , ook een aanrader!
Volgende week naar Bad Grandpa met zoon, zal mij benieuwen.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
eergisteren heel seizoen 2 van magic city afgekeken wat een mega serie is dat ook he
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
22 nov 2013 21:39
MY00
Cayman S
Goed dat je het zegt . Ik moet die nog af kijken, nog 2 afleveringen.
René
23 nov 2013 15:40
Tom
barolo schreef:
Net in de Bios Captain Phillips gezien. Een echte aanrader.
De Hollywood versie heb ik nog niet gezien, maar de Deense variant is ook de moeite waard: Kapringen. Grappig ook om beide trailers na elkaar te bekijken, zie je gelijk hoe Hollywood e.e.a. in beeld brengt.. op een bepaalde manier wel lachwekkend
_________________________________________ Porsche Boxster S (987) 3.4
23 nov 2013 21:26
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Net naar het eerste deel van Unsere Mütter, unsere Väter zitten kijken. Erg indrukwekkend. Zeker een aanrader. http://www.imdb.com/title/tt1883092/
01 dec 2013 23:47
MY00
Cayman S
Een vriend van mij heeft mij deze tip al een tijd geleden gegeven. Ik heb ze thuis staan moet alleen er 1x tijd voor maken. Over een paar weken 2 weekjes verlof zal dan moeten gaan gebeuren.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
kweet niet of deze al voorbij is gekomen, maar ik vond het een SUPERRRR serie :
click pic to read link !
top acteurs en heel goed neergezet , een gewelddadig goede serie zeg maar
kheb hem in een keer uit gekeken
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
16 dec 2013 12:48
horn
PF #57
Franz schreef:
Olympus has Fallen kijkt lekker weg maar meer ook niet.
Wat een sh*t film was dat zeg. Beetje Die Hard, maar dan slecht. Het was dat ik zaterdagmiddag echt niks anders te doen had. Maar 2 uur slaap inhalen was een betere optie geweest...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum