Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 14:37

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
eerste crash 918 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: eerste crash 918
Ik heb zo'n stil vermoeden dat dat nog steeds dwars zit bij je. Gezien de manier waarop je steeds maar weer reageert op postings hier, en op andere fora, als er weer eens iemand gecrasht is met een sportwagen. Laat toch lekker gaan. Je weet hoe dat soort dingen gaan, vooral op fora. Je weet zelf beter toch?
Als ik morgen in de slip raak met mijn auto en de sloot inkieper zullen er ook heel veel speculaties zijn. Maar feit is wel dat als ik over de juiste voertuigbeheersing zou beschikken de kans heel wat groter was geweest dat ik mijn auto droog had gehouden. En dat is alles wat ik ermee wilde zeggen. En dat is absoluut geen verwijt naar jou toe want de meeste liefhebbers hier op 't forum, inclusief ikzelf, rijden eigenlijk te weinig en te voorzichtig met hun auto om er echt achter te komen waar de auto toe in staat is en waar je op moet letten. Zeker als het om de 'oudjes' gaat.

25 nov 2013 2:06
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Franz schreef:
Ik heb zo'n stil vermoeden dat dat nog steeds dwars zit bij je. Gezien de manier waarop je steeds maar weer reageert op postings hier, en op andere fora, als er weer eens iemand gecrasht is met een sportwagen. Laat toch lekker gaan. Je weet hoe dat soort dingen gaan, vooral op fora. Je weet zelf beter toch?
Als ik morgen in de slip raak met mijn auto en de sloot inkieper zullen er ook heel veel speculaties zijn. Maar feit is wel dat als ik over de juiste voertuigbeheersing zou beschikken de kans heel wat groter was geweest dat ik mijn auto droog had gehouden. En dat is alles wat ik ermee wilde zeggen. En dat is absoluut geen verwijt naar jou toe want de meeste liefhebbers hier op 't forum, inclusief ikzelf, rijden eigenlijk te weinig en te voorzichtig met hun auto om er echt achter te komen waar de auto toe in staat is en waar je op moet letten. Zeker als het om de 'oudjes' gaat.

Het zit me ook dwars, vooral hier op het forum. Een plek waarbij juist iedereen beter zou moeten weten. Snap niet dat iedereen zo nodig iemand moet veroordelen. Denk dat wanneer het jezelf overkomt je heel anders zult denken en dan direct roepen, maar bij mij lag het anders, ik kon er niks aan doen. Fouten worden gemaakt, kan de beste overkomen. Bij dit voorbeeld is niet eens duidelijk of er iemand gewond is, en dat doet er ook niet toe, want de beste man/vrouw heeft zichzelf overschat en kon de auto niet onder controle houden en dat is belangrijker dan persoonlijk leed.

25 nov 2013 15:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Hey Bro's, dat zeg ik man. Die vent staat gewoon achter die boom te pissen man, krijgt ie gelijk nog meer zeik van op het forum. :thumleft:

25 nov 2013 23:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2