Even voorstellen vanuit Amerika
Hallo,
Mijn naam is Marcel, zelfstandig ondernemer, 49 jaar en woon op dit moment in Corona, California; Getrouwd en 1 kid (zoon van 12).
We hebben wel een paar auto's maar kunnen ons nog geen Porsche eigenaar noemen........helaas. Maar ben wel een liefhebber van veel PK's.
Heb de afgelopen jaren er wel een paar keer naar gekeken (911) maar altijd afgeketst op het (in mijn ogen, sorry, mijn smaak) foei lelijke stuur (soort van 3 hoek). Gelukkig vindt ik het bij de nieuwere modellen wel mooi
Nu is het zo dat mijn vrouw de VW die we in 2012 gekocht hebben niet prettig vindt rijden (ze noemt het een ouwe -censuur- auto) en haar zinnen heeft gezet op eerst een Cayenne maar nu toch op een Panamera.
Als ondernemer heb ik een beetje een handelaars mentaliteit denk ik dus sprong gelijk op internet en zocht contact met wat mensen / kennissen met auto contacten met in gedachten dat er voor mij dan misschien wel een "hobby" 911 in zou kunnen zitten
(Hobby omdat ik iets meer ruimte nodig heb voor dagelijks gebruik).
Op dit moment heb ik er een paar op het oog.
Een 2009 911 (997) Turbo voor ongeveer 33.000 Euries en een 2007 voor ongeveer 29.000 Euries (beide Coupé en handgeschakeld).
Ben inmiddels ook aan het uitrekenen wat de totale kosten zouden zijn om ze te exporteren naar Nederland (weet er wel iets van) omdat er wat vrienden en kennissen ook interesse getoond hebben.
Hoop hier wat antwoorden op mijn vragen te vinden en evt. contacten te leggen met ervarings deskundigen.