Auteur |
Bericht |
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
Re: Proefritje met een Ferrari? kijk maar uit!
De man kan de auto toch een weekend meegekregen hebben als goede klant? Mijn vader kreeg regelmatig auto's een weekend mee naar huis (weliswaar geen Ferrari's helaasch, maar wel auto's ruim boven de ton)
_________________________________________ --Disturbing the peace since 1975--
|
26 nov 2013 15:33 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
tuurlijk. 700pk geven we effe aan opa mee.
_________________________________________ oud is beter
|
26 nov 2013 17:50 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Ding zit vol met electronica zoals esp/dsc en toch zoiets voor elkaar krijgen....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
26 nov 2013 18:24 |
|
|
horn
PF #57
|
De opa van mijn zoons rijdt ook Ferrari... al jaren. Schadevrij. Opa's kunnen dus kennelijk wel snelle auto's rijden
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 nov 2013 18:28 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Toch zo vreemd niet? Wie weet is hij daar al jaren klant en wilde hij een nieuwe Ferrari kopen.
|
26 nov 2013 19:25 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik weet het niet. something fishy in denmark.
|
26 nov 2013 19:29 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Huh. Dit ontgaat mij
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
26 nov 2013 19:38 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
vrij naar hamlet.
|
26 nov 2013 19:39 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Wat zit jij te drinken wolf
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
26 nov 2013 19:42 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
De meesten kunnen pas een sportwagen betalen als ze opa zijn Als je jong bent, wil je m, maar kan je m niet betalen... Als je oud bent, kan je m betalen, maar wil je m niet meer...Toen ik die leus hoorde, kocht ik gelijk een Donkervoort! Met andere woorden: wees maar blij dat er veel opa's een dure sportwagen kopen, anders zou er veel minder keus voor de meeste forumleden zijn. Helaas zijn die auto's dan ook vaak met tiptronic
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
26 nov 2013 19:43 |
|
|
koenty
|
Denk ook niet dat die persoon maar 1 ferrari had. Aangezien die juist dat model ging teste.
|
28 dec 2013 9:30 |
|
|
michelm1978
Porsche 911 3.0SC 1982Varik
|
Fijn, zo'n opa die het leven van je kind in gevaar brengt. Idd. in een VW Up zou dit niet gebeurd zijn.
Ik rij met de Porsche ook wel met de kids, maar dan toch een heel stuk defensiever dan alleen. Dan doel ik vooral op bochtenwerk. Een keer snel optrekken op een rechte weg vinden ze geweldig!
|
30 dec 2013 9:24 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Het grootste gevaar op de weg vind ik juist die grijze bollen die zich voortbewegen in een Agila, Wagon+ en andere hoge instap blokkendozen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 dec 2013 10:57 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
...de Kia Picanto heeft een veel betere wegligging dan een Up....dus met een Up moet je zowiezo voorzichtiger rijden
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
30 dec 2013 12:12 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
al die electronica kan gewoon uit hoor
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
30 dec 2013 15:38 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Kan, of je voor de proefrit alle knopjes ca. hoe je ze moet bedienen de betekenis weet betwijfel ik. Mijn vader zei altijd: afblijven met je fikken..en zeker met 700pk oid onder de kap. Recentelijk met een 997 turbo gereden brrrr wat snel, gewoon eng eigenlijk.....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
30 dec 2013 16:46 |
|
|