Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: uitvoeren werken
De aannemer die voor mij bezig is stuurt ook steeds deelrekeningen, weet je allebei waar je aan toe bent Had Bart Holland (bestaat hij nog?) ook niet zo'n stappenplan, om de auto in gedeelte's op te knappen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
27 nov 2013 16:41 |
|
|
Hellraiser
996 GT2 -
991 Cabrio ProjectSint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
|
Ik ken zelfs mensen die voor een vast maandelijks budget aan auto's werken
|
27 nov 2013 17:07 |
|
|
Gette
|
Anders doen zoals op hotel; Bij inchecken even de Visa kaart afgeven en alles verloopt automatisch Btw. Ik zou dit zelfs appreciëren indien er per gepresteerde arbeid wordt gefactureerd. Zeker in een restauratiefase is dit handig om weten waar je naartoe gaat en of je moet gaan bijklussen ...
_________________________________________ ex 78er SC ex 964 C2 met pittig blokje. 968 in refreshtoration.
|
27 nov 2013 17:33 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Klopt: dan betaalde je per stap 10% van (2x de normale priijs) voor een matige restauratie
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
27 nov 2013 21:44 |
|
|
nineone1fun
Belgium
|
Als starter van de topic had ik deze graag gesloten . Dacht niet mensen te kwetsen met een algemene vraag die niets of niemand op enige manier met de vinger wijst .
_________________________________________ Mvg nineone1fun
|
27 nov 2013 22:27 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
En dat vind ik dan ook weer erg netjes. Jullie gaan er wel uitkomen! Beide succes met gesprek vrijdag
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
27 nov 2013 22:33 |
|
|
nineone1fun
Belgium
|
Nee , ook dit moet ik even rechtzetten , er is aan de basis geen probleem maar alleen een vraag die bij mij open stond en waar ik geen sluitend antwoord kon op vinden. Had ook aangegeven dat ik geen graat zag in het feit maar juist of dit gebruikelijk was . Niet meer niet minder .
|
27 nov 2013 22:46 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
en succes vrijdag! Als beide partijen zich redelijk opstellen komen jullie er vast samen uit ..... en weer geopend op verzoek van TS.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 nov 2013 22:56 |
|
|
nineone1fun
Belgium
|
Zoals eerder aangegeven was er buiten een open vraag geen probleem. Uiteaard is dit vandaag besproken en is het misverstand van de baan. Ik ben klant en zal steeds klant blijven bij deze correcte en professionele mensen
|
29 nov 2013 18:46 |
|
|
ccr-timo
Heikant (zws-vl)
|
Bedankt voor de melding, en beruste inderdaad op een misverstand, heb de wel eens met 2 captains op een schip. En jammer dat de gene pizza bleef eten wegens tijdgebrek.
_________________________________________ http://www.ccr-vanleuven.nl
|
29 nov 2013 19:13 |
|
|