Een bejaarde man wordt rond vijf uur wakker met een ochtenderectie ! Hij wekt zijn echtgenote en zegt: “Voel eens, wat gaan we hiermee doen?” Zijn vrouw antwoordt hem: “Als ik jou was, dan zou ik hem eens goed wassen nu de rimpelkes er efkens uit zijn.”
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
28 nov 2013 12:15
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
Hahahaha zalig. Wat moet die cameraman niet gedacht hebben
28 nov 2013 12:24
Neppert
Neppert
Neppert
Ik vind die cameraman een echte pro!! De camera zo stil houden terwijl je volgens mij bijna in je broek moet zeiken van het lachen
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
28 nov 2013 12:32
AvM
Noord-Limburg
Ik lig helemaal dubbel!!!
_________________________________________ 993 Carrera 2 1995 (verkocht)
28 nov 2013 13:01
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Haha, goeie!
28 nov 2013 13:55
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Mijn aanstaande heeft me voor deze cursus opgegeven.......... (Alsof ik dat ooit in zo'n korte tijd zal leren)
BINNENKORT!! 2-Daagse CURSUS VOOR MANNEN
Alleen toegankelijk voor mannen! Let op: Vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:
Dag 1 HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER Stappenplan en diavoorstelling
TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT? Rij-simulator
DE AFSTANDSBEDIENING De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen
HOE KAN JE DINGEN VINDEN Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum
Dag 2 LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK? Groepsdiscussie en rollenspel
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID PowerPoint presentatie
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde
DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE? Debat met enkele experts
BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER Praktijkles en rollenspel
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN Ontspanningsoefeningen, medidatie en ademhalingstechnieken
BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT Neem agenda/ PDA mee naar de cursus
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT Persoonlijke begeleiding mogelijk
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
30 nov 2013 9:51
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Gaaaaaaaaf waar kan ik mij opgeven????
_________________________________________ Picasa album
01 dec 2013 16:59
sunnyfunny
Goede cursus ! Ik heb hem als modules aangeboden gekregen. En ondanks optimale coaching van het thuisfront, niet geslaagd. Deze cursus niet onderschatten. Zorg dat je er optimaal uitgerust aan begint...........
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
03 dec 2013 1:12
Olaf
911 Carrera S
Ik ging dit weekend een rondje langs de familie om m'n nieuwe vriendin voor te stellen ...
.... m'n vrouw dacht dat ze gek werd
03 dec 2013 1:26
Henko
Zwitserland
Keek ik gister toch Johnny English Reborn ........ komt er toch een gave bak voorbij )
Drie omaatjes zwemmen lekkere baantjes in het zwembad. Na twee uur komt de 60-jarige pas uit het zwembad en de badmeester vraagt: “U bent ongetwijfeld Nederlands kampioen geweest?” De oma antwoordt: “Jazeker.” Na drie uur komt de 70-jarige uit het zwembad en de badmeester vraagt nieuwsgierig: “U bent dan zeker Europees kampioen geweest?” “Jazeker,” antwoordt de tweede oma. Na vier uur komt de laatste 80-jarige oma uit het water en de badmeester vermoedt niets anders dan dat zij Wereldkampioen is geweest en vraagt haar dat. De 80-jarige oma antwoordt: “Neen, ik was een hoertje in Venetië en deed alleen maar huisbezoeken.”
Komt een gemaskerde man binnen gerend bij de bank en roept: “Dit is een overval!” en hij schiet een keer met zijn geweer in de lucht. Toen hij dat deed viel zijn masker af en hij raapte het zo snel mogelijk weer op en zette het weer op. Hij vroeg aan de eerste de beste: “Heb je mijn gezicht gezien?!” “Ja,” antwoordde de man. KNAL, hij schoot de man recht door het hoofd. Bij de tweede vroeg hij hetzelfde en de man zij ook ja. KNAL, ook hem schoot hij door het hoofd. Toen hij bij de derde man aankwam vroeg hij weer of hij zijn gezicht had gezien. “Nee,” antwoordde de man, “maar mijn vrouw wel.”
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum