Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Hier in de buurt rijdt er één. Zat er een keer achter. Of de bestuurder de wagen 'beheerst' weet ik niet. Het ging daar niet zo hard.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 dec 2013 22:59 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Als ik het zo lees blijven er niet veel CGT's over. Vond zijn films wel vermakelijk en blijft natuurlijk veel te jong!
|
04 dec 2013 23:12 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Verschrikkelijk, heeft iemand dat eerste filmpje al eens goed bekeken? Er probeert nog iemand uit te komen.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
05 dec 2013 19:42 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Nu je het zegt. Je bedoelt daar bovenin die vlammen? Lijkt er inderdaad op alsof iemand er nog uit probeert te klimmen. Vreselijk inderdaad.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
05 dec 2013 21:41 |
|
|
steef
|
Ik kan die reaktie van de omstanders niet begrijpen: drive away.....niemand die roept om een brandblusser of iets....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
05 dec 2013 22:15 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Volgens getuigenverklaringen is er geprobeerd om de twee uit de auto te krijgen maar dit lukte niet. Er zouden tevens verklaringen zijn dat de twee allebei buiten bewustzijn zouden zijn. Dat staat dan weer haaks op onze bevinding naar aanleiding van de beelden.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
05 dec 2013 22:24 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Zover ik dat gelezen heb was het niet eens een standaard Carrera GT maar zo'n geval wat onderhuids ook nog eens aangepast en getuned was. Ik heb hier dus echt een hekel aan want van zo'n auto, die eigenlijk al fabriek AF is moet je met je tengels af blijven en niet zomaar aan gaat zitten sleutelen. Overigens geld dit voor elke auto, sneller en nog meer spoilers/andere uitlaat etc maakt een voertuig niet altijd beter, integendeel, groot kans dat je carrosserie dan zegt Zoek jij het even uit!! Met alle gevolgen van dien. Maar om Porsche AG zelf maar weer de schuld te geven vind ik een beetje ver gezocht. Als dit dus een lekkage is geweest, wat ze dus nu beweren, zou het me niets verbazen. Men zegt dat Paul walker langs de garage is gegaan waar de auto net uit vandaan kwam en dat ze even een rondje gingen rijden om hem te testen. Mogelijk is er daar dus toen iets mis gegaan en dan hoef je niet eens snel te rijden om een ongeluk te krijgen. Mijn man heeft het zelf eens gehad dat er olie op de remmen terecht kwam en als je dat overkomt terwijl je boven de 100 rijdt sch*** je in je broek want je remkracht gaat enorm achteruit. Hij heeft de auto daarna niet eens meer laten opknappen. Was een wrak van de weg maar dit kan dus elke wagen overkomen, of het nu een fiat is of een Porsche. Natuurlijk wel tragisch als daardoor slachtoffers vallen.. Ik had zelf niet zo veel met Paul Walker, was ook geen fan van zijn films, alleen die Disney film met die slede honden vond ik wel leuk, Down Below heette die geloof ik. Naja... Gestorven in het harnas zullen we maar zeggen
_________________________________________ DENK HELDER
|
07 dec 2013 16:30 |
|
|
horn
PF #57
|
Tuurlijk. "Ze zeggen" en dan je mening klaar hebben. Some things never change.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 dec 2013 16:35 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
| | | | FROST schreef: Zover ik dat gelezen heb was het niet eens een standaard Carrera GT maar zo'n geval wat onderhuids ook nog eens aangepast en getuned was. Ik heb hier dus echt een hekel aan want van zo'n auto, die eigenlijk al fabriek AF is moet je met je tengels af blijven en niet zomaar aan gaat zitten sleutelen. Overigens geld dit voor elke auto, sneller en nog meer spoilers/andere uitlaat etc maakt een voertuig niet altijd beter, integendeel, groot kans dat je carrosserie dan zegt Zoek jij het even uit!! Met alle gevolgen van dien. Maar om Porsche AG zelf maar weer de schuld te geven vind ik een beetje ver gezocht. Als dit dus een lekkage is geweest, wat ze dus nu beweren, zou het me niets verbazen. Men zegt dat Paul walker langs de garage is gegaan waar de auto net uit vandaan kwam en dat ze even een rondje gingen rijden om hem te testen. Mogelijk is er daar dus toen iets mis gegaan en dan hoef je niet eens snel te rijden om een ongeluk te krijgen. Mijn man heeft het zelf eens gehad dat er olie op de remmen terecht kwam en als je dat overkomt terwijl je boven de 100 rijdt sch*** je in je broek want je remkracht gaat enorm achteruit. Hij heeft de auto daarna niet eens meer laten opknappen. Was een wrak van de weg maar dit kan dus elke wagen overkomen, of het nu een fiat is of een Porsche. Natuurlijk wel tragisch als daardoor slachtoffers vallen.. Ik had zelf niet zo veel met Paul Walker, was ook geen fan van zijn films, alleen die Disney film met die slede honden vond ik wel leuk, Down Below heette die geloof ik. Naja... Gestorven in het harnas zullen we maar zeggen | | | | |
Wat een warrig verhaal. Zit geen begin of eind aan. Een tragisch ongeluk. En een reminder dat het leven zomaar voorbij kan zijn.
|
08 dec 2013 3:59 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
08 dec 2013 11:20 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik begrijp alleen die meetings afgelopen week met die auto's niet. Als ze die man zijn naam nu echt eer wilden aandoen dan zouden ze te voet moeten komen.
|
08 dec 2013 11:27 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Toch fijn om te zien dat er ook nog echte experts op het PF zijn die e.e.a. even ophelderen...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
08 dec 2013 13:54 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
08 dec 2013 14:01 |
|
|
Marcel B.
|
Overigens is de officiële doodsoorzaak ook bekend: Niet echt verrassend
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
08 dec 2013 14:06 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik zal nu maar geen woordspelinggrapjes gaan maken.
|
08 dec 2013 15:07 |
|
|
Marcel B.
|
Heb ook getwijfeld maar....
|
08 dec 2013 15:15 |
|
|
steef
|
Rondom het brandende wrak is helemaal niemand te zien, hooguit een omstander die in die richting loopt, en de filmer, die nog roept: drive away... Helemaal niemand die om een brandblusser roept. Ik had moord en brand geroepen om een brandblusser, of ik nou weet of er wel of niet iemand inzit, elke seconde telt. Vreemd filmpje.....
|
08 dec 2013 20:43 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 dec 2013 17:16 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Daar staan een paar leuke auto's tussen.
_________________________________________ Mvg,
René
|
13 dec 2013 20:01 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Pfff....., er komt geen einde aan....wat een auto's
|
13 dec 2013 20:38 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
De helft mag van mij weg. Ik heb helemaal niets met Mustang en Saleen.
|
13 dec 2013 22:01 |
|
|