Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 18:35

Antwoord op onderwerp  [ 1265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 51  Volgende
Voetbalseizoen 2013 - 2014 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2013 - 2014
ik zie die 'noppen in de knie' niet echt moet ik zeggen.... :shock:

05 dec 2013 3:30
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Is er nou nog geen crisis in eindhoven . Als roda 3 punten pakt staan ze niet eens meer bovenaan in het linker rijtje .

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

08 dec 2013 14:41
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Sorry, maar ik zie het verschil niet tussen de 10e en 11e plek. Het is allebei ver beneden peil voor PSV.
En bovenaan in het rechterrijtje is toch geen prijs ?

08 dec 2013 16:00
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Dat was een reactie op deze

Devils son schreef:
Ik weet niet hoor, maar ze zijn gewoon koploper van het rechter rijtje.

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

08 dec 2013 16:05
Profiel WWW
Aha, op die fiets. Ik snap hem.

08 dec 2013 16:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Het gaat erop lijken dat er eindelijk een gat tussen de 'top' en de rest gaat ontstaan. Feyenoord klampt op de valreep nog even aan, maar zullen voor nog eens 6 punten gaan voor de winterstop aanbreekt. Zowel Groningen als PEC zullen hun aspiraties (welke dat dan ook mogen zijn) de komende weken in de Kuip achter gaan laten.

:popcorn:

08 dec 2013 16:37
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Vond de inzet van PSV gisteren al een heel stuk beter dan voorheen. Vitesse had gewoon ontzettende mazzel dat die grove overtreding van Havelaar niet met rood bestraft werd.

08 dec 2013 16:54
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
maar gelukkig is er nog altijd geen crisis in Eindhoven..... :popcorn:

08 dec 2013 21:55
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Wat moeten ze doen dan?

08 dec 2013 22:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Crisis is weer zo'n typische Pavlov reaktie van onze journalistieke elite op een paar verloren wedstrijden van een topclub. PSV gaat over een paar wedstrijden gewoon weer punten en de draad (op)pakken of ze Cocu nu ontslaan of niet.

08 dec 2013 22:55
Profiel
Noord-Brabant
De oorzaak ligt niet bij Cocu en de spelers maar bij de leiding. Ze weten daar totaal niet welk beleid ze moeten volgen. Eerst moest er ervaring komen en werd Advocaat en van Bommel binnengehaald en nu waren het jonge spelers met een jonge trainer met PSV hart die het moesten gaan doen. En aan jonge spelers kleven nu eenmaal ook nadelen zoals het niet nemen van verantwoordelijkheid bijvoorbeeld. Al vond ik het gebaar naar de supporters toe na de wedstrijd wel weer mooi om te zien.

09 dec 2013 0:49
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
mbembe schreef:
maar gelukkig is er nog altijd geen crisis in Eindhoven..... :popcorn:

Dit soort teksten zijn leuk voor in de krant.

Feitelijk is het gewoon zo dat PSV een jonge talentvolle ploeg heeft. Een jonge ploeg is wisselvallig en mentaal kwetsbaar. PSV heeft de afgelopen weken erg veel pech gehad, waardoor het vertrouwen een aardige dreun gekregen heeft en dat zie je nu terug op de ranglijst. Maar PSV had voor hetzelfde geld veel meer punten gehad en wel nog bovenin gestaan.

Beleid maak je niet op incidenten.

PSV heeft in potentie zonder enige twijfel de beste ploeg van Nederland. De eerste helft had PSV gewoon ruim voor kunnen staan tegen Vitesse. Daar waar nu lange tijd de bal er steeds niet in gaat zal die bal er straks wel een paar keer ingaan. Zo kweek je vertrouwen. Zou PSV met 2-0 de rust in zijn gegaan hadden ze die wedstrijd wel naar zich toe kunnen trekken, daar ben ik van overtuigd.

Het zit gewoon momenteel op alle vlakken tegen. Schaars wordt weer de wedstrijd uit geschopt en de scheidsrechter heeft het niet gezien... Snap ik, het is geen klacht naar de scheidsrechter, maar het is dat dubbeltje dat verkeerd valt. Net als die ingooi die gemist wordt door de speler van Vitesse waardoor een collega ineens vrij voor Zoet komt (0-1). Natuurlijk ook niet geweldig verdedigd, maar het is toeval waardoor je achter komt... het dubbeltje.

Net zo goed als dat men nu door dat dubbeltje in zak en as zit kan het dubbeltje de juiste kant opvallen PSV weer de wind mee krijgen. Kampioen worden ze niet, die gedachte spookte alleen even door de bliksemstart door de hoofden. Kampioen worden was ook niet het doel. Het doel was een nieuwe start maken om te gaan oogsten in de komende seizoenen.

Beleidsmatig allemaal prima.

Zo lang ze maar Europees voetbal halen vind ik het best.

09 dec 2013 11:40
Profiel
Noord-Brabant
De uitslag was ook wel geflatteerd natuurlijk. Vond PSV zeker de betere ploeg alleen koop je daar niets voor helaas.

09 dec 2013 11:53
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
DS, ben het grotendeels eens met je analyse. Of PSV écht de beste ploeg van de eredivisie heeft, dat weet ik overigens niet zeker. Ajax en Vitesse hebben ook geen slechte ploegen.

In principe vind ik dat ze Cocu inderdaad moeten laten zitten en verder moeten met het ingezette beleid. Ook als dat betekent dat je een jaar slechts 5e wordt ofzo. Wat me als beleidsmaker en fan wél zorgen zou baren is het volledige gebrek aan uitstraling en autoriteit bij Cocu. Dat kan zijn toekomstige functioneren danig in de weg zitten. Lastige afweging. :roll:

Daarnaast begrijp ik ook niet dat ze Toivonen niet een grote schop geven en hun verlies nemen. Deze rotte appel bederft het hele mandje! Zonder hem kun je zonder compromissen door met bouwen, dan komen de resultaten vanzelf wel weer. Misschien dit seizoen nog (nou ja, achter Ajax dan :wink: )!

09 dec 2013 15:49
Profiel
Moderator
PF #57
PSV blijft mijn 2e club in NL. Ik vond de uitslag eigenlijk helemaal niet geflatteerd. Die laatste 3 of 4 goals gingen er zonder enige tegenstand en met kinderlijk suf verdedigen in. Dat het dubbeltje de andere kant op had kunnen vallen; helemaal eens. Maar hoe ze collectief de koppen lieten hangen in de 2e helft: verbazingwekkend :shock:

09 dec 2013 16:12
Profiel
Noord-Brabant
Die laatste goals gingen er makkelijk in omdat PSV het koppie liet hangen.

Edit: Oeps, las even je laatste zin niet Horn.

Laatst bijgewerkt door Franz op 09 dec 2013 19:10, in totaal 1 keer bewerkt.

09 dec 2013 16:23
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
MS964 schreef:
DS, ben het grotendeels eens met je analyse. Of PSV écht de beste ploeg van de eredivisie heeft, dat weet ik overigens niet zeker. Ajax en Vitesse hebben ook geen slechte ploegen.

In principe vind ik dat ze Cocu inderdaad moeten laten zitten en verder moeten met het ingezette beleid. Ook als dat betekent dat je een jaar slechts 5e wordt ofzo. Wat me als beleidsmaker en fan wél zorgen zou baren is het volledige gebrek aan uitstraling en autoriteit bij Cocu. Dat kan zijn toekomstige functioneren danig in de weg zitten. Lastige afweging. :roll:

Daarnaast begrijp ik ook niet dat ze Toivonen niet een grote schop geven en hun verlies nemen. Deze rotte appel bederft het hele mandje! Zonder hem kun je zonder compromissen door met bouwen, dan komen de resultaten vanzelf wel weer. Misschien dit seizoen nog (nou ja, achter Ajax dan :wink: )!

Ik zou Toivonen ook laten gaan, begrijp mij goed.

En de uitstraling van Cocu was toen ze wonnen geen probleem, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

(al denk ik dat de samenstelling van de technische staf verbeterd kan worden)

09 dec 2013 17:52
Profiel
horn schreef:
PSV blijft mijn 2e club in NL. Ik vond de uitslag eigenlijk helemaal niet geflatteerd. Die laatste 3 of 4 goals gingen er zonder enige tegenstand en met kinderlijk suf verdedigen in. Dat het dubbeltje de andere kant op had kunnen vallen; helemaal eens. Maar hoe ze collectief de koppen lieten hangen in de 2e helft: verbazingwekkend :shock:

Kun jij je de 10-0 tegen Feyenoord nog herinneren. Ik vond dat PSV in de eerste helft aardig weggekomen was. Maar het werd dus 10 tegen 0. Feyenoord. Een paar jaar terug.

Kennelijk is niets menselijks ook die duurbetaalde profs vreemd.

Overigens vond ik de reactie van de harde kern wel heel erg mooi. In plaats van schelden en vervloeken een keer echt de supporter zijn. Als het publiek dat vol kan houden lijkt mij dat een aardige houvast voor die jonge jongens om zich aan op te trekken.

09 dec 2013 17:55
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Devils son schreef:
PSV heeft in potentie zonder enige twijfel de beste ploeg van Nederland.

Dream on.

09 dec 2013 18:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Dubbeltjes kunnen idd 2 kanten opvallen, maar als ze maar vaak genoeg vallen dan vallen ze even vaak de goede als de slechte kant op. 16 wedstrijden moeten wat dat betreft genoeg zijn voor een evenwicht. Over zo'n serie van wedstrijden heeft kwaliteit en vorm meer invloed dan goed of slecht vallende dubbeltjes. Kwaliteit genoeg maar de vorm is er totaal uit.

PSV heeft op papier dan misschien wel de beste ploeg maar voorlopig worden wedstrijden nog steeds op (kunst)gras gespeeld en niet op papier.

09 dec 2013 20:05
Profiel
Ajax nog op 0-0... Zo eens even kijken. Hoop dat ze het redden. Zou wel mooi zijn, weer eens een NL team in de tweede ronde.

11 dec 2013 22:36
Profiel
Moderator
PF #57
rode kaart voor ac milan aanvoerder in de 21e minuut zou moeten helpen...

11 dec 2013 22:44
Profiel
Het doet mij nu aan PSV denken in de zin van dat ze wel een doelpunt verdienen, maar ze daar niet echt doortastend in zijn...

11 dec 2013 23:09
Profiel
Zonde.....

11 dec 2013 23:42
Profiel
Moderator
PF #57
ach, slim gespeeld van Milan. Als je in 70 minuten met een man meer niet een echte kans kan creeeren... :shock:

11 dec 2013 23:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 51  Volgende