Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:38

Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
GAMES......iemand een goede tip?!?! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Neppert
Neppert
Bericht GAMES......iemand een goede tip?!?!
Zijn er hier nog mensen die af en toe een game spelen op de PC?
Omdat GTA5 nog niet uit is op de PC en ik thuis op alles al een beetje ben uitgekeken
zoek ik een leuke game om de tijd te overbruggen totdat GTA5 er is.
Heeft iemand nog een goede tip?!?!

13 dec 2013 13:04
Profiel
PorscheForum Rakker
997S C2 cabrio
Krimpenerwaard
Bericht Re: GAMES......iemand een goede tip?!?!
Ik kon niet wachten en heb de PS3 gekocht om gta5 te spelen. Zit vaak intern voor het werk dus ja, tijd te veel...

13 dec 2013 13:21
Profiel
Neppert
Neppert
Dat heb ik gedaan met GTA San Andreas!
Toen ook maar een PS2 gekocht.
Maar ik ben meer gaan gamen op de PC, omdat ik de controls voor FPS games dan fijner vind.
En TOTMBO vind het echt niet goed als ik nou ook nog eens een een console ga kopen :mrgreen:
Mijn auto klaarmaken gaat al genoeg kosten :lol:

13 dec 2013 13:26
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
voor race games zou je naar Raceroom racing kunnen kijken, ik zeg toppertje nieuwe mod DTM nog niet gezien maar ga ik nu DL. Overige games afhankelijk wat je leuk vindt.

13 dec 2013 17:13
Profiel WWW
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
gbekhof schreef:
...En TOTMBO vind het echt niet goed als ik nou ook nog eens een een console ga kopen :mrgreen:
Mijn auto klaarmaken gaat al genoeg kosten :lol:

Heeft ze dan zoveel te zeggen over jouw uitgaven? Blij dat ik op huwelijkse voorwaarden ben getrouwd :mrgreen:

13 dec 2013 18:40
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Trackmania vond ik indertijd (paar jaar geleden) erg leuk spel. Nu is er een nieuwe trackmania, geen idee hoe het daar tegenwoordig mee zit.
Dit is een (of was?) een gratis online racespel. Graphics zijn niet top notch (interesseert me ook geen moer, gameplay > graphics) en de auto's lijken een beetje op F1, de tracks zijn helemaal onrealistisch (de wetten van de natuur gelden wel nog steeds). Maar de community en gameplay zijn wel super.

13 dec 2013 18:47
Profiel
Trackmania Nations, waar dobbelsteen het over heeft. Is een gratis arcade actie game. De game kan ik je van harte aanbevelen. Jaren met plezier gespeeld.
Maar door de komst van Trackmania 2 Stadium, is de hele community weg bij Trackmania Nations.
Trackmania 2 Studium is de opvolger van deze game, is daar in tegen niet meer gratis.
Deze game kost volgens mij 20 euro. Deze is grafisch wel beter. Maar of de gameplay beter is weet ik niet.

Zoek je een Sim Racer voor de PC, dan zal ik aanraden om te kijken naar Rfactor 2 of Raceroom Racing Experience (De laatst genoemde is gratis)
Project Cars is ook een optie, maar deze game is nog steeds in ontwikkeling. Deze kan je alleen online kopen (voor de PC)
Ben je meer een arcade racer. Dan zijn Grid 2, Need For Speed Most Wanted (2012) of Rivals (2013) leuke games om te proberen.

Ook een gave game om te noemen is L.A Noire, Een Detective spel, die zich afspeelt in de eind jaren 40. Van de makers van GTA 5 (Rockstar Games).
Zit een goed verhaal achter, en je kan de kwaliteit verwachten die van je GTA game gewent bent.
Daarnaast zijn er ook nog games zoals Battlefield 4, Assassins Creed IV etc. Maar dat is ieder zijn smaak.

13 dec 2013 22:14
Neppert
Neppert
Trackmania vroeger ook helemaal grijs gespeeld.
Maar ik zoek nu wat anders.....speel eigenlijk alleen maar FPS.
BF4, Assassins Creed IV sla ik even over.....Heb de vorige edities hiervan al veel gespeeld.
L.A. Noir is misschien nog wel een optie, titel al wel eens voorbij zien komen maar in de vergetelheid geraakt.

Hoorde ook veel goeds over Just Cause 2, maar ben bang dat het een beetje een slap GTA aftreksel is....iemand ervaringen mee??!?!
Racegames speel ik liever op een console, maar ik zal Raceroom eens even checken.

@Floriaan:
Het is maar goed dat ze veel over de financiën heeft te zeggen. Ik kan soms nogal koopziek zijn.
Een beetje een rem erop kan geen kwaad. En huwelijkse voorwaarden doen we niet aan......alles op de grote hoop en in goed overleg!

13 dec 2013 22:23
Profiel
Just Cause 2, heb ik zelf ook gespeeld.
Ik zal het vergelijk met GTA niet eens maken. Totaal andere setting en verhaal.
Wel de meest grote free roam, die ik in jaren heb gezien. Maar is wel minder te doen, dan bijvoorbeeld in een GTA.
Bekijk eens wat op Youtube over Just Cause 2, misschien is het wat.

13 dec 2013 22:32
Neppert
Neppert
Oke dan...
Als het niet te vergelijken is dan moet ik het maar eens proberen.
Die grappling hook lijkt me wel wat :mrgreen:

13 dec 2013 23:05
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
FarCry 3 - al weer een paar jaartjes oud, maar erg mooi. Zelf heb ik 'm op de ps3 gespeeld maar hij is er ook voor andere platforms.

FPS - waarbij je in de rol kruipt van een toerist op een eiland die wordt ontvoerd voor slavenhandel maar zich weet te bevrijden. Vervolgens krijg je allerlei missies om vrienden vrij te spelen en de piraten te verslaan.
Spannend spel, best een goed verhaal en bovenal veel vrijheid. Het hele eiland is een grote open wereld en later komt er nog een eiland vrij. Er zijn kampen die je kan veroveren op de manier die jij wilt (stealth, bommen, met een scherpschuttersgeweer). Er lopen wilde beesten rond die je zomaar kunnen aanvallen - of je kunt op ze jagen en hun huid gebruiken om hulpmiddelen te maken.

Lees maar eens wat recensies, echt een topspel.

20 dec 2013 9:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Gran turismo 5 op de PS3...speelden we met een clubje van hier.
Gran turismo 6 is ook uit op de PS3......

Helaas ben ik al in het bezit van een PS4....waar GT6 nog niet op gespeeld kan worden, dus wachten we even af.
In de tussentijd speel ik fanatiek BF4, grafisch een droom welke uit komt. 8)

20 dec 2013 10:21
Profiel
Neppert
Neppert
Het is uiteindelijk maar Just Cause 2 geworden!
Had er al wat over gelezen en nu ik hem speel moet ik zeggen dat het werkelijk een magnifiek spel is.
Wat een gigantische speelruimte heb je!!......veel meer dat bijvoorbeeld GTA San Andreas.
En die haak aan je arm is echt fantastisch!!

Gran Turismo heb ik bij een kameraad al helemaal grijs gespeeld en een PS3/4 ga ik ff nog niet halen.
Far Cry 1 en 2 heb ik ook gespeeld en misschien dat deel 3 dan ook maar aangeschaft moet worden.

Thxn voor één ieders input...
Mochten er nog mensen zijn die andere goede ideeën hebben....laat maar weten!

20 dec 2013 11:39
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Vanochtend trouwens begonnen met Fallout3 - een fps met rpg-elementen erin (van Bethesda, dezelfde uitgever als de Morrowind-serie). Eerste indruk is erg goed, nog even wennen aan de besturing. Weet niet of deze er voor de pc is.

20 dec 2013 14:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Fallout 3? Da's al een gouwe ouwe. Desalniettemin wel echt een SUPER spel. Is inderdaad verkrijgbaar voor de pc. Fallout 4 is ook al een hele tijd uit :wink:

20 dec 2013 20:17
Profiel
PF #911
België
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Iemand enig idee of er een racespelletje voor op je (Android) tablet is waarbij je op de Nordschleife kan rijden? Zou leuk zijn het circuit wat beter te leren kennen op vrije momenten...
Ex: Elise S1 111S

22 apr 2014 9:01
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Geen idee, maar Forza op de Xbox360 kwam al een heel eind. Maar dat is alleen leuk om bochtencombinaties te leren kennen, in het eggie is het wel even een heel stuk anders. Vooral het stuk na Adenauer Forst tot Breidscheid, lekker downhill. Ook veranderd het circuit elk jaar een beetje met nieuwe stukken asfalt, waardoor rempunten veranderd worden. In de praktijk leert men... :wink:

22 apr 2014 9:11
Profiel
PF #911
België
I know, speel wel eens GTR2 en merk dat de echte Nordschleife inderdaad wel wat anders is dan in het spel. Niettemin zou het leuk zijn om tussendoor even wat fictieve ringkilometers te malen op de tablet, heb helaas niet elke week de kans om even naar de Eifel te rijden...
Ex: Elise S1 111S

22 apr 2014 9:38
Profiel WWW
3.2S
010
@Dennis, nav je vraag ben ik ook eens gaan kijken in de play store. Ik heb Real racing 3 van EA nu een tijdje gespeeld en moet zeggen dit is best wel verslavend. Ik speel het op een 10 inch tablet. Je kan uit meer dan 88 auto's kiezen, waarvan 14 Porsches. Grafisch ziet het er gelikt uit en geluid en muziek is ook goed. Je moet punten verdienen om uiteindelijk de 24-uurs race van Le Mans te kunnen rijden. Er zijn zo'n 3000 race opdrachten op zo'n 20 circuits, waarvan 12 officiële F1 race circuits. Ik ben de Nordschleife nog niet tegengekomen wel Spa, Hockenheim, Silverstone etc... Het is gratis maar heeft 1,2 GB opslag nodig.
Afbeelding

27 apr 2014 13:05
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Barolo, Godspeed stelde de vraag haha. Maar ik heb op de iPad ook Real Racing 3 staan, vermakelijk spelletje.

27 apr 2014 13:40
Profiel
3.2S
010
@Godspeed, heb net de Porsche RSR vrij gespeeld. Best wel kicken om te racen met dat racemonster.
Afbeelding

05 mei 2014 10:12
Profiel WWW
Hoeveel uur heb je geraced ?

05 mei 2014 13:04
Profiel
3.2S
010
Krijg net de BMW z4 S Drive 35IS geleverd.

Speeltijd 21 uur, inkomsten 800K, 110 voltooide evenementen, slechts 5% voltooid, 85 goud, 23 zilver, Brons 9 meer dan 200 races.

05 mei 2014 13:15
Profiel WWW
Ik zit op 168 uur. :drive: :roll:
Redelijk verslavend spelletje. :mrgreen:

05 mei 2014 15:44
Profiel
3.2S
010