Ik was er met een Porsche-rit. De 964 mocht samen met de auto's van de andere deelnemers bij de ingang van het museum staan. De rondleiding is een aanrader.
17 dec 2013 0:05
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
Re: Louwman museum OK?
Ik vind het louwman museum echt een heel mooi automuseum. Ik ben bij Porsche, Mercedes, BMW en Bugatti/Schlumpf geweest, en ik vind het Louwman museum zeker in dat rijtje passen. Ik was er vorig jaar met de silberpfeile en toen stonden de Toyota's helaas niet opgesteld, jammer want een celica rallye auto is ook een prachtig ding.
17 dec 2013 0:27
strak
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Heinz schreef:
Op 12 januari hebben we daar met de klassieke 911 en 912 club een nieuwjaars receptie, dus dan ga ik het voor het eerst bekijken. Voordeel voor alle andere bezoekers is dat er dan wel een paar leuke Porsches te zien zijn.
Is er eindelijk een evenement in buurt heb ik de lidmaatschap net opgezegd
Mooi museum, veel te zien en gevarieerd
18 dec 2013 9:43
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
frankv schreef:
Ik was er vorig jaar met de silberpfeile
Heb je m nu thuis staan? Wil wel een keer bij je komen kijken
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
18 dec 2013 10:46
Neppert
Neppert
Neppert
Net even op hun site gekeken!! Dat is een beste collectie! Ook binnenkort maar eens heen gaan.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
18 dec 2013 11:19
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
Marc' Oh Oh... schreef:
frankv schreef:
Ik was er vorig jaar met de silberpfeile
Heb je m nu thuis staan? Wil wel een keer bij je komen kijken
Sorry, heb hem nu even geschorst voor de winter, staat nu even in het mercedes museum in stuttgart, van de zomer gaat hij de weg weer op
18 dec 2013 23:54
Olaf
911 Carrera S
Ewout schreef:
Ik was er met een Porsche-rit. De 964 mocht samen met de auto's van de andere deelnemers bij de ingang van het museum staan. De rondleiding is een aanrader.
En het routeboek is vast ook nog wel ergens te krijgen
19 dec 2013 10:59
horn
PF #57
Olaf schreef:
Ewout schreef:
De rondleiding is een aanrader.
En het routeboek is vast ook nog wel ergens te krijgen
Zó groot is het toch niet, dat je een routeboek nodig hebt voor een rondleiding door een museum?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
19 dec 2013 11:56
Olaf
911 Carrera S
Er zijn er genoeg die niks zelfstandig kunnen, Horn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum