Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: deel 6
Auteur
Bericht
Neppert
Neppert
Neppert
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Goedenmorgen!
Dat was weer een kort nachtje! Voor jou ook zo te zien Sigrid aan je laatste 2 posts. Vanavond gaan mijn kiddo's logeren bij Opa en Oma!! Eindelijk weer eens een nachtje rust!!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
17 dec 2013 9:54
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
gbekhof schreef:
Vanavond gaan mijn kiddo's logeren bij Opa en Oma!!
Jongens dat gaat zooo snel, voor je het weet ben je opa en oma Onze kleinkids
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
17 dec 2013 11:51
Neppert
Neppert
Neppert
Dat gaat het inderdaad! Ik weet nog wel goed dat mijn eerste geboren werd. En dat is al 4 jaar geleden.... Maar dat Opa worden mag van mij nog wel even wachten
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
17 dec 2013 11:58
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
Maarten schreef:
Appeltaart verdient de voorkeur
dat ruikt nog lekkerder, gaat ze doen. bedankt voor de tip.
17 dec 2013 14:43
Iron Bob
zoekende...
ex 928S '86 ex 964 C4 '91
gbekhof schreef:
Goedenmorgen!
Dat was weer een kort nachtje! Voor jou ook zo te zien Sigrid aan je laatste 2 posts. Vanavond gaan mijn kiddo's logeren bij Opa en Oma!! Eindelijk weer eens een nachtje rust!!!
Heerlijk he! En dan 's avonds voor je naar bed gaat toch even kijken in de lege kinderkamertjes. En 's ochtends bij het ontbijt naar de lege kinderstoeltjes.
_________________________________________ You never really own a Porsche. You merely look after it for the next generation.
17 dec 2013 14:50
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
ruud janssen schreef:
Maarten schreef:
Appeltaart verdient de voorkeur
dat ruikt nog lekkerder, gaat ze doen. bedankt voor de tip.
Dacht een spacecake
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
17 dec 2013 15:08
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
ook een idee
17 dec 2013 17:21
Neppert
Neppert
Neppert
Iron Bob schreef:
Heerlijk he! En dan 's avonds voor je naar bed gaat toch even kijken in de lege kinderkamertjes. En 's ochtends bij het ontbijt naar de lege kinderstoeltjes.
Ik denk niet dat ik in hun kamertjes kijk... Het is meer mijn eigen kamertje waar ik naar uit kijk!! Denk dat om een uurtje of 9 hier de luiken wel dicht gaan...eens ff keihard gaan slapen
17 dec 2013 19:13
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
kijk maar uit, voor je t weet moet je nog een kamertje inrichten
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
17 dec 2013 19:31
Neppert
Neppert
Neppert
Ik hoop het niet! Er zijn namelijk geen kamertjes meer over! Dan moet ik de garage gaan opofferen....
17 dec 2013 19:46
Targa Floriaan
Leiden
Dan is er maar 1 oplossing :
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
17 dec 2013 22:17
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Of Joop leg hem in de knoop
17 dec 2013 22:42
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Ach ja, mijn dagelijkse woon-werkverkeer Wel lastig om hier op het dak ook nog een berichtje te tikken op de BB Voordeel is wel dat je zeker weet dat er geen conducteur langskomt
@Sigrid:Hoe is t met Lucas?
18 dec 2013 8:11
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge maukers,
Wat een heerlijk ontbijtje Sigrid , Willem wordt verwend Kon ietsje langer blijven liggen als jullie maar moet ook weer aan de bak.
Mauk ze
18 dec 2013 9:39
Neppert
Neppert
Neppert
Zo goedenmorgen!!!!
Wat een heerlijk nachtje was dat zeg! Dik 11 uur te pakken gehad, ik denk dat ik de kiddo's maar nog een paar nachten laat liggen bij mijn ouders
en wbt knip knip of joop knoop, dat zit al in de pijpleiding!!!
18 dec 2013 10:06
Sigrid
964 C2
@Floriaan: Zolang Lucas maar bedenkt dat hij een gebroken pols heeft gaat het goed. Maar ja, hij doet wat te veel met die vingers die niet in het gips zitten, dus dan is het af en toe weer eens: au.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
18 dec 2013 16:55
Targa Floriaan
Leiden
Zo, de dag zit er weer op. Hele middag bovenop de Nederlandse goudvoorraad gezeten , seminar over BankenUnie bij DNB. Beetje wijzer geworden, maar op veel vragen weten ze het antwoord zelf nog niet Zelden meegemaakt dat t programma eerder is afgelopen dan gepland
Morgen ga ik maar eens naar een 2e garage kijken. Als ik m koop, heb ik alleen geen geld meer om er iets in te zetten Maar ja, zo vaak staan er geen garages te koop in de buurt. Altijd een goede belegging. Kan m ook gaan verhuren, meer rendement dan op de bank laten staan.
18 dec 2013 19:30
Iron Bob
zoekende...
ex 928S '86 ex 964 C4 '91
Je doet je onderschrift eer aan Wat zou je in die tweede garage willen parkeren dan?
_________________________________________ You never really own a Porsche. You merely look after it for the next generation.
19 dec 2013 10:50
Targa Floriaan
Leiden
Garage vandaag gekocht: BKK: Bieden, Kijken, Kopen Koopprijs tussen vraagprijs en eerste bod in dus niet ontevreden. Voorlopig is de bedoeling de P er af en toe te stallen (en wat zolderzooi). Kan ik in de garage in huis af en toe wat klussen of zo. In garage nr 2 zit (nog) geen stroom. Momenteel geen budget voor een 2e P. Zou wel een 2e fun auto willen, maar dan voor een paar K. Maar ja, wat???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum