Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
 Wie kent hem nog Zo ging ik met mijn vriendin achterop naar Zandvoort 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 dec 2013 22:47 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zou nog graag een Jeep Wagoneer erbij willen hebben maar zo'n ding kun je eigenlijk niet het hele jaar buiten laten staan.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 dec 2013 23:23 |
|
 |
horn
PF #57
|
een wagoneer? zo'n woody bedoel je? ook koel. rijden als een natte krant, maar het geluid...  Totmbo rijdt als dd deze Jeep. Een heerlijk ding, doet het altijd.  Oke, oke, ze rijdt de meisjes versie.... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 dec 2013 23:26 |
|
 |
horn
PF #57
|
@ Mick: Tropical Heat. Dat was een slechte serie!  Keek ik ook altijd... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 dec 2013 23:28 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ja, zo'n woody. De nurburgring moet je inderdaad mijden met zo'n woody maar dat interieur is toch zoo heerlijk fout. Zit er overigens al wel een lange tijd aan te denken om de Polo GTI in te ruilen tegen een nette Jeep Cherokee XJ. Alleen ga ik er dan op leeftijd behoorlijk op achteruit maar ik vind zo'n ding toch ook wel wat hebben en lekker praktisch. Zeker voor woon/werk verkeer omdat ik nogal eens loop te sjouwen met gitaarversterkers. En dan kijken we misschien volgend jaar wel naar de nieuwe Seat Leon ST Cupra als dd.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 dec 2013 23:52 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Psies! 
_________________________________________ rouge et noir
|
21 dec 2013 0:24 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, Even een sterke bak om wakker te worden. Fijne zaterdag! 
|
21 dec 2013 4:17 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Heb een tijdje een Jeep Cherokee 4.0 gehad. Vond hem stoer. Praktijk viel zwaar tegen. Reed voor geen meter, stuiteren en onhoudbaar in de sneeuw. Als je vol gas gaf dan trok je kop vacuum van de draaikolk in de tank (1 op 4 of zo). Na zes maanden weggedaan.
|
21 dec 2013 6:57 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
wat een lege garage allemaal voor suggesties oplevert denk niet dat t iets Jeepigs zal worden. Er zijn ook grenzen  Which reminds me: @Ewout: hoe bevalt de RR?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 dec 2013 9:17 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Nou, dat kun je wel zeggen Floriaan. De kroeg is nog nooit zo vol geweest. Mogen wel eens een schoteltje bij de deur zetten voor entree geld.
Moghu.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 dec 2013 10:33 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Sigrid niet zo aan geld denken, hou het meer op de kerstgedachte Ga zo weer boodschappen doen, zie er tegenop als een berg Al die graaiende mensen alsof de wereld vergaat voor die paar dagen Maar goed we moeten toch eten en er komt visite dus wat extra This hier goed slecht weer, Sjors kwam zeiknat binnen met zijn baasje Zo nog maar wat (lege) kratten bier in de combi zetten en hup de massa in Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 dec 2013 12:44 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
De deur van de kerk is nooit op slot Hans......kerstgedachte........
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 dec 2013 12:58 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Goedenmorgen allen! Voor wie vandaag moet strijden om de kerstboodschappen in huis te halen: SUCCES!! Ik weet dat het al een pagina geleden is dat ik de P205Gti1.9 opperde maar ik wou toch nog ff de mijne delen hiero. Echt met weemoed kijk ik terug op dit kleine kanon!  Helaas is mijn garage maar groot genoeg voor 1 auto anders had ik er zo weer één terug gekocht.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
21 dec 2013 12:58 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ook gehad zo een P 1.9 GTI kannonnetje maar dan in de CTI uitvoering. Met houten momo stuurtje.  Uiteindelijk via de Peug naar een een MX5 naar een Boxster gegaan. Daarna bij Porsche gebleven. 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
21 dec 2013 13:24 |
|
 |
Iron Bob
zoekende...ex 928S '86 ex 964 C4 '91
|
En die hoerensloep? Ook van jou geweest?
_________________________________________ You never really own a Porsche. You merely look after it for the next generation.
|
21 dec 2013 13:39 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Jep.. Dat was mijn eerste auto! Ook een machtige wagen. 7 liter V8 met 350pk....en ondanks zijn +/- 2200 kg liep dat ding als de brandweer. Deze heb ik helemaal laten opknappen (motorrevisie en spuiten) en toen werd het tijd voor wat anders. Verkocht en hiervan heb ik mijn neppert gefinancierd!!.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
21 dec 2013 13:51 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Wat is het overal nog heerlijk rustig. En dat hoop ik de komende 2 weken zo te houden. Geen verplichtingen met familie of wie dan ook. Geen kerstdiners en maar weer gezellig doen. Ontbijtje wil ik nog wel regelen. 
|
22 dec 2013 9:35 |
|
 |
horn
PF #57
|
mooi dat babyblauw op die hoerensloep. Koele kar! Zwarte GTi'tje zou zo de mijne kunnen zijn, zonder die luchthapper. Bijna hetzelfde, met top sportstoelen erin. Wat een heerlijk scheurijzer. 
|
22 dec 2013 10:05 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Ik ben bang van niet Horn! Je ziet het op de foto niet maar hij is heeeeeel donker groen!
Ow ja....Goedenmorgen allemaal!
|
22 dec 2013 10:12 |
|
 |
horn
PF #57
|
aha, vond ik ook altijd mooi. donkergroen en donkergrijs. 
|
22 dec 2013 10:34 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Ben jaloers. 2 dagen werken, dan wel 9 dagen vrij, maar wel 3 kerstevenementen en een verjaardag gisteravond Hobbit deel 2 gezien: 12u thuis, 3 uur ruzie bij de buren, half 8 weer op voor de kartles  So much for the weekend 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 dec 2013 11:04 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kan Sigrid hééééél goed volgen, heerlijk is dit met je eigen suza Mauk ze
|
22 dec 2013 11:32 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Hier ook geen grote feesten en partijen, paar bezoekjes aan de verzorg en verpleeghuizen (ouders) maar verder lekker relaxed.
Wel vrij, maar gezien een aantal projecten op de zaak, wel "online" en mobiel bereikbaar.
Deze zondag wordt wel een beetje grauw, geen mens buiten, hooguit een enkeling met een hond.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
22 dec 2013 11:39 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dat was ik zeker 
|
22 dec 2013 11:55 |
|
 |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Hier leek het of de 'halve wijk' de honden aan het uitlaten waren.
Idd, grijs en winderig..fris ...maar er is een sprankje hoop: ik heb retourtjes Melbourne geboekt....duurt een jaar maar de voorpret mbt plannen ed kan beginnen zo in deze donkere dagen.
Ohja, goedemorgen.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
22 dec 2013 12:15 |
|
|