Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Geen fooitje gegeven met nieuwjaar 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 jan 2014 14:09 |
|
 |
horn
PF #57
|
knakker is niet eens geweest... hebben sinds een week of 8 een nieuwe. vorige gaf ik altijd 10e met O&N, had ik tenminste het hele jaar om 6u de krant in de bus...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 jan 2014 14:14 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Wij zijn meestal op vakantie als ze het geld komen halen. Omdat de bezorging bij ons over het algemeen goed verloopt druk ik de bezorger in het nieuwe jaar ook een tientje in zijn hand als ik hem zie.
|
02 jan 2014 15:38 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Goedenmorgen allemaal!!
Vandaag een lekker dagje vrij. Als het kindergespuis het allemaal toe laat dan duik ik nog heel even de garage in. Even met de staalborstels en krabbers aan de gang. Werkze voor degene die nog even moeten, en anders al een goed weekend gewenst!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
03 jan 2014 9:12 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Middag maukers, Net maar even de banden opgepompt van de Gazelle met die kl@te Franse ventielen, wie dat nou uitgevonden heeft Hond maar even naast de fiets laten lopen en kan dan zijn energie ff kwijt Kreeg helaas een fikse bui op mijn kop en de fiets maar weer snel naast 911 gezet Ga maar weer verder met de garage op te ruimen en weer punten scoren Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 jan 2014 13:40 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Middag, Net bij de tandarts geweest. Gaatje onder mijn kroon...hiephoi.  Het zal weer eens niet zo zijn. Binnenkort kroon er af, wortelkanaalbehandeling, nieuwe opbouw, kroon.....het mag weer wat kosten. Waarom ben ik niet geboren met een kunstgebit Laatste vakantiedag. Maar even de uitverkoop als excuus genomen om te gaan winkelen. Toch nog wat leuks vandaag.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
03 jan 2014 13:57 |
|
 |
Ewout
|
Het kan goedkoper, ik zag onlangs bij Jackass 3 de Lamborghini tooth pull Misschien een idee voor de Porsche?! 
|
03 jan 2014 15:36 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Weet er alles van, uren op die stoel Maar ze kregen de kroon er weer netjes op En dan loop je weer heerlijk weg  PS Poetst u wel goed Ook maar ff naar de mond hyg  En dan met dat spiegeltje erbij 
|
03 jan 2014 16:09 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Ja Hans, het is een soort noodlot. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eens een controle heb gehad zonder gevolgen. Nu had ik last, dus dit was een tussendoor bezoekje. De kroon zullen ze niet sparen, wordt een nieuwe.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
03 jan 2014 18:09 |
|
 |
racebeus
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Hé bah, alweer een kroningsjaar Koop maar vast lekker een waxinelichthoudertje voor jezelf, heb je dat alvast weer gehad Nee Sig, heb spiet met oe, tis maar niks dat gesleutel aan 't gebit. Beste wensen nog voor eenieder hier en ook bedankt voor de "zorgen". Het is een apart,uniek oud en nieuw voor mij/ons geworden, met naaste familie tussen 2330 en 0030 bij ma in het hospice getoast met oliebol en appelflap op het bereiken van 2014. "Heb ik jullie toch een keer bijelkaar gekregen" zei ze grijnzend. Zo ben ik, voor míjn gevoel heel goed, het nieuwe jaar begonnen. Nou zal dit nieuwe jaar helaas spoedig ook minder goed nieuws brengen, maar toch, deze periode van intensieve samenwerking en loyaliteit onderling geeft moed en kracht voor de rest van het jaar cq leven p.s. schoonpa mocht/moest na herstel/revalidatie met kerst weer naar huis, (mantel)zorg daar gaat dus nog wel even door 
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
04 jan 2014 1:45 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Mijn kroningsjaar zal iets goedkoper zijn beus Helaas weet ik ook het laatste oud & nieuw nog met m'n pa in het ziekenhuis. Alweer 13 jaar geleden. Gauw na 12 uur nog even naar het ziekenhuis gelopen. Jij komt er wel, daar ben ik inmiddels van overtuigd!! 
|
04 jan 2014 2:10 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Mijn maag draaide net even om bij het lezen van een naar bericht. Executie in N Korea, de oom van Kim werd met 5 lotgenoten naakt in een kooi gezet met 120 uitgehongerde honden. Wist werkelijk niet wat ik las, is dit onze wereld in 2014 We zullen maar een bakkie nemen en strax wat boodschapjes doen Mauk ze
|
04 jan 2014 12:03 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
|
04 jan 2014 12:15 |
|
 |
Ewout
|
Goeiemiddag, Wat een heerlijk weer vandaag. Heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de kap open te gooien en de P weer eens uit te laten 
|
05 jan 2014 16:07 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Nu pas 
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
05 jan 2014 16:58 |
|
 |
Ewout
|
Tegenwoordig kunnen wij weer uitslapen. De kinderen blijven ook langer liggen en als ze wakker worden vermaken ze zichzelf Had helaas geen tijd meer om de Jag te koop te zetten. Rustig aan.... 
|
05 jan 2014 17:50 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
korte carrière voor de Jag??
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
05 jan 2014 18:00 |
|
 |
Ewout
|
Wij krijgen in het voorjaar een hond en dan passen we niet meer in de Jag (5 personen + flinke hond). Heb inmiddels ook een Range Rover op de oprit staan en TOTMBO vindt drie auto's wat teveel van het goede 
|
05 jan 2014 20:11 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; 997.2 4S Cabrio; Taycan 4S CT
|
Die Jag was ook te zuinig. Nu ga je pas echt benzine stoken 
|
06 jan 2014 18:16 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Range rover. Wouw de echte pc hoofdstraat tractor gaaaaaaf ! Fotooooos
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
06 jan 2014 20:15 |
|
 |
Ewout
|
|
07 jan 2014 7:54 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Ja, daar mag jij je wel voor schamen Ewout, zo'n grote bak. ...op dieselZo met Lucas naar het ziekenhuis, gips er af. Hebben we dat ook weer gehad.
|
07 jan 2014 9:16 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Goedemorgen altezaam, weer een 'lekker' werkdagje voor de boeg, met de (verplichte) nieuwjaarsborrel. Hele gebouw staat vol met monitoren, speakers, vloer vol met (struikel)draden, plafond met 'vrolijke' lampjes. Benieuwd wat onze nieuwe baas te melden heeft. @ Sigrid: succes in het ziekenhuis straks! 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
07 jan 2014 9:22 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Dat plaatje heeft Lucas inderdaad in zijn hoofd als het gaat om de zaag die het gips verwijdert. Ik kan het niet uit zijn hoofd praten. We gaan het beleven. Wij hadden gisteren de borrel. Nog nooit zo'n hoeveelheid hapjes bij elkaar gezien. De avondmaaltijd maar overgeslagen. Verder werd er niet gesproken door de 'baas', dus geen stress.
|
07 jan 2014 9:45 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Hier geen stress over wat de baas te melden heeft, meer nieuwsgierigheid. Hapjes zullen hier ook wel OK zijn, tenslotte is het de RvB die organiseert 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
07 jan 2014 10:02 |
|
|