Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:41

Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
bmw mongool 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: bmw mongool
Cazzo Super Veloce schreef:
horn schreef:
da's wel handig met zo'n camera die meeloopt. Ik denk dat ik mijn busje zo plof achterin die BMW had gezet... :twisted:

Neiging zou ik ook hebben, maar wordt wel een naar juridisch steekspelletje dan...
Wat een Paardel@l zeg.
Ik had hem (ook het liefst) ff een tikkie op een hoek gegeven ...kijken of meneer echt zo geweldig is en hem uit de 2e slip kan houden :mrgreen:

06 jan 2014 19:14
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
typische BMW-rijder :mrgreen:

06 jan 2014 22:50
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Zo meteen (23:25) zelfs op RTL 4 de zogenaamde dader die erg veel last heeft van het feit dat zijn naam te grabbel is gegooid.

Heeft in ieder geval het filmpje wel aandacht gekregen maar of dit nu allemaal de bedoeling was...

06 jan 2014 23:45
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
horn schreef:
da's wel handig met zo'n camera die meeloopt. Ik denk dat ik mijn busje zo plof achterin die BMW had gezet... :twisted:

En dan samen gezellig de schadeformulieren invullen op de vluchtstrook... :mrgreen:

07 jan 2014 0:53
Profiel
PorscheForum Junkie
964
Het was indd zelfs op het nieuws gisteravond.... PF was sneller ;)

07 jan 2014 12:23
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
mbembe schreef:
typische BMW-rijder :mrgreen:

Nee, een nette. Had geen dramlampen aan staan... ;)

07 jan 2014 12:36
Profiel
Neppert
Neppert
Nog een BMW rijder....
Maar deze lijkt niet echt aso.....pech daarentegen :lol:

http://www.skoften.net/video/bmw_rijder ... en_trut_is

07 jan 2014 13:57
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Karma? Het is de verkeerde die gestraft wordt hier. De ander doet asociaal door de BMW rijder er niet door te laten. Terwijl je goed kan zien dat ze toch stil staan.

07 jan 2014 14:59
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
Moeilijk te zeggen als je het eerste deel van het filmpje niet hebt gezien....
Rechts heeft gewoon voorrang....

07 jan 2014 15:27
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Misschien kwam de bmw later pas aanrijden en moest de andere auto onverwachts stoppen midden op de kruising.
Meerdere scenario's mogelijk.

07 jan 2014 15:31
Profiel
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Nou vlak onze Porsche rijders niet uit. Voorbeeld uit belgie. http://youtu.be/K1mqmPdWgds

07 jan 2014 18:02
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
renetrzes schreef:
Voorbeeld uit belgie.

Is dat niet een plaatselijke juwelier? :mrgreen:

07 jan 2014 18:04
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
renetrzes schreef:
Nou vlak onze Porsche rijders niet uit. Voorbeeld uit belgie. http://youtu.be/K1mqmPdWgds

Kan bij ieder merk voorkomen natuurlijk. Maar komt wel vaker voor bij auto's die een beetje vermogen hebben. Want zij kunnen zich zo'n fratsen vaker permitteren.
Ik zie diezelfde bestuurder (van de P) dezelfde manoeuvre niet uitvoeren moest hij een simpele peugeot rijden oid.

07 jan 2014 18:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Heb sterk de indruk dat die M3 oorspronkelijk met hoge snelheid aankwam en gefrustreerd raakte omdat een busje desondanks (redelijk ruim voor de vrachtwagen) naar links ging. Vind het allemaal behoorlijk eenzijdig zo vanuit een voorruit. Dit uiteraard tot het moment dat de M3 zo'n belachelijke actie uithaalt om er rechts langs te willen, nog los van de opvolgende rem acties.

Nu verbaas ik me wel over schandpaal acties als deze. Waar vroeger iemand eerst veroordeeld werd om dan publiekelijk vernederd te worden, is het de tijdsgeest om het online te zetten en dan het 'publiek' er maar op los te laten gaan. Zeker als het tot valse beschuldigingen leidt.

Er gebeurt zoveel, van de week nog hield iemand de deur niet open, net toen ik er aan kwam. De brutaliteit! Tijd voor een headcam?

Of start ik hiermee een flamewar? :mrgreen: :popcorn:

07 jan 2014 19:55
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Cloaca schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=FA04TC-rN0k (Filmpje met wat er voor gebeurt)

Zoals ik het in dat filmpje zie is de auto die al op het verkeerspunt staat eigenlijk de kl**tzak. Er staan daar 2 auto's in het rood op het verkeerspunt en ze doen niet eens moeite om ruimte te maken voor diegenen die groen hebben. En dan door frustratie is die BMW het slachtoffer geworden omdat hij niet meer helder nadacht.

Laatst bijgewerkt door dobbelsteen op 07 jan 2014 20:44, in totaal 1 keer bewerkt.

07 jan 2014 20:04
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
Je zegt het goed.... zoals jij het ziet....
Maar het verhaal van Ewout is ook plausibel natuurlijk.....

07 jan 2014 20:39
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Filmpje bekeken in link die ik zojuist gepost heb?

07 jan 2014 20:43
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
Nee.... kan niet....

07 jan 2014 20:54
Profiel
Moderator
PF #57
Dat verhaal van die Panamera zou mij ook kunnen overkomen als ik haast zou hebben. Vind het niet zo schokkend. Niet netjes, maar ruimte zat.

In het verhaal van die BMW op het kruispunt rijdt links naar rechts dus vast. BMW staat voor een stoplicht op rood. Stoplicht gaat op groen, BMW rijder rijdt op maar kan niet door. Zilveren MPV kan nergens heen. Ik heb een geluid maar heb het idee dat die BMW rijder toetert, waarop die MPV meneer iets met zijn hand doet. Ofwel een teken van 'ik kan nergens heen' ofwel hij steekt zijn middelvinger op. Kan ik niet goed zien. Overigens had beter die zware corsa een meter naar voren kunnen rijden. Die had de ruimte en dan had die BMW rijder gewoon door kunnen rijden.
Volgens mij wordt de BMW rijder pissed door dat handgebaar en gaat iets zeggen tegen die MPV rijder. En vervolgens let hij niet op. Dom.

07 jan 2014 21:04
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Horn, ik werk daar in de buurt, is zone 30.

Bestuurder/eigenaar is een bekende vlaming die ook op het circuit als een halve zool rijdt :salut:

07 jan 2014 23:27
Profiel
PorscheForum Rakker
dobbelsteen schreef:
En dan door frustratie is die BMW het slachtoffer geworden omdat hij niet meer helder nadacht.

Ik denk dat het enige echte slachtoffer, de man is die op de BMW knalt.
Ik zit best veel op de weg en maakt ook veel situaties mee, waarvan ik denk; moet dat nou?
Als ik echter bij al die situaties zo gefrustreerd zou raken, dat ik hierdoor zelf gevaarlijk rijgedrag zou vertonen, dan zou ik tientallen klappers per jaar hebben.
En uiteraard zijn die gasten die de weg blokkeren, gewoon sukkels...
De ene had een stuk naar achteren kunnen gaan en die ander een stuk naar voren.

De gehele opname van de beginpost, ziet er bij mij uit als twee bestuurders met een groot ego.
De BMW heeft nooit echt dicht erop gezeten op het moment dat de bestuurder de vrachtwagen in ging halen.
Als dat wel het geval was geweest, dan had hij met zijn rijstijl al eerder rechts ingehaald, de ruimte was er op het moment dat de andere (busje?) bestuurder naar links ging.
Aan de andere kant, kan je mij niet vertellen dat de bestuurder van het busje de BMW niet in zijn rechterspiegel heeft gezien, op het moment dat hij weer naar rechts wilde gaan na het inhalen van de vrachtwagen.
Je ziet duidelijk dat hij tot halverwege de middenstreep aanhoudt, zodat de BMW nog net ruimte heeft.
De andere bestuurder helpt er dus wel aan mee, de situatie nog gevaarlijker te maken.
De BMW bestuurder is echter veel te agressief in zijn reacties en wat de oorzaak er ook van mag zijn (seinen, of afknijpen terwijl hij er rechts voorbij wilde), zo iemand hoort gewoon niet op de weg thuis.

07 jan 2014 23:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Nu met ook de 2 min wat voorafging ....
https://www.youtube.com/watch?v=4FWAiFJ ... e=youtu.be

Jammer alleen het onderwerp waarover mongolen wordt gesproken... kan onnodig kwetsend zijn voor degene die iemand in zijn/haar omgeving hebben die vroeger getypeerd werd als een mongooltje.

Zou dit verkeersgedrag eerder volstrekt idioot en gevaarlijk willen noemen.

Werk ze allemaal vandaag! En drive safe ..wij rijden geen BWM :drive: :).

08 jan 2014 8:08
Profiel
Moderator
PF #57
dit is het filmpje waar dit topic mee begint...

08 jan 2014 8:12
Profiel
PorscheForum Junkie
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
horn schreef:
Zilveren MPV kan nergens heen.

https://www.youtube.com/watch?v=FA04TC-rN0k

De bestuurder van de Zafira kan toch met gemak ruimte maken zodat de BMW tussen de Corsa en de Zafira door kan?

Die heeft zelfs meer ruimte dan de Corsabestuurder.

horn schreef:
Dat verhaal van die Panamera zou mij ook kunnen overkomen als ik haast zou hebben. Vind het niet zo schokkend. Niet netjes, maar ruimte zat.

http://youtu.be/K1mqmPdWgds

Zo op het filmpje te zien haalt de zwarte Focus al met een behoorlijk snelheidsverschil de auto van de filmster in, vrachtwagen staat stil en is er dus helemaal niet veel ruimte. (Porsche lijkt zelfs gevaarlijk dichtbij de vrachtwagen te komen)
Sowieso is zo'n hoge snelheid in dit straatbeeld in de bebouwde niet handig. Focus rijder reed ook niet onnodig links.

Neem deze (in een gehuurde) Porsche rijder eens, vanaf 3 minuten zo'n beetje begint het bij mij wel een beetje te kriebelen...

http://www.youtube.com/watch?v=kq6kHZUl_xY

Gebeurt op openbare weg waar ook huizen aan staan, er rijden veel motoren en vele andere onschuldige medeweggebruikers.
Nat wegdek en op een gegeven moment zegt hij zelfs dat hij vrij veel moeite heeft om hem recht te houden

Onverantwoord lijkt mij..

Laatst bijgewerkt door Elferhenkie2 op 08 jan 2014 9:10, in totaal 2 keer bewerkt.

08 jan 2014 8:33
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
dobbelsteen schreef:
Cloaca schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=FA04TC-rN0k (Filmpje met wat er voor gebeurt)

Zoals ik het in dat filmpje zie is de auto die al op het verkeerspunt staat eigenlijk de kl**tzak. Er staan daar 2 auto's in het rood op het verkeerspunt en ze doen niet eens moeite om ruimte te maken voor diegenen die groen hebben. En dan door frustratie is die BMW het slachtoffer geworden omdat hij niet meer helder nadacht.

Heb het filmpje thuis kunnen bekijken.... ik moet je gelijk geven.... :thumleft:
Zowel de Zafira rijder als de Corsa rijder konden zien wat het probleem was en hadden ruimte kunnen maken.
De Zafira rijder in het bijzonder staat daar helemaal verkeerd....
Als de BMW rijder rustiger aangegeven had dat hij er tussen wilde had hij die ruimte misschien wel gekregen..... op deze manier niet....
Door frustratie let de BMW rijder niet goed op en maakt er een nog grotere puinhoop van...

08 jan 2014 10:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende