Congrats! Prijs/fun verhoudingsgewijs lijken me die eerste 986's inmiddels quasi onverslaanbaar. Hoe bevalt deze in vergelijking met je eerdere Porsche's?
Enja, is ook een artistiek beroep
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
02 dec 2013 14:05
Jeroen914
foxtrot / oscar
Re: Porsche foto van de dag - deel 2
Boxster stuurt gewoon super leuk. Lekker gooi-en-smijt bakkie. De stuurbekrachtiging had er wat mij betreft van af gemogen of in ieder geval minder om wat meer gevoel in de auto te krijgen. Qua prijs dus idd veel voor weinig. Binnenkort wel ff kijken voor een preventieve upgrade van het IMS lager.
Blij te horen dat ie je bevalt! Enjoy! Misschien komt er hier ook ooit wel eens een 986 als speeltje voor erbij. Met zo'n preventieve upgrade wordt de wagen ook quasi bulletproof, verbaas me er altijd over hoe goed 986's, zelfs met hoge kilometerstanden, er nog uit zien en klinken.
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
03 dec 2013 14:23
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
Jeroen914 schreef:
Boxster stuurt gewoon super leuk. Lekker gooi-en-smijt bakkie. De stuurbekrachtiging had er wat mij betreft van af gemogen of in ieder geval minder om wat meer gevoel in de auto te krijgen. Qua prijs dus idd veel voor weinig. Binnenkort wel ff kijken voor een preventieve upgrade van het IMS lager.
En op Michelin zo te zien op foto Ben zo klaar met die K*T Pirelli's onder mijne...
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
03 dec 2013 19:05
Jeroen914
foxtrot / oscar
Ronaldo schreef:
Ziet er zeker vet uit. Wat zit er voor blok in?
Gereviseerde 3.0 SC met SSI's Auto is gebouwd om als DD te gebruken
2000 gtv schreef:
En op Michelin zo te zien op foto Ben zo klaar met die K*T Pirelli's onder mijne...
Conti Sport Contact...
Anyway, back on topic... Weer een heleboel foto's achter elkaar geplakt Is nog een "teaser", maar het complete filmpje is bijna klaar
schitterende foto dit. wie weet waarom alle autos een geel stickertje op de linkerspiegel hebben?
27 dec 2013 21:47
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
ps schreef:
wie weet waarom alle autos een geel stickertje op de linkerspiegel hebben?
Geen idee?
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
28 dec 2013 1:13
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Zit ook allemaal net anders, en bij de meeste ook nog een klein rood stickertje. Apart.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Was wel ff wennen om weer met een spiegel-reflex te schieten Wat een benauwd klein zoekertje Laat staan met een tele-zoom er op... ooit gekocht maar nog nooit echt gebruikt
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
deze is echt de shit , droomvervoer :
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
06 jan 2014 23:59
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Leuk, zo'n combi wil ik ook hebben
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
07 jan 2014 9:41
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ziet er inderdaad te gek uit ... maar of het echt handig is - zo'n hele lange snoek in Parijs
EDIT:
Brandenburger Tor ....
07 jan 2014 9:52
Godspeed
PF #911
België
Ik kan eenieder aanraden (nog tot 19 januari) af te zakken naar Brussel voor de expo Ferdinand Porsche in Autoworld. Indrukwekkende collectie in een gebouw dat zo mogelijk nog mooier is dan het Porsche museum...
08 jan 2014 10:48
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Vooral de eerste foto van de Martini 911
Olaf schreef:
Brandenburger Tor ....
Grappig, ik had liever met de elfje naar Berlijn gereden...met de snoek hebben ze vast niet boven de 100 gekomen op de autobahn. Nu nog een foto voor de Sphinx
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
08 jan 2014 11:21
Godspeed
PF #911
België
Bedankt
08 jan 2014 12:26
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Dacht al dat de foto me bekend voorkwam. Komt uit reportage in Auto Motor und Sport.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
08 jan 2014 14:11
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Even zoeken in mijn collectie en ja... het is deze: stond ook op de TechnoClassica 2013.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum