Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Porsche 968 te koop gevraagd.
Moet wel mijn Harley Davidson Heritage Softail Classic uit 1993 kunnen inruilen.
Liefst een Clubsport maar een "gewone" of cabrio mag ook.
Elke keuring moet mogen.
SCHADEVRIJ verleden.
Interessante kilometerstand (max. 150.000 km)
100% kloppende onderhoudshistorie.
Liefst Nederlandse auto. (hoeft niet perse)
Kleuren maakt me niet zo heel veel uit.
Liefst geen Ametist, Groen en Wit (tenzij C.S.)
Als het geen Clubsport is dan met een leder interieur.
Gewoon een eerlijke auto dus...
Erick
.
Stuur een PB-tje bij evt. info.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
30 jul 2005 15:05 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
30 jul 2005 15:54 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
duidelijk de CS
ben al een paar keer met koen meegeweest maar zo'n cs loopt echt hard
_________________________________________ duitse laagvlieger
Laatst bijgewerkt door robbie965 op 30 jul 2005 20:17, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 jul 2005 18:35 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Maar die ruil ik niet in voor een Harley
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
30 jul 2005 18:41 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Hé Koen,
Zou je'm misschien wel inruilen voor een nieuwe Fireblade of R1 ? Gaan nog steeds iets rapper vooruit dan een 968 CS. Wel iets minder top maar ja je kan niet alles hebben hé.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
31 jul 2005 1:31 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Zowel de Fireblade als de R1 minder top dan een 968... , daar durf ik m'n P wel op in te zetten..
..dat DAT niet het geval is..
|
31 jul 2005 8:46 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Hola, die 968 van Koen is wel een speciaal geval qua snelheid, hebben er al een paar goed ondervonden.
Blade's en R1's zijn perfecte sprinters maar qua top halen ze amper de 280 (werkelijke snelheid). Daarvoor moet je een Blackbird of een Hayabusa gebruiken.
Eueu... Koen, jouw snelheidsmeter klopt toch wel hé (280 is hopelijk toch geen 260 effectief) want anders ben ik mij hier natuurlijk serieus aan het belachelijk maken
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
31 jul 2005 10:08 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
260 echte kilometers is al echt niets om minnetjes over te doen hoor ; zal ik ook zeker niet doen...echter, ik heb er een beetje ervaring mee, een motor met 150+ pk's is een heel ander verhaal, geloof me..
|
31 jul 2005 10:14 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Zou ik toch niet zeggen, Jurgen en ik heb er nochtans redelijk veel ervaring mee. Ik bezit momenteel een Fireblade 2004 en een R1 2000. De Fireblade is al m'n 6de (wordt telkens afgeschreven) om mee naar het werk te rijden sinds de laatste 7 jaar.
De R1 gebruik ik enkel als circuit-motor. Kan ik dus niet over zeggen welke top die op z'n snelheidsmeter heeft. Maar m'n huidige Fireblade heb ik wel al eens tot 280 doogetrokken. Had nog een beetje reserve over (niet echt veel) maar die 280 op die meter neem ik wel met een deftige korrel zout.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
31 jul 2005 10:51 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik denk idd dat dat ,zonder iets af te doen aan Koen's auto hoor,voor beide wel een beetje opgaat..
Zou 't erg knap vinden van een 968 om in de buurt te blijven trouwens hoor.., en idd , heb al vaker hier gelezen dat deze 968 behoorlijk hard loopt..
Wordt best wel nieuwsgierig..
|
31 jul 2005 11:27 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
tijd voor een wedstrijdje de volgende PF.meeting
_________________________________________ duitse laagvlieger
Laatst bijgewerkt door robbie965 op 31 jul 2005 12:56, in totaal 1 keer bewerkt.
|
31 jul 2005 11:36 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
..nee hoor..
Bedoelt als "autoliefhebber-nieuwsgierig" ..niet als uitdaging..
|
31 jul 2005 11:39 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
On topic, want (in)ruil motor vs. auto ..... beleving op motor of in cabrio zijn al niet vergelijkbaar, laat staan vergelijking met een coupé, dus .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 jul 2005 11:44 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Als we de plaatselijke politie een beetje kunnen overtuigen of we ergens in Duitsland een mooi recht stuk autosnelweg vinden met weinig verkeer dan wil ik dat zeker wel eens doen. Koen kennende zal hij dat zeker ook niet afslaan.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
31 jul 2005 12:13 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
, dacht dat Robbie mij bedoelde... , maar tussen jullie zal het wss een stuk spannender zijn..
|
31 jul 2005 12:22 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
ruf turbo/930 turbo vs 968 CS
lijkt me toch wel leuk om een keer te zien om eerlijk te zijn
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
31 jul 2005 12:58 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Lijkt me toch al een uitgemaakte zaak, RUF VERPULVERD de andere 2.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
31 jul 2005 13:25 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik praat niet meer over de prestaties van mijn 968CS , dat laat ik aan ANDEREN over doch hij loopt niet slecht zie citaat. En het kan zijn dat DE TELLER afwijkt , doch dan duidelijk ook van de andere wagens die meerijden. En zijn einde heb ik nog niet kunnen halen.
Een Ruf is natuurlijk de bak , maar om deze te vergelijken met een 968CS is appels met peren vergelijken. Het zijn beide totaal verschillende wagens net als de aanschafprijs
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
31 jul 2005 13:38 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Jups... Heeft niet eens meer iets weg van een wedstrijdje dan, dus lijkt me ernstig overbodig *giechel giechel*
|
31 jul 2005 19:05 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Kom luitjes...'t zou erg flauw worden om deze vergelijking te trekken ; net als Koen terecht schreef is dit alleen door het prijsverschil al totaal niet eerlijk, en bovendien gaat het daar toch ook niet om. Het lijkt nu net of de anderen gekleineerd worden en dat wil ik absoluut niet...het ging over het verschil met een erg snelle motor waarop ik reageerde..
|
31 jul 2005 19:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Begrijpend lezen houdt meer in dan alleen naar de woorden kijken.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 jul 2005 19:55 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Weet ik...daarom ook deze post ; dat het iig duidelijk is..
|
31 jul 2005 20:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 jul 2005 20:06 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Weet niemand wat leuks te staan?
Willeke kan overigens prima met me leven. Ze is het type vrouw die
het niet belangrijk vindt wat in de garage staat...
Hobby's mogen nou eenmaal geld kosten.....
Willeke heeft overigens het liefste een cabrio. (tiptronic...)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
31 jul 2005 23:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
01 aug 2005 8:23 |
|
|