Re: Rondje Porsche zoeken in Los Angeles (een verhaaltje)
Anyways, Doordat we lekker bezig geweest zijn aan de 4S ga je steeds meer zien aan de auto.
In plaats van minpunten (negatief) noem ik het maar minderpunten want voor een DD Porsche met deze miles valt het REUZE mee en allemaal niet on-overkomelijk.
- Rechter achterspatbord is overgespoten (beschadigd door de klapband op de snelweg) maar duidelijk niet door een vakman. Er zit een scheurtje in de lak van ongeveer 3 cm net boven het wiel en lijkt een plamuur scheurtje te zijn (duidelijk verkeerd behandeld). Daarnaast zie je in het paneel, vooral met de volle zon erop schuurkrasjes naar mijn idee ONDER de lak.
- In de voorruit zit een barstje van ongeveer 5 cm
- Steenslag voorop, ca. 5 stuks
- Velgen: RV: licht beschadigd, RA: nog lichter beschadigd, LA: goed, LV: hele lichte kras (denk dat ik die nog wel eruit kan poetsen)
- Achterbumper: oneffenheid onder de lak, ca. 2 cm
- Motorkap: oneffenheid onder de lak net boven het 4S logo
- Linker deur klink: stukje lak eraf ca. 3mm
- Linker deur rubber (binnen) gescheurd
- Rechter deur heeft een "buts"/ deukje in het midden, maar dat kan er zo uit denk ik
- Bestuurders stoel heeft slijtage sporen aan de zijkant (instappen)
- 2 kleine beschadigingen aan de midden console bij de achterstoelen.
- Lakbeschadiging op de rechter portierstijl
Al met al ben ik zwaar onder de indruk hoe de 4S er uit ziet, het is duidelijk dat er een liefhebber in gereden heeft ondanks dat het een DD was. Om hem helemaal top te maken ben ik denk ik een 1,5 tot 2 K kwijt. Niet verkeerd voor zijn leeftijd en "history".
Het enige wat voor mij persoonlijk tegen val is de "power" van deze auto (vandaar dat de Turbo mijn interesse heeft). Zowel in Nederland als hier (444PK) rij ik in autos met nog al wat pk's dus ben ik waarschijnlijk een beetje te verwend. Daarnaast is het omschakelen van automaat (wat ik inmiddels jaren rij) naar een handbak met ZWARE koppeling ( is trouwens een RS koppeling / vliegwiel in deze Porsche) een behoorlijke overgang hier, zeker omdat ik op een berg woon en daarnaast MOET je op ieder kruispunt stoppen en weer optrekken...
MAAR de BIG

die ik heb in deze auto is goud waard. Porsche is emotie en daar is niets aan gelogen.