Re: Op zoek naar een Porsche 911
Nou, ik zal eens uit de kast komen: MKone (Michiel) heeft vandaag na een positieve aankoopkeuring bij Porsche Centrum Eindhoven mijn jongensdroom overgenomen

.
Na ruim 6 jaar, 17000 km en E 14000,00 aan rekeningen verder dus toch uiteindelijk afstand gedaan van mijn grote passie: een Porsche 993 carrera coupe in de kleurstelling zwartmetallic exterieur / zwart interieur.
Kilometers waren ongelofelijk plezierig en iedere keer bij accelereren weer een grote grijns op mijn gezicht.
Reden van verkoop waren de beperkte stallingsruimte waardoor de fietsen iedere keer door de kamer moesten (geen achterom) en de beperkte kilometers die ik per jaar maakte: 2800 per jaar.
Vorig jaar besloten dat ie alleen voor een goede prijs weg zou mogen gaan, mede omdat hij niet weg hoefde.
Toen ik las dat Michiel op zoek was naar een 993 heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem benaderd.
3 weken geleden kwam Michiel proefrijden en was volgens mij meteen verkocht.

Door de kleur en het geluid.
Vandaag dus alles af kunnen ronden.
Ik moest toch errug slikken toen Michiel ermee wegreed.
De reden waarom ik dit niet gemeld heb op dit forum zijn de vaak negatieve reacties over oa. prijs en topicvervuiling.
Het einde van mijn Porsche-tijdperk wil echter niet zeggen dat ik niet meer op het forum zal komen.
Ben nml. een beetje verslaafd, aangezien ik de afgelopen 8 jaar (inlezen voor aankoop) dagelijks op het forum zit. Dit toch soms wanhoop van mijn vrouw

.
@Michiel; Ik weet zeker dat je net zoveel plezier aan de Porsche beleefd als ik, ook al is het soms een dure hobby.
Veel prettige kilometers gewenst met Esther en je zoontje.
Bedankt voor de leuke conversaties en wellicht zie ik je nog eens op een meeting.
PS. mijn vrouw heeft de garage al meteen opgevuld met een paar fietsen.