_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
14 jan 2014 21:59
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Re: bmw mongool
Tja... als we allemaal maar zo wijs zijn al doende leert men in het leven!
_________________________________________ Het leven gaat door..
15 jan 2014 1:51
horn
PF #57
Als dat maar zo is, dan gebeuren dergelijke dingen gelukkig niet voor niets...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
15 jan 2014 8:06
Neppert
Neppert
Neppert
Zo....die kerel in de Beamah heeft wel geluk gehad.. Wat een leipo zeg!!! Zichzelf wat aan doen is één ding maar andere schade of letsel bezorgen kan natuurlijk niet. Gelukkig vinden we dat soort types niet hier op het forum....
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
15 jan 2014 9:41
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Moet dit draadje niet worden samengevoegd met Even geen Porsche (BMW-adepten onder elkaar)
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
15 jan 2014 10:52
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum