Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:34

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Mijn eerste Porsche 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 4S
Bericht Re: Mijn eerste Porsche
Dial_888 schreef:
Welkom, Ik vind hem super uitzien...... :thumleft:

Laat hem zo en geniet er eerst een paar jaar van, doorsparen ondertussen en dan helemaal naar je eigen wensen opknappen of een 911 op het lijstje zetten... :?:

+1, lekker een paar jaar rijden, en als de onvermijdelijk roestduivel zn kop opsteekt, kun je altijd nog beslissen wat je gaat doen; restaureren of toch die 911 kopen.
Houd er wel rekening mee dat de vroege lufties dan nog een stuk duurder kunnen zijn dan nu...

20 jan 2014 13:12
Profiel
PorscheForum Rakker
arjan schreef:
Hoop voor je dat bij kaal maken/overspuiten de staat van de auto meevalt :wink:

wolf schreef:
leuk op de foto's. benieuwd wat je tegenkomt bij demontage.

Ai, dat klinkt enerzijds niet echt geruststellend. Bedoelen jullie dan de schade die eraan geweest is of de roest die op het eerste zicht niet zichtbaar is?

Maarten schreef:
+1. Bahia is overigens een hele coole kleur.

Bahia? Geen idee wat dat was maar na even googlen blijkbaar een rode porsche kleur. Nu, volgens de info die ik kreeg, is de 912 ooit herspoten in 'Porsche Red' (whatever that is) en zou hij volgens de eigenaar gelijkaardig zijn aan Guards Red.

Cazzo Super Veloce schreef:
+1, lekker een paar jaar rijden, en als de onvermijdelijk roestduivel zn kop opsteekt, kun je altijd nog beslissen wat je gaat doen; restaureren of toch die 911 kopen.
Houd er wel rekening mee dat de vroege lufties dan nog een stuk duurder kunnen zijn dan nu...

Yes, i know. Het vervelende is dat ik liever nog wat zou sparen maar anderzijds is de vraag: geef ik dat extra gespaarde nadien niet gewoon mee uit aangezien de prijzen dan ook gestegen zijn.

20 jan 2014 14:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Bijna 50 jaar oud en er zo mooi uitzien... Ongelooflijk bijna. De vormgeving, zowel interieur als exterieur staat nog steeds als een huis. Ik vind het echt een prachtige 912! Veel plezier ervan!

20 jan 2014 19:21
Profiel
PorscheForum Rakker
ptol924 schreef:
Bijna 50 jaar oud en er zo mooi uitzien... Ongelooflijk bijna. De vormgeving, zowel interieur als exterieur staat nog steeds als een huis. Ik vind het echt een prachtige 912! Veel plezier ervan!

:thumleft: :wink:

25 jan 2014 13:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2