Even Voorstellen met 996 Millennium
Mijn naam is Lex en Ik weet niet of ik mijzelf al eerder heb voorgesteld maar lees hier in ieder geval al mee vanaf 2008/2009.
Af en toe post ik wat en eigenlijk ben ik
Ik rijd in ieder geval al een jaar of 20 Porsche. Eerst erbij en sinds een jaar of vijf dagelijks.
Heb al veel modellen gehad waarvan ik er toch enkele zeker niet had moeten verkopen…..maarja dat is natuurlijk altijd achteraf. o.a. 964 / 965 turbo en 930 turbo.
Tot voor Kort een Cayenne als daily driver en een Boxster in de zomer.
De boxster heb ik nog, bouwjaar 1997, tiptronic, zilvergrijs met terracotta kleurig interieur.
In november vond ik het na 3 jaar Cayenne tijd voor iets anders. Wilde aan de ene kant graag weer een 911 en aan de andere kant een Cayenne Turbo.
Nadat ik twee Turbo's had gemist, beide net verkocht op het moment dat ik belde om "ja" te zeggen, en de derde niets was heb ik besloten voor een 911 te gaan die al een tijdje te koop stond.
De Cayenne vlak voor de kerst ingeruild en de 911 Millennium opgehaald.
Eerst de kerstvakantie gebruikt om de auto een paar keer te poetsen. Zag er erg vuil uit en stond al een maand of 3 buiten bij een autobedrijf.
Leer in de was gezet (ook meerdere keren).
Vervolgens Dansk sportuitlaat laten monteren omdat de oude uitlaat zo lek was als een mandje. Wat kleine dingen laten repareren en gisteren sleutels laten programmeren. Er staan nog wel wat dingen op het verlanglijstje zoals evt. 996 bose subwoofer toevoegen en wat kleine dingetjes.
Ondertussen ook de navigatie geupdate naar 16 bit en nu dus met kaarten van 2010-2011
Dit was het in het kort. Hieronder wat foto's. Ik hoop dat dat goed is gegaan. Hier komen ze:
mod by horn: foto's zichtbaar gemaakt