Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Cayenne of Range Rover
Ja, maar de TS zoekt een familiebak in de vorm van een KJN of RR. Anders zou ik hem ook mijn XJR kunnen aanbieden, die is binnenkort ook te koop.
|
21 jan 2014 17:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Geloof ik zo. M5 is een beest. Maar ik zat achterin in het midden, te OH'en met EriC4C en Paul, terwijl laatstgenoemde de KJN Turbo snoeihard over dat klaverblad joeg. Zelden zo verbaasd gestaan over wegligging en grip van een auto. De laatste keer dat ik dat gevoel had...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jan 2014 18:05 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Als je een dergelijke wegligging wilt kun je idd beter een KJN nemen dan een RR. Ik geloof je op je woord dat de grens bij een RR verder ligt dan je zou verwachten maar zo voelt het in het begin niet aan.
KJN turbo heeft misschien wel een iets ander imago dan een RR. Het is maar net of je daar gevoelig voor bent of niet.
|
21 jan 2014 18:11 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Wat krijgen we nou? Iets anders op het oog?
|
21 jan 2014 18:45 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
ech nie.. is mijn gevoel erbij ..en verder is het gewoon natuurkunde.. Zo'n ding gaat gewoon veel eerder op zijn dak in een grenssituatie. Maar ik heb gewoon ook wat tegen die dingen.Kan ze nou niet echt "mooi" ofzo vinden.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
21 jan 2014 19:16 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Hoezo, zit de RR nog in z'n proeftijd? Voor 1000 euri wil ik m best overnemen, heb over 2 dagen een garage erbij als t goed is.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 jan 2014 19:25 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Of een abo op Six Flags.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 jan 2014 20:08 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dat laatste verklaart de cognitieve dissonantie Even daarna vond ik nog grappiger: toen hij vanaf die snelheid(!) gas gaf en jij, terwijl je op de achterbank tussen de voorstoelen zat, achterover tuimelde waarbij je ondertussen verwoede pogingen deed om naar de hoofsteunen te graaien ..... maar daar niet bij kon komen!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 jan 2014 21:42 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jan 2014 22:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... en gelukkig hebben we de foto's nog
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 jan 2014 23:47 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Ik ben niet per definitie een SUV fan - heb er nog nooit een gehad. Eerdere DD's waren Saabs, BMW en meest recent een A5. Ben deze week in Zwitserland huizen kijken en moet zeggen dat uitstraling van een auto compleet anders is met een Zwitsers kenteken. Een CYN is bijna keurig - om over de RR maar te zwijgen Heb ook A6 4.2 en 5 serie overwogen - alleen niet helemaal voor mij 'das bestimmte etwas' - deze week onderweg met een huur E klasse benz en daar is ook niets mis mee - maar ik word er niet blij van. Neig nog steeds het meest naar een RR - maar nog niet met de CYN gereden.
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
22 jan 2014 0:19 |
|
|