Auteur |
Bericht |
erwin996
M140i
|
Re: Michael Schumacher in levensgevaar!
Het zullen eerder zijn vechtlust, instelling en conditie zijn die hem beter door deze situatie brengen dan wie dan ook. Het is zijn persoonlijkheid die hem hierbij helpt, niet zijn geld. Overigens hebben zijn persoonlijkheid en zijn kwaliteiten ook voor het geld gezorgd. In zo'n situatie, en eigenlijk in alle situaties, is het niet geld dat telt, maar je instelling.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
30 jan 2014 2:08 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Hoop voor hem en zijn familie dat hij goed ontwaakt en uiteindelijk na revalidatie etc weer redelijk functioneren kan. Dit hoop ik trouwens voor alle mensen die in zijn situatie zitten.
Trouwens vraag ik mij af en ben geen medicus, dus ms een domme vraag..... Maar als iemand in coma wordt gehouden, heeft dit de zelfde effecten als dat iemand door trauma in coma ligt. Ene komt door trauma en andere neem ik aan door slaapmiddelen oid. (Natuurlijk is de reden dit te doen ook een trauma, maar toch) Iemand hier die dat weet? Maw stel je hebt geen trauma, wordt je dan na een maand kunstmatige coma ook wakker met gevolgschade?
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
30 jan 2014 7:02 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
We hebben het hier ook over de situatie erna. En dan maakt geld het allemaal net even makkelijker. Maar revalideren op tien hoog met uitzicht op een industrieterrein terwijl je partner alle zorg op zich neemt is voor de meesten een wat realistischer beeld en dat zal Schumacher en zijn vrouw grotendeels bespaard blijven.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 jan 2014 10:12 |
|
|
Danny K
991 C4 BlauwRhoon
|
|
30 jan 2014 14:03 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Joh
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 jan 2014 14:58 |
|
|
Danny K
991 C4 BlauwRhoon
|
Was dat nieuws al bekend ? Ik zag het om 12:55 uur op nu.nl met publicatie tijd 12:43 uur Ik dacht ik post ook eens een nieuwtje
|
30 jan 2014 15:41 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Nu.nl heeft misschien niet zo veel meer te schrijven?....Of misschien was het vandaag meer waar dan gister?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
30 jan 2014 15:48 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee, maar de artsen doen het langzaam. Zodat er elke dag iets over geschreven kan worden...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jan 2014 17:10 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
hm. is gewoon een kwestie van de pompen met sedatie uitzetten en dan maar hopen dat er wat gebeurt. liefst toch wel binnen 12-24 uur.
_________________________________________ oud is beter
|
30 jan 2014 17:12 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Nog geen nieuws in NL? In BE al tijde hoor http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/ ... ogen.dhtmlBen benieuwd naar z'n herstel
|
30 jan 2014 22:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
"Schumacher knipperde met zijn ogen en reageerde op simpele instructies"Hij doet nu al niet onder voor een gemiddelde Belg.
|
30 jan 2014 23:08 |
|
|
steef
|
die was scherp!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
30 jan 2014 23:14 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wel goed nieuws over Michael áls het waar is!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 jan 2014 10:10 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
en beter dan een gemiddelde Nederlander
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
03 feb 2014 20:39 |
|
|
horn
PF #57
|
grappen zijn een stuk minder leuk als je er eerst 4 dagen over moet nadenken....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 feb 2014 20:52 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
hehehe
_________________________________________ oud is beter
|
03 feb 2014 21:22 |
|
|
steef
|
|
03 feb 2014 22:35 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Grinnik
Maareuhh ff on topic; geen nieuwe ontwikkelingen meer?
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
03 feb 2014 22:54 |
|
|
steef
|
Nope...dus leeft ie nog. Alle websites staan nog op zwart. Begrip voor de familie, dat ze alles achter gesloten deuren willen houden. Maar iets meer info zou imho wel mogen. Hij heeft goed aan het grote publiek verdiend..... Is ie beter dan prins Friso? Toch een beetje dezelfde situatie...waarom die geheimzinnigheid. Of zijn wij Nederlanders te openhartig?
|
04 feb 2014 14:45 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Dat hij veel verdiend heeft, hoeft toch niet te betekenen dat zijn privacy weg moet? Ik snap dat z'n familie dat niet publiekelijk wilt brengen. Want uiteindelijk zijn we ook maar fans. Zowat niemand van ons kent hem persoonlijk.
|
04 feb 2014 17:58 |
|
|
ironpatje
|
niet 4 dagen moeten over nadenken, gewoon vorige reacties niet direct gezien, dat kan gebeuren als je nog een leven naast het PF hebt.....
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
04 feb 2014 19:08 |
|
|
erwin996
M140i
|
horn maakt gewoon een grap, daar moet je niet serieus op ingaan
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
04 feb 2014 21:48 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Ik hoop wel dat Schumacher wat meer gaat doen dan met z'n oogjes knipperen in de nabije toekomst....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
05 feb 2014 10:42 |
|
|
ironpatje
|
denk je nu echt dat ik hem serieus neem 'k zou niet weten waarom ....
|
05 feb 2014 13:54 |
|
|
Tilt!
|
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
05 feb 2014 14:07 |
|
|