Porsche 993 Cabrio zwart / zwart 1994 (155.722 km)
Met pijn in mijn hart heb ik het besluit moeten nemen om afstand te doen van mijn 993 Cabrio, dit vanwege familie omstandigheden.
Het betreft hier een zeer mooie en goed onderhouden Porsche 993 Cabriolet uit 1994, de huidige km stand is
155.722. De auto is duidelijk altijd in bezit geweest van liefhebbers. De Porsche wordt voor een geringe tijd door mij particulier aangeboden, daarna bij een Porsche garage. De Porsche is op het moment geschorst dus om een testrit te maken zal enige voorbereiding kosten. Tijdens deze periode zal ik dan ook wat tegemoet kunnen komen in de onderhandelingen.
Alle keuringen zijn toegestaan.
De cabrio kap is geplaatst door Rovako in 2008 en ziet er nog steeds als nieuw uit. De bekleding is vrijwel smetteloos en de lak is in uitermate mooie staat gebleven (laatste lakbescherming aangebracht 10-06-2011). De auto is schadevrij en er zitten tevens zeer weinig gebruikers sporen op.
De Porsche is al voorzien van een groene milieusticker (Dekra) dus ook de Duitse steden kunnen worden aangedaan.
De Porsche is de laatste tijd in onderhoud geweest bij Porsche Centrum Groningen en Renntech Steenwijk. Daarvoor bij J&S / CarCare en Haaglanden. Voor geïntereseerden heb ik het onderhoudsboekje ingescand en een stapel rekeningen van het onderhoud vanaf 2006 (t.w.v. 19.500).
Vraagprijs: €35.993Reacties graag per email:
johannes911 at outlook punt comEen kleine greep uit de onderhoudsgeschiedenis;
• Km stand 142.368 – Dynamo gereviseerd en hoofdstroom schakelaar ingebouwd
• Km stand 139.769 – Nieuwe banden, uitgelijnd en uitgewogen (Wegligging is hierdoor uitermate verbeterd)
• Km stand 136.454 – Nieuwe accu, kachelsysteem gerepareerd, Anti roestbehandeling
• Km stand 134.105 – Grote beurt (Olie 0W40), koplamp motor vervangen, gasveren vervangen, onbalans in voorwielen verholpen etc…
• 10-06-2011 – Lakbescherming
• Km stand – 126.485 – Kleine beurt, Banden vervangen, Olie vervangen
• Km stand – 123.593 – Olie vervangen
• Etc etc…
Opties:• ABS
• Airbag
• Airbag Passagier
• Airconditioning
• Automatische airco
• Alarm klasse 3 en Porsche alarm (Met geldig certificaat)
• Radio met CD speler en Ipod aansluiting in asbak (Tevens blaupunkt navigatie autoradio erbij)
• Centrale vergrendeling
• Electrisch verstelbare stoelen
• Verwarmde stoelen
• Leren bekleding
• Licht metalen velgen
• Stuurbekrachtiging