Auteur |
Bericht |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic
Deze ledjes voor mijn stadslichten/parkeerlichten Mijn hoop is om hiermee een beter balans tussen de wit van mijn xenon koplampen en de gele stadslichten te vinden. We zullen het zien.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
21 jan 2014 21:31 |
|
|
sunnyfunny
|
Ha Johan dat klinkt bekend. Zag dat een stadslicht van de 996 kapot is. Nu ook maar een stel led's besteld. Uit China, dus duurt nog ff voor ze er zijn, voor 2,90 usd kon ik het echter niet laten. Benieuwd of het gele licht in de reflector dan vervangen wordt door een betere match. Over 7-30 dagen weet ik meer
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
22 jan 2014 13:39 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
pakketje met 4 stuks steunen voor de achterbumper van de 993 vandaag netjes afgeleverd.
|
22 jan 2014 14:09 |
|
|
Johann
|
Blijkbaar zijn de goedkope ledjes niet erg betrouwbaar en hebben ze de neiging te gaan smelten, vandaar dat ik voor de Osram lampjes heb gekozen, maar voor de prijs van mijn lampjes het jij 20, dus betrouwbaarheid is niet zo'n issue Trouwens, de Osram lampjes is alleen toegestaan voor off road gebruik...zal wel iets met de wet te maken hebben
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
22 jan 2014 21:13 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Weet je zeker dat dat jouw auto was? Bij mij heb ik er ook net een moeten vervangen. Weer een zwak punt van de 996
_________________________________________ rouge et noir
|
22 jan 2014 21:20 |
|
|
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
Niet voor de Porsche, maar toch maar even delen Weliswaar van de Action, maar valt qua kwaliteit alleszins mee
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
25 jan 2014 17:48 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Nieuwe custom fit car cover van Coverking. ...voor nadat de 928 compleet nieuw gespoten is
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
25 jan 2014 17:50 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
xenon voor me 993 besteld gaat er dinsdag in bij de PS ben heel benieuwd tevens sportluchtfilter/deksel Nog op me verlanglijstje nieuwe dempers? bilstein? einddempers? en een targa 911 1974 die kleur
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
25 jan 2014 19:52 |
|
|
986shans
Zoetermeer
|
Mooie hoes hoor!!
_________________________________________ Porsche Boxster S BMW 535i
|
25 jan 2014 19:53 |
|
|
Bos986
Haarlem 986 S
|
5-delige kofferset voor de vakantie in augustus en misschien voor een lang weekend in maart in de Eifel, als het dan al voorjaar is.
_________________________________________ http://986forum.com/forums/
|
26 jan 2014 10:25 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Reserve setje elektrisch; lampen en zekeringen. Eindelijk de boel op orde omdat ik steeds vergat welke type en welke auto...H1...H4...H7 Onderhand heb ik nu 3 verschillende setjes. Ook de zekeringen zijn anders....ook 3 verschillende setjes ervan....ronde en grote en kleine 'mes' uitvoering..... En zo blijf je aan het kopen......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
26 jan 2014 11:21 |
|
|
DLotus
2007 Porsche 997 GT3
1994 Porsche 993 C2
1987 Porsche 911 3.2 Targa
1986 Defender 200TdiScheveningen
|
Welke heb je gekocht? Ik heb er gisteren een setje van Tore B in gezet. Heel net systeem en speciaal voor de 993 aangepast. Kost ook nog eens niet de wereld en komen samen met de juiste LED lampjes voor de stadslichtjes. Ik betaalde voor het setje nog geen EUR 85,00!!
|
26 jan 2014 12:33 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Iets heel simpels; Nieuwe batterijen voor mijn sleutels! En de sleutels reageren echt veel sneller. Eén van de twee deed namelijk weinig meer. Dus de diepte-investering van €5,= gedaan en weer helemaal blij
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
01 feb 2014 17:57 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Net 993 opgehaald top top dat nieuwe xenon! Die LED heb je bij je xenon gedaan? Dat nog even aanpassen dus? Waar heb je tore B gekocht?
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
01 feb 2014 18:12 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Omdat ik het zat was om telkens 50 eurocent te betalen voor lucht, oliemaatschappijen verdienen al genoeg, heb een luchtpomp met meter gekocht...slaat ook automatisch af bij de ingestelde druk.. Kortom, banden van de auto's, motor en fietsen pomp ik voortaan zelf op.....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
02 feb 2014 15:32 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Dat doe ik gewoon met de hand en een goede bspmeter...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
02 feb 2014 15:57 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Die lucht pomp van onze porsche in het vooronder werkt daar toch ook goed voor.?
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
02 feb 2014 18:04 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Doet ie ook, maar aangezien ik geen zin heb om iedere keer de originele voorin eruit te halen heb ik deze erbij gekocht. Bovendien is deze automatisch, kan ik ook nog eens ondertussen koffie drinken.... Ook gecheckt met de analoge meter, klopt exact. 3.0 digitale = 3.0 analoog.........
|
02 feb 2014 18:14 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Hoe vaak moet je nu je banden oppompen voordat je die pomp eruit hebt?
_________________________________________ rouge et noir
|
02 feb 2014 18:16 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Vaak genoeg, en nu zeker met een linker achterband die mij iets te snel leeg loopt......en bovendien moet ik spulletjes in de garage verplaatsen om fatsoenlijk bij de kofferklep te komen....ding staat nu gewoon voor het grijpen op de werkbank....
|
02 feb 2014 18:26 |
|
|
Marcel M
Volvo S80 2.4 170pk aut. (2000) / Volvo C70 2.0 T aut. (2001) / Fiat barchetta (1996) / Fiat Coupé 2.0 Turbo 20V Plus (2000)
Ex: Porsche 924S (1986)Dordrecht
|
Omdat er geratel kwam uit het instrumentarium, de kilometerteller onlangs laten reviseren bij Info Instruments in Hazeldonk. Zag er echter nog als nieuw uit, echter omdat er een behoorlijke afwijking inzat maar gelijk goed af laten stellen. Bleek het dus de kilometertellerkabel te zijn. Deze is nu ook vervangen en ik geniet weer van de rust in de auto.
_________________________________________ Geniet van je Porsche
|
02 feb 2014 20:01 |
|
|
tleuven
|
Een nieuwe sticker voor onder de kap met de optie codes. Die van mij zit er niet meer dus online op zoek gegaan naar hoe die sticker er exact uit moet zien toen kwam ik iemand tegen die tegen een redelijke vergoeding de sticker voor me kon maken. Krijg er vier opgestuurd vanuit Spanje. Geen idee waarom ik er vier nodig zou hebben maar goed...
_________________________________________ Posrche 911, 3.2 Carrera 1984
|
09 feb 2014 10:48 |
|
|
Johann
|
Leuk! Mijn sticker is helemaal blanco geworden...geen idee wat gebeurd is, en zou ook graag een nieuwe sticker willen plakken. Zou je de details kunnen delen?
|
09 feb 2014 11:09 |
|
|
tleuven
|
http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... ent-2.htmlIn dit topic staat de info die je nodig hebt. Ik heb uiteindelijk (omdat ik geen zin had me op een ander forum te registrereren) hem op twitter gevonden en in een tweet gevraagd of hij me kon helpen en de volgende dag mailde hij me terug. @Juankimalo is zijn twitter account.
_________________________________________ Posrche 911, 3.2 Carrera 1984
|
09 feb 2014 18:23 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
- Grote, .....grote beurt (officiele Porsche term) - Verse ContiSports achter - en stiekem de Cargraphic Sportendtopfsatz Sound Version mit Tuv aangevinkt ( Broem ) Ben benieuwd.
|
10 feb 2014 17:03 |
|
|