Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
ben ook wel benieuwd naar die lumia telefoon, maar ben erg gehecht aan het echte uitklaptoetsenbord van m'n N97. Bijna 4 jaar oud, maar werkt nog prima. Heb nog een paar maanden om na te denken...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
01 feb 2014 20:28 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Steef heeft weer keurige zwarte stoeltjes in de Beemer  (de bekende slijtplekken) Dat spul werkt goed zeg! Nu afwachten of die verf blijft zitten........op de stoelen dan... (ik vindt mijn auto belangrijker dan mijn haar, daar heb ik genoeg van)
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
01 feb 2014 23:08 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Een echte auto ( daarvoor hebben we het audi-topic) 
|
02 feb 2014 0:24 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Vanaf de i pad, gaat alweer wennen Een prachtig zonnetje hier Zal de gt3 maar eens uit zijn garage halen. Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 feb 2014 12:01 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Hier vandaag verrassing nr 4. Lag naast de muizenval, badend in t muizenbloed. Hoe hij dat nou heeft gedaan... Dacht gisteren bij het opruimen al dat ik er een voorbij zag schieten maar kon me dat niet voorstellen. Toch goed gezien. Hopelijk was dit te laatste! @Ken: heb even gezocht in t Audi topic, maar niet gevonden... 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
02 feb 2014 15:11 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Lekker met Lucas naar Den Haag geweest, Escher museum. Meneertje maakt een werkstuk over Escher. 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 feb 2014 15:30 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Leuk, voor mij alweer enige tijd geleden dat ik werk van Escher bewonderde, maar mooi en apart is het zeker!
Is er zo her en der langs de snelwegen geen geluidsscherm gebaseerd op werk van Escher ( A2?)
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
02 feb 2014 15:33 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Geen idee. Hier in Baarn is er het een en ander te vinden geïnspireerd op Escher. Escher rotonde:  Lockers op Baarnsch Lyceum:  Monument: 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 feb 2014 21:13 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, He wat een opluchting, de "boeren" hebben hun keuze gemaakt Na jaren droog te hebben gestaan kunnen ze weer aan de bak, zijn jullie daar ook blijt mee Vond die Johan uit Denemarken wel een echte boer, werd al gek van 5 auto's door de straat en had al gelijk heimwee naar de boerderie Heeft Sigrid nog een ontbijtje en een kopje koffie klaar staan, we komen er aan Mooie hint voor de forumkamp, ff eerder eruit om de ontbijtjes te maken Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 feb 2014 8:57 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Helaas Hans, geen ontbijt en begin net aan m'n avond hap. 12 uurtjes er op zitten vandaag en gelukkig was de pot al vol bij thuiskomst.
En die kampeerontbijtjes, die regel je vast wel zelf.
|
03 feb 2014 20:34 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Goedemorgen altezaam, koffiemachine moet nog opwarmen helaas. Vandaag hopelijk de Targa ophalen bij dokter Robert. Hij heeft m weer strakgetrokken, een chemische peeling gegeven en van de nodige make up voorzien. Geen botox! Vanavond kan ik m (de P welteverstaan, niet Robert  ) eindelijk z'n nieuwe logeeradres laten zien 
|
04 feb 2014 8:22 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Dat is goed nieuws Floriaan!! Veel  plezier. Jammer dat er al zoveel pekel ligt!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
04 feb 2014 8:24 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Dat is zeker goed nieuws floriaan.
1e koffie achter de kiezen en klaar voor de RAI.
|
04 feb 2014 8:55 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, FF uitgeslapen, kijk nu naar "koffietijd" en neem de televaag zo maar door. Floriaan doe Robert de groeten van me en geniet van je 911 Mauk ze
|
04 feb 2014 11:29 |
|
 |
Targa Floriaan
|
|
04 feb 2014 21:39 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
|
04 feb 2014 21:45 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Als een kind zo blij, met zijn hand in de snoeptrommel. 
|
04 feb 2014 21:53 |
|
 |
Targa Floriaan
|
|
04 feb 2014 21:56 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Sulle we met dees beginne beus: 
|
04 feb 2014 23:45 |
|
 |
racebeus
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
05 feb 2014 0:03 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wie is toch Loesje?, nog steeds het meisje van de drummer van de band? 
|
05 feb 2014 1:05 |
|
 |
horn
PF #57
|
Yep. Loesje vindt de drummer toch zo'n echte leuke vent.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 feb 2014 1:08 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
|
05 feb 2014 9:29 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goedemorge onze Loes, Dank voor het ontbijtje, kan er vast aan wennen voor strax in de Eifel Zal nog drukker worden bij jullie in de buurt nu Bea je buurvrouw is Car care zit daar ook om de hoek, kom je daar wel eens Mauk ze
|
05 feb 2014 10:08 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
@Floriaan: mooi dat je auto weer heel is! In de Alpenlanden valt de komende week nog veel sneeuw zag ik en er lag al genoeg in menig ski-gebied Nu eerst een kop 
|
05 feb 2014 11:18 |
|
|