Auteur |
Bericht |
porschefabian
Projectleider
|
Re: 993 project..eerste keer kleur erop..!!!
Zoals gezegd enkele deeltjes laten spuiten, waren meer delen maar de rest lag al op zolder veilig opgeborgen.. Voorkant aan het proefpassen, om alles later in 1 keer erop te kunnen hangen zonder te kloten.. links is perfect nu, rechterscherm heeft nog wat hulp nodig .. Maar komt goed... als mijn rug weer mee wil werken tenminste, gisteren met omkleden slaat mijn rug op slot ( spit???) en verga nu ff van de pijn..... dus ff schildpad tempo Voorbumper origineel net zoals de S-lip.. dus gegarandeerde pasvorm.. enkel ff de usa gaatjes dichtmaken
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
19 jan 2014 17:09 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Dat ziet er al mooi uit! Jammer van je rug....ik zou als ik jou was genoeg tijd nemen voor het herstel. Anders blijft het terugkomen! Sccs iig
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
19 jan 2014 17:47 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
dat kleurtje blauw
|
19 jan 2014 19:22 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
You love it or you hate it...
|
25 jan 2014 22:45 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
beetje verder gegaan, na het verzamelen van alle overbodige onderdelen.. Dorpel rechts ligt eruit, en nieuwe deel is zover passend, scherm beetje gemanipuleerd en pas nu dan ook eindelijk naar mijn zin.. Oude dorpel had nog een mooie verborgen oude schade.. daar hebben we nu ook geen last meer van. Zodra dorpel erin gelast is kan ik de voorschermen er weer af halen en de binnen kanten hiervan bewerken, zodat er grondverf en coating op kan. Daarna hoop ik ze er nooit meer af te halen.......
|
25 jan 2014 22:52 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
Geen mega updates deze keer.. eerste de garage maar weer eens een klein beetje op orde gebracht. de sproeiergaatjes in de voorschermen dichtgemaakt, en op het rechterscherm het knipperlicht gat weg gehaald. Het rechterscherm had wat magazijn schade keertje gevallen, vorige keer de passing al in orde gekregen nu de plooitjes eruit gehaald, Ik had op de diverse oude plaatdelen al gezien dat een van de voorgangers een slechte spuitjob had gedaan. de laatste blauwe laag zweeft op de megadikke grondverf laag die ook nog eens erg slscht is. dus de delen die niet nieuw zijn gaat alle lak af, ik neem geen risico.. Het linker voorscherm moet ik de randen en de koplamphouder nog schoon maken. maar alles gaat eraf..
|
02 feb 2014 1:02 |
|
|
Pw250
964
|
Wat een klus, mooi om te zien.
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
03 feb 2014 14:00 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Goed bezig Fabian! Geen half werk!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
03 feb 2014 14:17 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
Klein update, linker portier uitgedeukt, alle losse onderdelen gedemonteerd, en kaal gemaakt waar nodig. keertje goed schoongemaakt..de felsrand kaal gemaakt omdat hier wel eens roest wil nestelen... De deurvanger heeft in het verleden een keer dwars gelegen, dat ook maar even netjes gemaakt. rechter portier ga ik a.s. zaterdag een vervanger voor halen, de huidige heeft wat roest. (komt nog in de verkoop voor de liefhebber.. )
|
11 feb 2014 20:44 |
|
|
Rijn
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
|
aan de foto te zien toch aardige schade gevalletje , hopelijk was de inkoop aantrekkelijk
_________________________________________ http://www.theovanrijn.nl/
|
12 feb 2014 13:42 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Grondige aanpak Fabian en in mijn beleving de enige juiste ... wat me dan weer wel opvalt is de hoeveelheid "momentjes" die zo'n auto dan al heeft meegemaakt en hoe ze in het verleden gerepareerd zijn.
|
17 feb 2014 16:29 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
Bedankt, tja momentjes uit het verleden, ik weet uit ervaring dat er ook splinternieuwe auto;s voor aflevering aan klant al een keer grondig onder handen zijn genomen...
Ik vermoed dat de schades rechts gemaakt zijn in NL bij import uit D, voor een redelijk bedrag geimporteerd ff gauw maken en hup de handel in. iets in die trant zeg maar. de vorige eigenaar heeft de auto een keer compleet over laten spuiten, maar ook niet echt professioneel..
daarom nu terug naar de basis, en nieuw delen en de auto is weer op en top.
inmiddels een zeer gezond rechterportier in huis, een een frisse turbo achterbumper. ( turbo achterbumper met wat lak/schaaf schade is te koop) Volgend weekend weer wat updates als het goed is...
|
18 feb 2014 19:03 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
Kleine update, vorig weekend een zeer nette deur opgehaald in de Overijselse polder.. Deze hangt er inmiddels al weer in en past netjes. Het achterscherm rechts is er zo goed als volledig uit, nog wat fijn afwerking en dan kunnen de nieuwe delen er weer in... Einde laswerken komen in zicht
|
24 feb 2014 21:09 |
|
|
bonzo
911 sc Targaleusden
|
Mooi projekt
|
02 maart 2014 23:39 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
Het gaat niet meer zo vlug als ik zou willen, heb mezelf dus wat minder tijd gegeven voor foto;s' Inmiddels is het binnenscherm rechtsachter ontdaan van oppervlakkige roest, niets ernstigs net zoals de linkerzijde, maar wil ik wel weg hebben nu ik er bij kan. En staat uiteraard in de zinkspray. Het achterscherm zit inmiddels gehecht, en kan ik volgende week aflassen.... dan de dorpel die al is voorbereid erin. dan is het buitenplaatwerk klaar. Dan moet ik het inmiddels bekende hoekje achteraan op de chassisbalk nog doen, een nieuwe stukje met de bevestigingen voor de steuntjes. Plaatwerk is dan in de afrondingsfase... Tussendoor om de ambitie niet te verliezen de voorbumper nog even aangepakt, het was een USA model maar daar is niets meer van te zien
|
30 maart 2014 12:41 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
zo zo, hou vol!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
30 maart 2014 13:36 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
|
31 maart 2014 20:32 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Strak werk... goed bezig..!!
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
31 maart 2014 20:34 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
|
05 apr 2014 20:51 |
|
|
Pw250
964
|
Tjonge jonge jonge....
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
07 apr 2014 16:11 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Gaat lekker!!!!
|
07 apr 2014 16:15 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
GAAF !!!! je lijkt mijn ( overleden ) vader wel....deze man kon ook ALLES... komt ie te koop...?
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
07 apr 2014 16:22 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Respect wat je hier allemaal laat zien.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
07 apr 2014 16:24 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Stappen vooruit Fab! ziet er echt goed uit..
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
11 apr 2014 17:00 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
|
19 apr 2014 21:42 |
|
|