Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Bea zal wel even aandacht trekken. Maar eigenlijk is het daar in de winter redelijk uitgestorven en 's zomers kan je er niet eens normaal rondlopen vanwege de drukte in het dorp. Denk dat er weinig zal veranderen. Loop wel eens in haar 'achtertuin', maar daar kom je ook weinig mensen tegen. Ze is er altijd met enige regelmaat geweest, maar dat zie je dan alleen aan het feit dat de marechaussee voor het hek staat. Juul zag je vaker toen ze nog gezond was, die deed haar eigen boodschappen. Maar ja, dat was dan Soest of Baarn. Waar Bea gaat wonen is geen enkele normale winkel in de buurt. Car care ken ik alleen van naam. Nooit geweest.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 feb 2014 12:01 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
We hebben bij Car Care wel eens een techn. Avond gehad met de NPC. Hij kan het mooi vertellen 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
05 feb 2014 13:20 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Maar dat is niet genoeg Hans. Ik kan ook heel goed een verhaal ophangen. 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 feb 2014 14:41 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
05 feb 2014 14:43 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Hij gaat vast skiën. Word ik verdorie net 'gedwongen' om richting stoep te rijden, anders had ik er één in m'n deur gehad. Voorband aan flarden. 
|
05 feb 2014 14:55 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
@Floriaan: Daarvoor hoeft er niet eens sneeuw te liggen geloof ik, een flauwe bocht is al voldoende.... Het was meer wat voorpret, wij gaan dit jaar nog op wintersportvakantie. Met de hoeveelheden sneeuw die nog gaan vallen is een 4 x 4 trouwens wel handig. Laat ik die nu net op de oprit hebben staan  @Sigrid: dat is een tegenvaller. Verder niets beschadigd?
|
05 feb 2014 14:56 |
|
 |
Targa Floriaan
|
@ Sigrid: balen! 'Tegenpartij' zeker niet gestopt?
@Ewout: onze 4x4 gaat voorlopig ook op zondag op stap ipv de P. Neem geen risico meer.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
05 feb 2014 15:17 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Hopelijk alleen de band - en niets aan de velg, ophanging etc. Ik zou volgende keer toch maar voor het portier kiezen 
|
05 feb 2014 16:28 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
De snelheid van m'n onverwachte tegenligger deed me besluiten naar rechts te sturen. In denk dat het een flinke klap was geweest als zij bij me naar binnen was gereden. Of ik dan nog zo vrolijk thuis zat weet ik niet. Maar het was wellicht een reden voor sommigen om van me af te komen......... En natuurlijk door gereden. Ook de velg ziet er zeer charmant uit. Verder morgen maar even naar de garage. Gelukkig staat er nog een auto voor de deur.
|
05 feb 2014 17:30 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Goedemorgen altezaam, sterk bakkie voor de 'early risers'.  Betekent ook dat ik de koffieknop op de BB (weer) heb gevonden  Werk ze allemaal!
|
06 feb 2014 8:05 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Ziet er goed uit Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 feb 2014 8:32 |
|
 |
Targa Floriaan
|
MOUSEHUNT V: the story continues... 
|
06 feb 2014 13:56 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Aggekossie  Ging met mijn "muizenvanger" naar de dierenarts voor de gebruikelijke prikjes Alles goed met hem vroeg ze, ach wat met zijn oog zeker gevochten melde ik Had ik nooit moeten doen, gelijk werd hij onder handen genomen, testje dit testje dat 2 soorten oogdruppels mee en rits pillen, een kuur wat je af moet maken, kassa Tjonge ze weten daar ook wel raad mee.
|
06 feb 2014 13:59 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Je wordt te soft Hans. 
|
06 feb 2014 15:38 |
|
 |
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Dit is wel een andere porsche forum hunt dan gebruikelijk of is het eigenlijk de eerste hint?? 
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
06 feb 2014 22:18 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Nope, t.z.t. zet beus de hunt weer uit.
|
06 feb 2014 22:20 |
|
 |
racebeus
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Yep, tzt. helaas als ongewenste afleiding afgelopen maandag ook nog de crematie van oom. Ook K, binnen 4 weken was het gebeurd, op leeftijd maar toch Zaterdag a.s. met ma (op haar verjaardag) naar Zandvoort  , haar laatste/liefste wens om nog eenmaal met ons allen naar het strand, net als vroeger.(toen wel in de zomer  ) Dankzij de wensambulance , geregeld door hospice, is dit nog mogelijk  goede medische begeleiding en ma's beste vriendin mag met ma mee in de ambu. Wij erachteraan in colonne  Haar leven geleefd van A tot Z, gestart in Amsterdam en finish in Zandvoort?, ik hoop dat het gaat slagen, ze is wel heel erg zwak en broos Heb ondertussen al wel een verstopplek voor de PFH trofee in gedachte, maakt het al wat gemakkelijker "straks".
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
06 feb 2014 23:23 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Nou, ik hoop dat ze er nog van kan genieten Ron. Hou je haaks.
Moghu. Ik ga maar weer eens aan het werk.
|
07 feb 2014 7:32 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Ron sterkte met alles, zal je nodig hebben Zou Ronald Plassterk een beetje geslapen hebben? Hoop dat het met een sisser zal aflopen, rust in Den Haag en economie uit het slob trekken. Zo nu maar een vers kopje thee Mauk ze
|
07 feb 2014 9:06 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Tuurlijk. PvdA = Gutmensch = fundamenteel niets mis kunnen doen.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 feb 2014 9:20 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ach Maarten of Piet of Henk er zit maakt niet uit Eerst maar weer de economie vlot trekken Bij mij aan de overkant staat een bord van D66 " nu vooruit" , dat bedoel ik 
|
07 feb 2014 9:53 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
D66: de partij voor mensen die deep inside best weten hoe het zit maar zichzelf te netjes vinden om aan dat soort onderbuik gevoelens toe te geven. Je komt ze vooral tegen in blanke hoog opgeleide enclaves.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 feb 2014 10:01 |
|
 |
Targa Floriaan
|
@Ron: hoop dat jullie zaterdag een mooie dag hebben. PFHunt komt wel.
@Ronald (Plasterk): prutser, kamer voorgelogen, dus exit. Eist de kamer ook van bestuurders in de fin sector dus laten ze zelf het goede voorbeeld geven.
Zo, laatste werkdag, morgen naar de dakkapellenboer om knopen door te hakken.
PS: geen muizen gevangen vannacht...
|
07 feb 2014 10:08 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Zelf muizen vangen is zoooo 2011. Dat klusje heb ik vakkundig uitbesteed en sindsdien nooit meer last van gehad. 
|
07 feb 2014 11:03 |
|
 |
Targa Floriaan
|
 Cats are very useful animals....for target practice
|
07 feb 2014 16:08 |
|
|