Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: Porsche shoot outs van Dr Knauf
zo de mijne is zomer klaar , ietsje lager en andere wielen wat vinden jullie ervan ? how do you like me now .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 feb 2014 14:37 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Prachtig Mike!!!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
06 feb 2014 14:41 |
|
|
drknauf
|
kdenk enkelt datkze toch laat blingelizen net als m,n oude wielen vink toch vetter .
|
06 feb 2014 14:47 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Heb jij zomaar andere wielen aangeschaft, zonder eerst met ons te overleggen???? Gaaf man! Of is dit weer een shop-foto? Je weet t nooit met die Knauf....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
06 feb 2014 14:47 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
God allemachtig, dat is wel lekker strak. Zit er wel rubber om de achtervelg En nee niet bling dit is zo
_________________________________________ remmen is angst
|
06 feb 2014 14:51 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Erg mooi drknauf!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
06 feb 2014 14:55 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
MOOI!! De skyline van Rotterdam op loopafstand van me huis... inspector mode aan: volgens mij is het photoshop, dit is een foto die ik al eerder heb gezien inspector mode uit: Vind de combi wel erg dik en geslaagd!
_________________________________________ Racefun events
|
06 feb 2014 17:08 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Hoe heeft de bandenboer die achterband erop gekregen?!?
_________________________________________ Got coffee?
|
06 feb 2014 17:11 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
06 feb 2014 18:21 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Wouw dat is laag. Rijdt dat nog wel comfortabel met zo weinig rubber Voor mijn mening iets te laag, maar staat wel strak zo.Wanneer ben je weer eens bij PSh dan kom ik hem wel ff live bekijken .groet rene
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
06 feb 2014 19:19 |
|
|
MarkGT3
|
Mike zou je geen tijd hier willen verspelen en je concentreren op het topic Bikini Bridge.. Ha ha
_________________________________________ Drive it like you stole it
|
06 feb 2014 19:26 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Ik vind die velgen niet zo goed bij de rest passen. En 20 inch is ook een beetje te groot.... Eerlijk gezegd vind ik het een vreselijk geheel. Snel wat anders shoppen.
_________________________________________ Boxer power.
|
06 feb 2014 20:10 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Wat wil je hebben voor je speedlines?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
06 feb 2014 20:55 |
|
|
drknauf
|
jongens jongens rustig het is een photoshop deze site heeft m,n waggie geshopped : http://dubstylecars.com/naar aanleiding van brian z,n auto , brian van rotiform met deze wagen met z,n 3 delige fuchs rotiform wielen : en het is gewoon 18 inch , dus geen 20 inch ! dus wees gerus m,n eigen wielen zitten er nog onder en nee ronaldo geen van al m,n setjes speedlines gaat de deur uit greetz dr knauf . greetz mike
|
07 feb 2014 0:13 |
|
|
drknauf
|
LOL .
|
07 feb 2014 0:13 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
07 feb 2014 9:51 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik ga er vanuit dat mr.Knauf op de volgende TP zorgt voor wat real life bridges..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
07 feb 2014 10:17 |
|
|
drknauf
|
wtf tp ?
.
|
07 feb 2014 10:22 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Bedoelde LTPTunnel en bridge challenge..
|
07 feb 2014 10:48 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
You, I don't know... But the car?! DAMN! Heel dik!
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
|
07 feb 2014 13:20 |
|
|
Ibiz@ke
België
|
|
09 feb 2014 1:26 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
ondanks de fotosoep, staat het hem goed! Denk dat ik hem met flaporen in deze stijl nog mooier vind.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
09 feb 2014 12:30 |
|
|
drknauf
|
|
09 feb 2014 12:54 |
|
|
drknauf
|
jensen interceptor deze is hlml dik met die motor erin was vroeger toen ik kind was dit 1 van m,n droomwagens : http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=27461dat kenteken ook .
|
11 feb 2014 22:16 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Met de spiegels van een Ford Fiesta...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
12 feb 2014 9:40 |
|
|