Joost, waar heb je dit laten doen? Bij van der Gugten is het veel duurder!
_________________________________________ Porsche Boxster S Audi S4 - Vespa 1966-Vespa 1966-Vespa 2016
14 feb 2014 20:13
frans44
boxster S 2002
Re: Aankoop boxster 987 first gen, IMS failure?
Weet je ook welk verbeterd lager er in is gegaan? Maakt nogal veel verschil denk ik. Het "LN lager" kost nl. 700 euro....
_________________________________________ Porsche Boxster S Audi S4 - Vespa 1966-Vespa 1966-Vespa 2016
14 feb 2014 20:20
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Re: Aankoop boxster 987 first gen, IMS failure?
Ik heb het laten doen bij Aarts in Asten, ben er zeer tevreden over. Ik heb een ander verbeterd lager dan LN. LN lager kost volgens mij iets van 850 dollar. Was bij mij 8 uurtjes werk. Het lager laten zitten tot een wisseling van de koppeling zoals eerder beschreven vind ik een erg vreemde aanrader, er zijn mensen die een koppeling met 60k kilometers op hebben en er zijn er die er 150k mee rijden. Het gesloten Porsche lager (wordt dus niet gesmeerd) is gewoon een bewezen zwak punt in de motor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum