Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:35

Antwoord op onderwerp  [ 107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Porscheforum Poets clinic 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Bericht Re: Porscheforum Poets clinic
In principe zijn er nu voor beide 'beginners' dagen voldoende poetsers beschikbaar om het evenement door te laten gaan. :cheers:
Donderdag 3 april (6 pers): Lionhunter, GS993, Reesmees, Computercottage, Michiel911 en Black911
Zaterdag 5 april (8 pers): Driver4S, Ceesjea, Pacoloco, Josquin, DrBO, RichardP, Arjan, Caelin, PS en Tom986.

Dit betekent tevens dat, indien geen afvallers, er op zowel Donderdag 3 april als op Zaterdag 5 april nog 1 of 2 plaatsen beschikbaar zijn.
Mocht je dus alsnog willen meedoen laat het dan maar gerust weten. Op beide dagen begint het om 11:30 en zal tot rond 16:00 duren. Kosten zijn € 35 pp, incl lunch en 10% korting op die dag gekochte poetsspullen.

Zoals reeds vermeld hebben er zich nu 8 mensen aangemeld voor de 'rotary' clinic ( Mark997, DennisvdB, Brulaap, Barrie, MarcOhoh, Larssie, Gizmo en Barolo).
2 daarvan kunnen niet op zaterdag en 2 daarvan kunnen niet doordeweeks en hiermee krijgen we net geen zaterdag vol en ook geen doordeweekse dag.
Er is dus nog plaats voor zo'n 2 a 4 deelnemers voor een zaterdag en 4 a 6 voor een doordeweekse dag (dinsdag of donderdag).
Voor degene die het nieuwe seizoen met een mooi glimmende Porsche voor de dag willen komen; dit is je kans en geef je op!

Laatst bijgewerkt door Reesmees op 27 jan 2014 20:48, in totaal 2 keer bewerkt.

27 jan 2014 14:05
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
ik doe ook graag mee op zatersag 5/4, kan dat nog, bij de beginners?

27 jan 2014 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. :thumleft:

Ik heb je er gelijk bijgezet

27 jan 2014 20:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
De zaterdag voor beginners is vol :thumleft:. Voor donderdag de 3e April is er nog plek voor 2 poetsers.
Donderdag 3 april (6 pers): Lionhunter, GS993, Reesmees, Computercottage, Michiel911 en Black911
Zaterdag 5 april (10 pers): Driver4S, Ceesjea, Pacoloco, Josquin, DrBO, RichardP, Arjan, Caelin, PS en Tom986.

27 jan 2014 20:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Helemaal goed, hoor tegen die tijd wel hoe en bij wie we moeten afrekenen. Reesmees iig top voor deze organisatie :thumleft: :wink:

28 jan 2014 15:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Als wel willende poets-leek ben ik er ook graag bij ! Zaterdag 5 april is prima ....

28 jan 2014 16:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
@Car4S; mits er geen afvallers zijn zit de zaterdag helaas al vol. Voor donderdag de 3e is er nog wel plek.

29 jan 2014 21:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Even voor mijn begrip, op zo'n clinic ga je dacht ik toch oefenen op proefstukken en niet op je eigen auto, want die kan je toch niet poetsen tijdens een clinic?
Ik heb meerdere auto's en zou dan sowieso met een andere dan de Porsche komen, is dat ok?
Heb in principe interesse voor beide cursussen (zowel beginners als machinaal) en ben flexibel welke dag, kan in principe zowel door de week als op zaterdag, is alleen afhankelijk van datum of ik dan niet al afspraak heb.
Beginnersclinic op 3 april kan ik, wanneer eventueel machinaal???

31 jan 2014 17:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Misschien mag je als proefstuk de Audi R8 van Tim wel poetsen. :mrgreen:

Maar je poetst daar natuurlijk gewoon je eigen auto.

31 jan 2014 22:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Heeft Tim die R8 nog steeds dan? Hij rijdt nu een een nieuwe M5.

31 jan 2014 23:58
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Die zal ie niet meer hebben. Die had ie inmiddels ook al een tijdje natuurlijk.

01 feb 2014 2:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
De beginners Porsche poetsclinics op 3 en 5 april lopen al lekker vol: :cheers:

Donderdag 3 april: GS993, Black911, Reesmees, Lionhunter, Kweenie en Porschenot hebben zich al officieel ingeschreven. Computercottage en Michiel911 hebben wel interesse getoond maar hebben zich nog niet ingeschreven. Mochten ze beiden meedoen dan is is het vol!

Zaterdag 5 april: Pacoloco, Arjan, Josquin, DrBO, RichardP, Caelin, Driver4S, Car4S, Barolo en Ceesjea hebben zich reeds ingeschreven via de site van Carclean. Er zijn nog max 2 plaatsen over.

Wie o wie poetst er mee? Je hoeft niet perse met de P te komen (is overigens wel leuk), je mag ook de auto van je schoonmoeder meenemen als je wilt oefenen :mrgreen:

Vwb de rotary: Nog steeds genoeg mensen om een clinic te vullen maar die kunnen niet allemaal op dezelfde dag. Wel wordt er door CarClean op Zaterdag 8 maart een 'openbare' DAP500/DAP900 clinic georganiseerd (dank je voor de tip Barrie!) . Volgens hun site zijn er nog 5 plaatsen over. Diegene die dus niet willen wachten tot een evt. Porsche dual action clinic ergens in Mei kunnen dus mogelijk hier terecht. Laat wel even weten of je je hebt ingeschreven voor deze clinic want dan haal ik je van de interesselijst voor Mei.

Mochten er nog Forummers zijn die alsnog mee willen doen met bovenstaande beginners en/of rotary clinic(s), laat het dan maar even weten.

Hoe meer poetsers hoe meer vreugd toch?

Laatst bijgewerkt door Reesmees op 17 feb 2014 21:27, in totaal 2 keer bewerkt.

17 feb 2014 13:56
Profiel
PorscheForum Rookie
993 C2 1994
BOSSCHENHOOFD
sorry net terug van vakantie heb op 14-2-2014 ingeschreven op de site en betaald

17 feb 2014 20:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
dank je Ceesjea, ik heb mijn bericht aangepast.

17 feb 2014 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 993 '94, 997 4s '06
Flevoland
Heb me net via de Carclean website ingeschreven voor de DAP500/900 clinic van 8 maart. Er zijn nu nog 3 plaatsen over...
Had liever met een Porsche-only clinic meegedaan maar wil niet te lang wachten. Zodra de P uit de stalling komt medio maart, kunnen we dan aan de slag.
Maar als er de open plekken worden ingevuld door forummers is dat dan wel zo gezellig :popcorn:

17 feb 2014 21:35
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Nogmaals bedankt voor de organisatie en opvolging, Wolter! Ik heb mij via de site ingeschreven voor 5 april en het bedrag vast overgemaakt.

Het lijkt mij leuk!

18 feb 2014 11:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
We gaan er ook wat nuttigs en gezelligs van maken.

Hoewel ik zelf op de donderdag ga poetsen kom ik zaterdag de 5e wel ff buurten. 8)

18 feb 2014 14:10
Profiel
ex 993 ex 996
mail ontvangen en geld over gemaakt
dat wordt dus poetsen op 3 april :mrgreen:

18 feb 2014 15:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Heb na overleg met Reesmees of dit mocht :wink: zojuist ook mijn zwager met zijn MX-5 ingeschreven voor 3 april, is dan dus nog 1 plekkie vrij?!

24 feb 2014 11:03
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Ik zit nog even met de planning om die op orde te krijgen voordat ik mij kan inschrijven...

Ik hoop hier zo snel mogelijk duidelijkheid in te hebben (en dat er dan nog een plekje beschikbaar is :shock: )

24 feb 2014 16:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
@ Michiel,

Mocht het alsnog vol zitten op de Donderdag en er kan er echt geen een meer bij dan kan ikzelf altijd nog naar de zaterdag.

24 feb 2014 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 993 '94, 997 4s '06
Flevoland
Vandaag de DAP clinic van Carclean gevolgd (generieke clinic). Met enkel Forummers was leuker geweest, had echter geen geduld meer...
Leuke dag en de mannen van Carclinic zijn zeer enthousiast en bereid tot advies op maat.
Ik was wat laat waardoor er al een andere auto naar binnen was gereden als voorbeeldauto maar anders was mijn 993 uitgekozen. Volgens de mannen van Carclinic was Porsche nachtblauw qua eindresultaat de meest dankbare kleur. :thumleft:
Ergens in de komende weekenden maar een dag reserveren om te gaan polijsten.
Toekomstige deelnemers veel succes gewenst!

08 maart 2014 19:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover, er kan weer gepoetst worden.

Op donderdag, 3 april komen Black911, GS993, Lionhunter, Kweenie met JapieMX, Porschenot en Reesmees.
Op zaterdag 5 april zijn Josquin, Caelin, DrBo, Pacoloco (met zijn 'nieuwe' 964), Driver4S, Arjan, Car4s, RichardP, Barolo en Ceesjea van de poets partij.

Er is dus voor de donderdag nog 1 plek en voor de zaterdag zijn er nog 2 plekjes vrij. Wie poetst er nog gezellig met ons mee?

Tot over 2 weken.

23 maart 2014 20:02
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
En hoe staat het met de dapclinic? Inmiddels voldoende aanmeldingen?

23 maart 2014 21:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Nee, nog niet Marc. Met de huidige gegadigden krijg ik geen dag vol

Ik heb eigenlijk hoop dat nav het beginners clinic er wat geïnteresseerden opduiken die naar de DAP willen. Ik wil dan ook na 5 april een nieuwe oproep plaatsen..

23 maart 2014 22:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende