Hebben jullie een tip welke schokbrekers ik het best kan nemen Koni of Bilstein de sportieve versie Want ik wil mijn SC iets verlagen het moet natuurlijk geen stuiterbak worden
20 feb 2014 22:12
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: Verlagen en nieuwe schokbrekers SC
Mijn god. Waar zullen we eens beginnen....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
Ik zou de groene Bilstein sport nemen, zelfde setting als de turbo had. heb ze onder mijn targa liggen die verlaagd is. super wegligging, niet te hard.
Aantal jaren geleden waren mijn originele boge's zo lek als een mandje,rondom vervangen door rode Koni's.
Deze zijn (vooraf) instelbaar, werkelijk super
Na het verlagen wel laten uitwegen en uitlijnen !!!!
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
gele heb ik bij mij ook even geprobeerd, echter doordat deze zo stug zijn rammelde mijn interieur van alle kanten, was voor de targa niet echt geschikt vond ik, maar inderdaad, had ik een coupe had ik ze er waarschijnlijk wel onder gelaten
Ik heb gele Bilstein B6 Sports rondom onder mijn SC. Héél tevreden van maar op slecht wegdek niet het meest ideale, op matig tot goed wegdek super!
Daarnaast is het moeilijk om te beslissen voor iemand anders wat acceptabel is qua comfort (of het gebrek daar aan) Het hangt allemaal af van je rijstijl, gebruik, aantal kilometers,... Probeer eens met iemand in de buurt mee te rijden die andere schokdempers heeft en beslis op basis daarvan!
21 feb 2014 12:27
fasteddy
Oeps
Nou dank alle voor de tips Dacht al dat het moeilijk zou worden Ik denk dat ik voor de Koni verstelbare ga Zodra ze er onder zitten en wegen en uitlijnen Is gebeurt zal ik mijn ervaring laten weten
Groeten SC&4S
23 feb 2014 22:38
Geoff
911 SC `81
Eindhoven
Ik hik tegen hetzelfde aan voor mijn SC dit voorjaar...denk dat de Bilstein Sportlich Strasse voor mij uiteindelijk de beste optie is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum