Auteur |
Bericht |
Pw250
964
|
Cote d'Azur
Weet of heeft iemand nog een leuke vakantie woning (Met zwembad !) te huur aan de Cote d'Azur?! Periode Juli/Aug (2014!) Omgeving Saint Tropez bijvoorbeeld. Stel de vraag maar hier want "A" je weet nooit en "B" er is nog maar weinig te vinden zo tegen het einde van Februari... Thanks, Gr. Paul
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
21 feb 2014 17:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Cote d'Azur
.. helaas, ik heb geen zwembad op m'n jacht. Even verder zoeken - of afwachten
|
21 feb 2014 17:30 |
|
|
targa 84
997 Turbo mk1 cabrio manual
schiefergrau cargraphic exhaustnoord brabant
|
hey olaf wist ik niet dat je een jacht hebt wil wel eens een foto van zien hoor.en geen zwembad dat maakt niet uit lijkt me wel vet.liggen zeker porsche motoren in.
|
21 feb 2014 17:37 |
|
|
Pw250
964
|
Da's dan een heel groot zwembad naast 't jacht toch !?
|
21 feb 2014 17:48 |
|
|
targa 84
997 Turbo mk1 cabrio manual
schiefergrau cargraphic exhaustnoord brabant
|
pw250 dat is waar ja nou ik zou olaf het gewoon vragen hoor hij heeft het zelf aan geboden
|
21 feb 2014 17:55 |
|
|
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniekharlingen
|
https://www.facebook.com/CampingNaiades?ref=profiledit jaar weer geboekt met Vrijuit nu zonder caravan maar een huisje gehuurd super camping met 25 mtr bad
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
|
21 feb 2014 18:55 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Paul, vanuit Port Grimaud zitten kleinere kantoortjes die graag verhuren, lager in prijs dan die achterlijke sta-caravans, maar niet altijd met zwembad....ff googelen! St. Maxime enz. staat ook veel te huur, vaak wél met zwembad.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
21 feb 2014 19:41 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Geweldige reactie
|
21 feb 2014 20:20 |
|
|
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4sassendelft
|
In juni weer zo'n achterlijke stacaravan gehuurd voor 2 weken op Les Prairies de la Mer, grenst aan Port Grimaud. Kan me nu alweer verheugen op de ritjes naar en in Grand Canyon du Verdon. Helaas geen villa met zwembad daar.........
|
21 feb 2014 20:38 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ben hier wel eens in mei naar toe gegaan. Super mooi zwembad en betaalbaar in mei dan wel. In Juli augustus 1000 euries per week. http://www.campinglapierreverte.com/con ... ccueil/11/
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 feb 2014 20:44 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 feb 2014 21:15 |
|
|
Pw250
964
|
Dank voor de reactie's maar een stacaravan en/of camping gaat het echt niet worden... Nu iets op het oog bij Cogolin, vorig jaar in Roque Brune maar dat beviel niet heel erg goed met een gezamenlijk zwembad..... En via Google... tja, zit al anderhalve wk te Google'n Vaak al niet meer beschikbaar OF ik zoek verkeerd, dat kan ook natuurlijk. We blijven gewoon zoeken!
|
23 feb 2014 20:11 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
23 feb 2014 20:32 |
|
|
hendrik914
924S M755Leieland
|
Moet het aan de kust zijn of mag het ook 10 minuutjes landwinwaarts vanuit de autosnelweg? Het Meer van de Heilige Cassien.De kinderen gingen liever naar het meer met drijvende klimspelen ("gonflables") dan naar zee, we reden slechts 1 keer op 2 weken naar St. Maxime, vlak naast St. Tropez. St. Tropez bezoeken we hoedanook niet, het soort landgenoten dat daar huishoudt op en rond 21 juli, zien we niet zitten. Maar over smaak valt niet te twisten. Als het niet per se vlak aan zee hoeft te zijn: http://www.booking.com/searchresults.nl ... 454153maar In de buurt van het meer zijn verschillende ommuurde domeinen met goede vacantiewoningen en zwembad. Je bent vlakbij de Gorges du Verdon, verder landinwaarts en echt de moeite voor een dagtrip met de wagen. 's Morgens vroeg vertrekken voor de lange tour. Ga er maar vanuit dat je zelf als bestuurder je handen vol hebt , terwijl de rest geniet van het duizelingwekkend uitzicht.
_________________________________________ 924S M755 "Sportliches Sondermodell" 914-4 1,7 L Weber
Laatst bijgewerkt door hendrik914 op 23 feb 2014 20:51, in totaal 3 keer bewerkt.
|
23 feb 2014 20:39 |
|
|
hendrik914
924S M755Leieland
|
"Lac de st. Croix" is ook goed; Wat meer toeristisch uitgebaat dan "Lac de St. Cassien" en wat verder van zee, maar dan weer vlakbij de "Gorges du Verdon".
_________________________________________ 924S M755 "Sportliches Sondermodell" 914-4 1,7 L Weber
Laatst bijgewerkt door hendrik914 op 23 feb 2014 20:50, in totaal 1 keer bewerkt.
|
23 feb 2014 20:47 |
|
|
HansA
1989 911 Carrera 2 (964)Baarn, NL
|
leuk adres als je met zijn 2-en bent. http://www.villacedria.com/?AUTOLNG
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
|
23 feb 2014 20:48 |
|
|
Pw250
964
|
Dank voor de tips, tevens gaat het ons zeker niet om Saint Tropez maar om de omgeving. (Saint tropez spreekt ons, sterker nog, helemaal niet aan. Het zal heel persoonlijk zijn maar er is geen ruk aan..!)
Ik ga weer google'n !
Thanks, Paul.
|
24 feb 2014 11:33 |
|
|
sandernl
Ex Boxster 987 S,
BMW Z4 Sdrive20i,
Ford Mustang Mach-e
|
|
24 feb 2014 12:13 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Wij hadden een huis gehuurd niet ver van St Tropez, voor 1000 euro per week geloof ik (of was het nu 2000?). Het was wel groot, je kon er makkelijk 4 gezinnen in wegsteken. Wij waren met 2 gezinnen en dan kwamen er nog vrienden op bezoek, die dan elk hun bijdrage deden. Dus kwam het niet zo duur uit. Luxe villa met zwembad op paar km van St Tropez. Was wel zeer tof om te doen. Wat wel minder was, is dat ze ingebroken hebben bij ons . We denken dat het de kuisvrouw was. Het huis was van een vrouw die het verhuurde in de zomermaanden en er zelf woonde tijdens de rest van het jaar. Dus had ze een kuisvrouw die er wekelijks kwam kuisen. En het was nu wel heel toevallig dat er alleen een hoop geld gestolen was, waarvan een toevallige dief het nooit kon geweten hebben dat het geld daar lag. In die periode kwam het ook vaak voor in de krant dat er af en toe ingebroken werd in villa's aan de cote d'azur. Dus mijn raad is, sluit alles zeer goed af en als er een alarm is, gebruik het dan ook. En vertrouw nooit de kuisvrouw
|
24 feb 2014 13:00 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Geweldig die reacties hier op zo'n oproep.... wat is internet toch mooi. Ben voor dit jaar al voorzien, maar sla de voorstellen allemaal op. Danks!
_________________________________________ Take the long way home....
|
24 feb 2014 13:01 |
|
|
Pw250
964
|
Ik denk er indd precies zo over, mooi al die reacties en dat mee denken! Geweldig Forum
|
24 feb 2014 13:12 |
|
|
barolo
3.2S010
|
In mei ben je voor 350 euries een hele week onder de pannen. Heb je het grote verwarmde zwembad bijna voor je alleen en zijn er dus ook altijd ligbedden beschikbaar. Het is niet zo'n grote camping en in het voorseizoen voor slechts 25% bezet.Het ligt naast een wijngaard, wat wil je nog meer?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 feb 2014 16:57 |
|
|
horn
PF #57
|
tijdens de meivakantie wss ook niet en de kids mogen niet meer buiten de vakanties vrij. Helaas.
Weet niet hoe belangrijk je de cote d'azur vindt, maar ben twee jaar met kids in een villa in Moraira in Zuid-Spanje geweest, was top. Wel vliegen niet rijden...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 feb 2014 21:14 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Persoonlijk vind ik vliegen irritante beesten, maar ieder z'n meug.
|
25 feb 2014 18:18 |
|
|
Pw250
964
|
Vliegen zit er dit jaar niet in, dat is zeker (Als alles gaat zoals 't hoort dan...!). Tegen de tijd dat de vakantie aan zal breken mag er 1 niet meer vliegen thuis die ook mee wil "TOTMBO" ofzo?!... jaja sommige kopen eerst een Porsche en dan komen er ...
|
25 feb 2014 18:47 |
|
|