Tja, midden 2012 heb ik mijn 997 als DD weggedaan (voor de Belgen herkenbaar => dank u Di Rupo).
Sindsdien wat "oudere" modellen uitgeprobeerd ter compensatie, maar op een of andere manier, werkt dit voor mij minder.
IK WIL ELKE DAG PORSCHE RIJDEN
!!
Alzo, ben ik al enkele maanden aan het twijfelen om mij toch een 991 C4 aan te schaffen.
Maar ja, dan krijg ik wel het gevoel dat ik zelf het Belgisch begrotingstekort uit de wereld aan het helpen ben.
Uiteindelijk beland ik dan altijd bij de Panamera S e-Hybrid.
Persoonlijk geloof ik niet echt 100% in heel het hybride verhaal, maar 71gr vs. 203gr CO2 is toch wel een game-changer, niet? Daarnaast sta 50% van de tijd toch in file, dus heb ik elke dag de mogelijkheid om daadwerkelijk 'elektrisch' te rijden.
En de wagen kan ook als gezinswagen dienen. Hoe ik niet steeds met de SMAKS te rijden
Oh, had ik al de 416 paardjes gemeld
Ik ga nu wel een test rit doen en ik zal hopelijk wel onder de indruk zijn, maar hoe rijdt ie nauw in het echt bij dagelijks gebruik?
Dus bij deze pols ik even of hier op het forum misschien 'ervaringsdeskundigen' zitten welke hun ervaring willen delen alvorens ik mijn spaarcentjes boven haal.
(god, wat is ie duur zeg
)