Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:44

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
"Nieuw" en op zoek 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht "Nieuw" en op zoek
Hey allemaal,

nu ga ik me hier toch ff voorstellen, na al die tijd hier op het forum als passief lid rond geneusd te hebben :oops:
Ik ben afkomstig uit Belgiƫ en al geruime tijd Porsche-addict. Tot een paar jaar terug heb ik al een 3-tal jaar het geluk gehad met een Porsche te mogen rijden. Nl. een 911 3.0 SC Coupe uit '82 - Ferry Porsche Edition. Deze heb ik vanwege omstandigheden met spijt in het hart moeten verkopen.

Nu is de tijd gekomen om toch nog eens een Porsche aan te kopen, ook omwille van de stijgende prijzen is het beter nu te kijken voor een 911 dan binnen enkele jaren vermoed ik.
Ik ben verzot op de 930 modellen maar het prijskaartje dat aan een originele hangt gaat mij toch heel wat te boven. En tegenwoordig hebben de WTL ook al een aardig prijskaartje... jammer genoeg
Ook de 964 is een model wat mij kan bekoren.
Ik kijk al geruime tijd op allerlei verkoopsites en via google of ik iets aardig tegen kom, iets dat mij in het oog springt en met een aangenaam prijskaartje.
ik ga, als alles goed gaat, nu zaterdag eens een kijkje gaan nemen naar deze: Porsche 911 SC '79 Non-Official Turbo Look
Kent er toevallig iemand deze wagen en/of garage ?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo, dit is voorlopig zo een beetje mijn Porsche-verhaal waar ik nu toch een vervolg wil aan maken, en vanaf nu als actief-forumlid :D

Oh ja, iedereen is vrij om mij altijd te laten weten als ze een Porsche te koop weten die mij zou kunnen bekoren :wink:

Groetjes
Mr. Jones aka Jelle

Hier enkele foto's van mijn Ferry Porsche 911 :cry:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

25 feb 2014 21:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: "Nieuw" en op zoek
Welkom als actief lid op het forum!
Jouw oude Porsche zag er top uit. Mooie kleurencombinatie en in perfecte conditie. Kan me voorstellen dat je spijt hebt van het afscheid.
De Porsche die je op het oog hebt, ziet er zo op het oog eveneens prachtig uit. Ik ken het verkoopadres niet, maar de bekende AKK zal je zeker verder helpen.
Succes met je zoektocht!
:thumleft:

25 feb 2014 22:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayman S 2009, 924 1977
welkom! prachtige Ferry Porsche had je zeg!

25 feb 2014 23:16
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Welkom en suc6 met de zoektocht. :D

26 feb 2014 22:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Welkom in het land der zoekenden

26 feb 2014 22:04
Profiel
LEEUWARDEN
Welkom,
Die handtekening in de stoelen komen mij bekend voor :wink:
Afbeelding

26 feb 2014 22:11
Profiel
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Welkom!

Jammer maar heb geen kennis over je mogelijke aankoop.
Maar vaste prik op dit forum is de het volgende advies:
Koop met je verstand en niet met je hart
Doe een AKK (AanKoopKeuring)

27 feb 2014 17:48
Profiel
PorscheForum Rookie
Thx voor de hartelijke welkom :)

A-Line schreef:
Welkom,
Die handtekening in de stoelen komen mij bekend voor :wink:

Ziet er ook mooi uit. Is het jouw wagen ?

sarsrich schreef:
Maar vaste prik op dit forum is de het volgende advies:
Koop met je verstand en niet met je hart
Doe een AKK (AanKoopKeuring)

Kan ik als Belg ook een AKK doen ? Hoe zit dat juist ?

Als er mensen zijn uit de buurt van Druten die het eventueel leuk zouden vinden om met mij eens de wagen te gaan bezichtigen en ook hun mening willen geven of mss wat meer kennis hebben qua motoriek en zo en hun oordeel met mij willen delen, mogen het mij gerust laten weten.

27 feb 2014 22:18
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik ben dus vorig weekend naar de Non-Official Turbo Look gaan zien. De eigenaar was nl. mede-eigenaar van garage waar auto te koop staat. De wagen zag er goed uit langs buiten maar aan het interieur waren er toch enkeke zaken die mij stoorden; geen originele zetels meer, niet werkende radio met bijhorende versterkers, zwarte raamfolie op de kleine zijruiten en achterruit (deze laatste twee (radio & folie) had de eigenaar ook al willen verwijderen maar is er in de voorbije 3jaar dat hij deze wagen heeft er niet toe gekomen :s) En zo waren er nog een paar details waar ik mij vragen bij stelde, zoals weinig tot geen reactie over het verleden van de wagen (want op papier was er geen verleden/historie)
Dus ja... Toch maar niet en ook had ik vanaf het eerste moment niet dat wauw-gevoel, ik was niet onder de indruk van de wagen.
En na ff na te denken en zoeken heb ik het besluit genomen om voor een 964 te gaan, het liefst in een apart kleurtje / kleurencombinatie. Dus wie kan mij hierbij helpen ? :)

08 maart 2014 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC (ex 964 coupe, ex 993 targa)
Wat versta je onder een apart kleurtje /kleurencombinatie? Voorbeeld?

08 maart 2014 15:17
Profiel
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
MrJones schreef:
En na ff na te denken en zoeken heb ik het besluit genomen om voor een 964 te gaan, het liefst in een apart kleurtje / kleurencombinatie. Dus wie kan mij hierbij helpen ? :)

Sorry, alleen je portemonnee :mrgreen:

08 maart 2014 15:21
Profiel
PorscheForum Rookie
jan-1 schreef:
Wat versta je onder een apart kleurtje /kleurencombinatie? Voorbeeld?

Vind de 964 RS kleuren super mooi, of bijvoorbeeld het Murano groen van een lid hier. Zolang het maar niet zwart of zilver is. En met kleurencombinatie bedoel ik een verschillend interieur met exterieur, zoals bij mijn ex-911SC het geval was.

08 maart 2014 16:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]