Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Psychologie van de 911
205 GTI... Ja, wat was dat een leuke auto! Zie er nog maar eens een te vinden die niet is afgeleefd...
|
25 feb 2014 22:51 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Psychologie van de 911
Tom..........jij bent uit het goede hout gesneden! Cazzo, dat was misschien wel de oorzaak! Daar trap ik dus bij de volgende auto niet meer in Dat wordt achterwiel, atmosferisch, niet open, en gruwelijk veel vermogen, maar vooral veel motorgeluid en geweld, kort op het gas, één waar je in moet werken... Wordt nog moeilijk! Maar waarom wil ik dat eigenlijk allemaal......
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
25 feb 2014 23:20 |
|
|
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Re: Psychologie van de 911
Dit zegt het voor mij helemaal! Als jongetje had en heb ik een Gorgi Toys modelauto van een 912 waarbij de vorm me voor altijd aan Porsche verbonden heeft. Het enige verschil is dat ik als jongetje nog geen vermoeden had van de Cayman en als volwassene de keuze kon maken om dit type Porsche aan te schaffen
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
25 feb 2014 23:25 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: Psychologie van de 911
| | | | Cazzo Super Veloce schreef: | | | | steef schreef: Wij zijn nog met zijn vieren op de wintersport geweest, mét de 964! Incl. halve ski-uitrusting, maar toen waren de kids nog wel klein, maar wel al skiënde! Beetje puzzelen in het vooronder, onder de stoelen, in de vakken, kids ingebouwd, want ze wilden ook nog kussens mee en dekentjes Ze hadden het gezellig, maar dat zou nu niet meer gaan, zijn uit de kluiten aan het groeien. Dat was een speciale reis, die ik en de koters nooit meer zullen vergeten! Maar na 7 jaar dagelijks gebruik, ging de auto me toch vervelen. Stond in de garage. En ik vond hem niet speciaal genoeg meer om hem te houden. Jammer, want dit was toch mijn droomauto? Wat is er nou gebeurd? Té vaak gebruikt? Ik weet het niet, maar er komt geen 964 meer terug. Hoe mooi die ook is. | | | | |
Daarom mijn is mijn Porsche ook niet de DD. Dan ben je er na een tijdje wel op uitgekeken, denk ik. Nu is de spanning van het starten en rijden na een paar weken stilstand echt super | | | | |
Bij mijn dd Cobra duurde dat ruim 12 jaar. En ik was er eigenlijk nog niet eens echt op uitgekeken, maar ik had (ja, daar komt ie weer ) een praktische gezinsauto nodig... De ellende van een 911 is wel dat wanneer je er eenmaal eentje hebt gereden, er weinig is dat net zo goed rijdt... Hoop dan ook dat het feit dat ik nu een cabrio heb helpt om er nog heel lang van te genieten!
_________________________________________ rouge et noir
|
25 feb 2014 23:32 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Psychologie van de 911
YES!!! Dit topic doet het beter dan de Bridge!! (Of dat nou zo goed is? Maar het geeft wel stof tot nadenken.... )
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
26 feb 2014 0:03 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Psychologie van de 911
Tja waarom ern Porsche... Ik zocht gewoon een nette tweedehands auto, niet te veel km's en liefst met een goede radio erin. Dat werd dus mijn 3.2 targa.
|
26 feb 2014 0:55 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Psychologie van de 911
Radio? Waarvoor heb je die nodig in een Porsche? Wat denk je dat zoiets wééégt! Cultuurbarbaar!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
26 feb 2014 1:24 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Psychologie van de 911
Nou ja, ik speel alleen lichte muziek dus dat scheelt.
|
26 feb 2014 1:25 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Psychologie van de 911
Ik weet geeneens hoe zo'n ding werkt ....al die knopjes.... Oh ja....lichte muziek kan je heel goed op de A2 spelen.....welk instrument doe je dan?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
26 feb 2014 1:30 |
|
|
Pacoloco
|
Re: Psychologie van de 911
Zeg nooit nooit, bloed kruipt ook waar het niet gaan kan
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
26 feb 2014 8:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Psychologie van de 911
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 feb 2014 8:50 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Psychologie van de 911
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 feb 2014 10:19 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Re: Psychologie van de 911
omdat het, gelukkig nog steeds, kan
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
26 feb 2014 10:28 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Psychologie van de 911
Je moet inmiddels beter weten....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
26 feb 2014 11:30 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: Psychologie van de 911
TVR Cerbera!
_________________________________________ rouge et noir
|
26 feb 2014 11:57 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: Psychologie van de 911
+1
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 feb 2014 12:06 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Psychologie van de 911
Die is inderdaad echt gaaf, je moet wel van sleutelen houden, lijkt me?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 feb 2014 12:09 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: Psychologie van de 911
Zolang je er een neemt met een rover derivaat motor er in, moet het gaan... Maar twee rechterhanden kan denk ik geen kwaad En nu ik er zo over denk, das dus ook een praktische sportauto!
_________________________________________ rouge et noir
|
26 feb 2014 12:13 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Psychologie van de 911
Alleen met TVR-motoren geleverd, V8 of Speed Six. En alleen met stuur rechts, ook niet echt praktisch. Biggelaar (van de Ducs) heeft er 1 gehad. Waanzinnig ding, idem geluid. Toch wel een droomauto Zo cool...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 feb 2014 13:01 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: Psychologie van de 911
_________________________________________ rouge et noir
|
26 feb 2014 15:01 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Psychologie van de 911
In bovenstaande zit een Corvette-blok en -bak... 6 liter 450PK Denk dat ik niet lang zou twijfelen tussen deze en een Panamera...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 feb 2014 15:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Psychologie van de 911
Ik hem erg ruig. Maar niet mooi. Collega had een tvr maar wat een heerlijk geluid kwam daar uit...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 feb 2014 15:43 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Psychologie van de 911
TVR? Kom er maar in Marcel!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 feb 2014 20:17 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Psychologie van de 911
Nou, Marcel, we wachten....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
24 jun 2014 17:23 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: Psychologie van de 911
Ik heb inmiddels een baard
_________________________________________ rouge et noir
|
24 jun 2014 20:56 |
|
|