Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Re: TV, movie en IMDB - The Sequel
Misschien niet het juiste topic... Verzamel en mix cd's zijn heel normaal . Maar bestaan er ook verzamel dvd's met videoclips? Ik gebruik nu namelijk steeds de link van youtube icm KeepVid.
Iemand suggesties?
Laatst bijgewerkt door Master Ken op 26 feb 2014 20:01, in totaal 1 keer bewerkt.
26 feb 2014 10:49
Jeroen914
foxtrot / oscar
Geen idee of 'ie hier al langs gekomen was, maar zeker aan te raden: Belgische film "Het Vonnis" (2013)
Ben toch iedere keer weer verbaasd wat een goeie producties er uit België komen. Zoals bv. ook de series Code 37 of Salamander. Goed geacteerwerk, goed verhaal, mooi gefilmd, etc. Als je dat dan vergelijkt met de pulp die hier in NL wordt gemaakt...
Ben ook liefhebber van dat typische Belgische sfeertje. 'Rundskop' en 'de zaak Alzheimer' zijn dan ook absolute aanraders. En als Tom Barman (dEUS) fan is 'Anyway the wind blows' ook de moeite waard.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
stond ook al op het lijstje. hoofdrolspelers belooft wat.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
27 feb 2014 8:27
Jeroen914
foxtrot / oscar
Wat "True Detective" mist aan tempo, wordt dubbel en dwars goed gemaakt door de intensiteit en het acteerwerk McConaughey en Harrelson doen het echt super
Gisteren de mni-serie "Fleming" over de schrijven van de James Bond verhalen gekeken (4 afleveringen) Aanrader!
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
la grande bellezza
voor mij gezien (als clean shooting fotograaf) qua composities belichting en geuite inbeeldingen en het in beeld brengen van oude kunst midden in een wereld metropool ROME een vd beste films ooit
waanzinnige opname angles (om te watertanden) , later ook in detail te zien in the making of
qua verhaal zoals bijna elke italiaanse film italiaans lastig
wat wel heerlijk is hoe de wereld van de jet set op de hak genomen word
wat betreft kleding is Jep Gambardella (hoofdrolspeler) met karakteristiek kop voor mij helemaal geweldig
imbd link
youtube trailer link
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
16 maart 2014 14:54
MY00
Cayman S
Afgelopen donderdag naar Need for Speed geweest. Leuke film, net iets meer verhaal dan de 2fast films.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
04 apr 2014 9:29
Master Ken
Gemert, N-Brabant
Trailer van Lucy gister ook bekeken, lijkt me geweldig
04 apr 2014 10:41
Thijsch
Utrecht
drknauf schreef:
la grande bellezza
voor mij gezien (als clean shooting fotograaf) qua composities belichting en geuite inbeeldingen en het in beeld brengen van oude kunst midden in een wereld metropool ROME een vd beste films ooit
waanzinnige opname angles (om te watertanden) , later ook in detail te zien in the making of
qua verhaal zoals bijna elke italiaanse film italiaans lastig
wat wel heerlijk is hoe de wereld van de jet set op de hak genomen word
wat betreft kleding is Jep Gambardella (hoofdrolspeler) met karakteristiek kop voor mij helemaal geweldig
-knip-
Deze film een tijd geleden in het filmhuis gezien. Ademt de sfeer uit van Fellini films, prachtige shots en een genot om te kijken. Vond de verhaallijn niet bijster sterk, maar audio/visueel gezien zeker de moeite waard. Typerend voor Italiaanse films is de manier waarop de man en vrouw, en het verschil daartussen, wordt neergezet. Een aanrader als je eens 2 uur over hebt.
04 apr 2014 12:50
Master Ken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum