Auteur |
Bericht |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel IX
ik denk dat hij je 964 wel wilt inruilen, kan hij tenminste weer rijden.
denk dat hij uiteindelijk iets meer dan de helft gaat vangen voor die auto
_________________________________________ remmen is angst
|
22 feb 2014 19:08 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Kansloos en een geldverslinder zo'n project!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
22 feb 2014 19:55 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Eh....vals geciteerd....een ander (Cloaca) had de betreffende kar gezien. Ik schreef wel: Is dan wel weer consistent met het commentaar van Cloaca
|
23 feb 2014 17:17 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
25 feb 2014 14:21 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Inruil van een relatief nieuwe Audi was mogelijk.... Probleem is dat de auto totaal overgespoten moet worden omdat de plaatdelen bij elkaar geraapt zijn. Hij claimt dat de auto compleet is maar er mist nog een hoop kostbaar spul. Met het verplaatsen hebben ze de ophanging linksachter kapot getrokken, vandaar dat kromme achterwiel LA.
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
25 feb 2014 14:35 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Mooie 964 cabrio, alleen interieur moet je van houden… http://www.rpmtechnik.co.uk/sales/vehic ... cabriolet/Jammer dat volledige historie niet voor handen is.
|
26 feb 2014 10:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik vind m aan de prijs .. Ruim 31K Euro ... verre van origineel - voorbumper
- wielen
- spiegels
- achterbumper
- uitlaat
- spoiler op motorkap
- stuur
.. en dan is het ook nog 'ns een tiptronic
|
26 feb 2014 11:50 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Vind het interieur prima Maar die voor en achter spoiler En niet de juiste velgen maakt het een soort bob de bouwer gevoel
_________________________________________ remmen is angst
|
26 feb 2014 11:52 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Full engine rebuilt bij 50K miles...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 feb 2014 12:13 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
N 997 GT3 voor 993-geld Nog maar ff wachten...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 feb 2014 12:15 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
27 feb 2014 9:06 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Weet niet of het een "koopje" is of een "snoepje" Dus plaats hem maar hier!!! http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
27 feb 2014 9:14 |
|
|
bilp11
|
Nu alweer te koop die turbo? Is vorige week verkocht bij Carlo van Krey
|
27 feb 2014 9:32 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Inderdaad..... Hij staat nog op de site als "verkocht". Dan wordt je toch wel benieuwd naar dit verhaal. Handel of gedwongen verkoop ofzo?!?!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
27 feb 2014 9:36 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Wat een sloper inderdaad
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
27 feb 2014 10:19 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Hoezo een sloper?!?!?!?
|
27 feb 2014 10:43 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Slopertje gebruiken wij wel eens als term in de kroeg. Van: 'Als zij met je klaar is dan ben je gesloopt'
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
27 feb 2014 11:16 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Aha......dan is het idd wel een sloper! Toch zou ik er geen probleem mee hebben om deze "afgelikte boterham" in mijn garage te hebben staan...
|
27 feb 2014 11:25 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
In Amsterdam hebben we t over een sloper in de kroeg....zo een headturner
|
27 feb 2014 13:54 |
|
|
Sébastien.DC
|
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|srKent er iemand deze? Ik ben van plan om morgen te gaan kijken.
|
28 feb 2014 10:51 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik ken hem niet maar smaak heb je wel
|
28 feb 2014 11:23 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Nee. Ligt 't aan mij of is die kap verkleurd? En stoelen zijn ook redelijk uitgewoond. En als je gaat onderhandelen, vraag dan even om 17" velgen. Wel mooi dat de garagist in Gouda een medewerker heeft die er al meer dan 10 jaar zit.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
28 feb 2014 11:25 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Ik ken hem niet, maar er zit een gaatje van 6 jaar in de onderhoudshistorie. In de 5 jaar die mist zou er best eens een kleine 10.000 km per jaar mee gereden zijn. De rest van de historie klopt wel zo te zien. Heeft wel veel met open kap in de zon gestaan aan de hoofdsteun van de stoel te zien. Ik zou een AKK laten uitvoeren en als die positief uitpakt:
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
28 feb 2014 11:27 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik doelde uiteraard op de combinatie blauw/blauw. Stoelen zijn voor 110 euro weer als nieuw dus dat zou mij niet tegenhouden. AKK en je weet meer.
|
28 feb 2014 11:31 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Ik krijg altijd een beetje twijfels als de verkopende partij de auto ook in onderhoud heeft gehad! Dan is sjoemelen namelijk wel heel makkelijk. En het lijkt alsof het onderhoudsboekje in één x is ingevuld met dezelfde pen. Het kan natuurlijk gewoon kloppen....maar toch! Gewoon gaan kijken en als het je enigszins aanstaat een AKK. Sccs ermee!!
|
28 feb 2014 11:34 |
|
|