Bied aan een set velgen, weet niet welk merk maar zijn kwalitatief goeie wielen
Maten 2 x 8,5 x 18 et46 2 x 9,5 x 18 et46
MOD: Link naar MP advertentie # 783226430 geveegd. Het PF is geen doorgeefluik voor andere (verkoop) sites.
Adverteren hier mag, maar wel volgens de spelregels.
Duidelijk verhaal
(vraag) prijs
Foto's
26 feb 2014 21:03
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: Mooi setje nagenoeg nieuwe velgen
Kom er maar in....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
26 feb 2014 21:42
Nico964
Huh???
Zijn mijn eigen wielen, ben niet zo handig met computers en weet niet hoe ik foto,s online moet zetten. Dus doe ik het op deze manier ….. Maar niet goed zo dus ……
Beetje jammer
27 feb 2014 0:25
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Nico, passen deze velgen ook op een 964 C2 of C4?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
27 feb 2014 9:53
redriver
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Nico964 schreef:
Huh???
Zijn mijn eigen wielen, ben niet zo handig met computers en weet niet hoe ik foto,s online moet zetten. Dus doe ik het op deze manier ….. Maar niet goed zo dus ……
Beetje jammer
Zal je helpen:
Beschrijving Setje zo goed als nieuwe wielen zonder banden. Zijn onbeschadigd!! Maten zijn: 8,5x18 et 46 9,5x18 et 46
Merk in onbekend
€ 450,00
27 feb 2014 11:39
Pw250
964
Cloaca schreef:
Nico, passen deze velgen ook op een 964 C2 of C4?
Daar heeft Nico ze vanaf volgens mij. Kijk maar in z'n "aankoop/voorstel" topic
_________________________________________ You've only got one life, live it!
27 feb 2014 11:57
horn
PF #57
Nico964 schreef:
Beetje jammer
Is niks jammers aan. Zijn gewoon de forumregels voor een advertentie. En 'ik kan geen foto's plaatsen' is geen reden om dan de regels maar niet te volgen. Met een beetje moeite en zoekfunctie kan ook jij een fotootje plaatsen.
Dank alvast
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum