Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
Nou koop dan eens een keer zon ding in plaats van al maar te twijfelen
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
27 feb 2014 13:05 |
|
|
drknauf
|
kheb wat staan dromen bij deze batmobiles toenk klein was mooi .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 feb 2014 13:44 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Nog een bouwpakket van in elkaar geknutselt als jochie... Ging ik met een vriendje de hele dag autos wassen en dan aan het eind van de dag nog snel naar de speelgoedwinkel!
_________________________________________ rouge et noir
|
27 feb 2014 13:59 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
27 feb 2014 16:11 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
27 feb 2014 21:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Twijfel niet. Heb nu een 1983 500SE Benz gekocht, ben ik ook dolblij mee. Over twee jaar weer eens wat anders. Zo werk ik langzaam het lijstje af. Helaas zullen er nog heel lang auto's op het lijstje blijven staan die ik niet kan betalen. Maar een S8, een Jaguar XJR, een Range Rover Classic en een Cobra (achtige) zullen er nog wel eens komen. Zo ook een 3.0 CSI vast nog wel een keer (stond 2 jaar geleden op het punt er eentje te kopen), het feit dat ik geen garage heb speelt wel een beetje mee bij de keus. Helaas.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 feb 2014 23:01 |
|
|
drknauf
|
. .
|
27 feb 2014 23:40 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Gereden door stuck-peterson......Geweldig ding. Stond een keer mooi stukje in de RTL GP over peterson en z'n BMW tijd.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
27 feb 2014 23:48 |
|
|
horn
PF #57
|
Oei, is die kapot? Zou dat kosten, vier nieuwe schokdempers?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 feb 2014 23:50 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Lager dan dit ga je ze niet vinden
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
28 feb 2014 0:12 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Opmerking was voor Steef, die sinds hij zn 964 verkocht heeft een beetje aan het dolen is...
|
28 feb 2014 10:37 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ik heb er in elk geval een 323Ci bij gekauft voor de fun....in elk geval de 6-in-lijn.... Ik wil zoveel, maar heb de ruimte niet, al dat lekkers, ga dán maar eens een beslissing nemen En elke x denk ik: dit wordt écht mijn laatste....maar dat is natuurlijk niet zo M3E30 blijft hoog op mijn lijstje staan.....ik heb niet écht 1 lievelingsauto, ik wil ze gewoon allemaal En dat gaat niet, dus wat moet je dan? 'Dolen' is het goede woord.... Ik moet je helaas gelijk geven....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
28 feb 2014 11:21 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Heel herkenbaar, behalve dan de wens voor een BMW Ach, zolang dolen geen mauken wordt .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 feb 2014 11:33 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Hier ook zo; wil ooit een GT3RS, maar ook een 8C en een 250 GTE en en en... Maakt het uit, zolang er nog iets te wensen is is het toch prima.
|
28 feb 2014 11:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Over zuinig gesproken, kheb een 118 D mee gekregen 1000 km met een tank en zag het verbruik op de 100 km, ongelooflijk Moet zeggen rijd heel niet verkeerd en dan denk je waar zijn we nou mee bezig Lees net dat de forummer hierboven een RS wil kopen, niet doen hoor this verslavend
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 feb 2014 13:01 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik word steeds enthousiaster over de beemer. Wat is dat een feest om in te rijden. Hij lijkt hoog op de poten te staan, maar ik kan niet harder dan 15 p/u rijden over de te hoge verkeersdrempels bij ons in de straat. Met de P kan ik zelfs niet harder dan 10 rijden. Dus zakken zit er echt niet in.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
28 feb 2014 13:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Moet zeggen dat de 535 super is, wat een klasse-auto. Alles voelt zo doordacht aan en is zo goed in elkaar geschroefd Supersnel ook, veel sneller dan de 993. Alleen dat gewicht... 1800kg leeg, dat voel je toch wel. Niet echt een bochtenridder. Maar vooralsnog heeft niemand me verslagen bij n stoplichtsprintje (behalve in de regen dan)
|
28 feb 2014 15:36 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
fijn rijden he.. mis de porkers bijna niet de wielenwissels komen er weer aan binnenkort, heb je toch weer een beetje andere auto's
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
28 feb 2014 16:28 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Cazzo, wat hep ie? Een d of i?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
28 feb 2014 17:22 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Nog steeds mijn droomauto... De BMW Alpina B6 2.8 (E21). Bij ons in het dorp had iemand er eentje Hoe vaak ik daar wel niet omheen gestruind ben. Diarolletjes vol geschoten.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
28 feb 2014 18:05 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
....En terecht!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
28 feb 2014 18:14 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
@ Franz: n i @ anne, in Appelscha?,.....echt?......
|
28 feb 2014 18:52 |
|
|
drknauf
|
ja blijft zo vet he dat model mooiiii het liefste dan de cecotto uitvoering die wielen ook zo dikkkk motor not my cup of tea .
|
28 feb 2014 22:11 |
|
|
drknauf
|
wasditdan jongens .
|
28 feb 2014 22:16 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Nais. Die zijn rap inderdaad.
|
28 feb 2014 22:35 |
|
|