Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
 Geneuzel uit "wie kent deze Japanse 964?"
MOD: Afgesplitst van wie kent deze Japanse 964?Mensen met zulke snorren vertrouw ik nooit  :  Ik mag het niet zeggen van Calimero maar u weet wat ik bedoel: 121k km 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
27 feb 2014 23:40 |
|
 |
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
 Re: Wie kent deze Japanse 964?
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
28 feb 2014 0:22 |
|
 |
Maarten
|
 Wie kent deze Japanse 964?
Henk: je bent echt een uber Calimero. Open een eigen draadje als je er over wilt praten maar laat dit draadje met rust.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 feb 2014 0:30 |
|
 |
Elferhenkie2
|
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
28 feb 2014 0:35 |
|
 |
Maarten
|
Wat probeer je nou bewijzen?
|
28 feb 2014 0:36 |
|
 |
Elferhenkie2
|
|
28 feb 2014 0:37 |
|
 |
Maarten
|
De waarheid is hard. Dat jij dat zuigen noemt zegt meer over jou dan over mij.
|
28 feb 2014 0:58 |
|
 |
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Maarten en Elferhenkie ga eens een keer een kop kofie drinken, Jullie lijken wel kleine kinderen. En hou samen andermans topic schoon. MOD: Afgesplitst van wie kent deze Japanse 964?
|
28 feb 2014 10:27 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
 Re: Geneuzel uit "wie kent deze Japanse 964?"
The saga continues!!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
28 feb 2014 11:11 |
|
 |
Pw250
964
|
WHAhahahhaha 
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
28 feb 2014 11:23 |
|
 |
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
MIJN IDEE oeps deze aandacht verdienen ze niet
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
28 feb 2014 11:36 |
|
 |
Maarten
|
Volgens mij is mijn commentaar gewoon ter zake.
|
28 feb 2014 11:52 |
|
 |
porschefabian
Projectleider
|
Maarten is een van achter het beeldscherm kenner en elferhenkie iemand met kennis uit de praktijk.. Daar blijft een levensgrote brug tussen staan,
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
28 feb 2014 12:08 |
|
 |
Maarten
|
Tuurlijk. De wereld staat vol met 911-jes die gemiddeld 6k km per jaar gereden hebben. 10% daarvan heeft een blok waar je van kunt eten en 3 mappen met bonnen. De overige 90% heeft een boekje (blanco te koop @50E) met identieke stempeltjes. Geloof waar je in wilt geloven 
|
28 feb 2014 12:12 |
|
 |
Elferhenkie2
|
Dit is nu juist het punt waar ik kritiek op heb en over de rest heb ik het niet, ik weet uit de praktijkervaring dat een motor zelfs na 10.000 KM en 2 jaar er niet meer als nieuw uitziet. Vooral niet bij een 911 waar de motor open en bloot onder een rooster gewoon in weer en wind hangt en die door de werveling ook nog eens extra snel vuil aantrekt. Laat ik jou eens uit de droom helpen: Die motoren die waar je van kunt eten zijn allemaal schoongespoten, zelfs de auto's met maar 10K op de klok. Het Alto'tje uit mijn voorbeeld met 20K ziet er toch ook echt niet meer uit na 10 jaar? Terwijl die met 160K er beter uitziet...... Maar misschien zit ik er wel naast en heb jij er vanachter je scherm wel veel meer kijk op Ik kan in ieder geval niet aan de reinheid van de buitenzijde van een motor de KM stand of leeftijd beoordelen  Wel apart dat je mij trouwens in het koopjestopic zielig noemt, terwijl jij degene bent die daarvoor in vele andere topics foto's van motoren plaatst met de opmerking: "Die km stand zie je er niet aan af" of "als de nap maar klopt heb ik recent geleerd" waarbij je telkens op mij doelt omdat we er een keer eerder een discussie over hebben gehad die jij schijnbaar niet kunt laten rusten Kom op Maarten, wie is er nu zielig dan 
|
28 feb 2014 12:37 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Wat vinden jullie eigenlijk van andersom? (Maarten vanachter de pc, en henkie uit de praktijk)
Kan je een blok wat 200k heeft gelopen er nog laten uitzien zodat het op het eerste gezicht lijkt op 40-50k?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
28 feb 2014 12:49 |
|
 |
AvM
Noord-Limburg
|
Iedere keer weer dezelfde discussie. Dat jullie er niet moe van worden. Kan ik ook een keer die irritante popcornetende smiley gebruiken.
_________________________________________ 993 Carrera 2 1995 (verkocht)
|
28 feb 2014 12:52 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Natuurlijk kan dat!! Kijk maar eens wat sommige van die poetsbedrijven kunnen. En dan heb ik het echt over detailing!! Echt mooi om te zien hoor!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
28 feb 2014 12:54 |
|
 |
Maarten
|
Calimero mag graag doen alsof ik ze alleen vanachter de PC zie maar ik heb er 2 gehad en er denk ik een stuk of 40 gezien voor ik die kocht. Van die 40 klopte de documentatie bij zeker 10 stuks gewoon niet. En dat was na 2 minuten kijken. Echt hard onderbouwde kilometerstanden zijn gewoon zeldzaam. En zelfs dan weet je het nog niet 100% zeker.
|
28 feb 2014 12:56 |
|
 |
Elferhenkie2
|
Maarten IK heb het in dit geval ALLEEN over het feit dat jij dat aan de reinheid van de motor kunt zien, haal er dan geen andere dingen bij....... @Ronaldo, dat kan zeker. Vooral, hoe meer vet en olie des te schoner de motor na het schoonspuiten. Pak eens een oude MB w124 met 6 ton op het klokje, die kun je me daar een partij laten glimmen  Voorbeeld met dik 3 ton: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lrGooi daar eens wat ontvetter over en de stoomcleaner  (Over de motor) Echt je kunt een km stand aan de buitenkant van een motor (en motorruimte) echt niet beoordelen 
|
28 feb 2014 14:27 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Andere mensen denken er anders over.. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
28 feb 2014 16:21 |
|
 |
porschefabian
Projectleider
|
Ik moet me toch echt bij Henkie aansluiten, de onzin die Maarten een aantal keer over een te koop staande auto heeft geschreven wat HIJ vanaf een foto dan kan zien... Jomanda had er jaloers op geweest Dat hij in zijn zoektocht er veel heeft gezien, is zeker mogelijk maar iedereen kijkt anders naar een auto, en beoordeelt ook heel anders. ik heb over het algemeen ook niet langer als een minuut of 2 nodig om te beoordelen of het zinvol is verder te kijken naar die bepaalde auto, of meteen door te lopen. maar vanaf een foto van onder de kap vertellen hoe die auto er voor staat... dream on , en nu niet meteen weer op de very low km stand auto;s beginnen te bleiren, die herkent iedere liefhebber wel... ik persoonllijk heb liever een motorruimte waar een ander met zijn poten vanaf is gebleven, wat betreft cleaning...
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
28 feb 2014 16:34 |
|
|