Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Klokkies - deel 6 alweer
Estimate 3k is wat optimistisch. Op zich opmerkelijk want meestal zijn de estimates veel te laag.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 feb 2014 12:09 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
En stiekum zeg je het toch... Heb ik geen probleem mee, hoor! Wat ik bedoelde te zeggen is dat die Seiko een prachtig klokje is en qua kwaliteit (ook qua uurwerk) zich echt kan meten met de Zwitserse klokkies uit het hogere prijssegment (uit die tijd) en dat die € 500,00 echt wel in verhouding staat tot wat voor horloges van gerenommeerde (Zwitserse) merken (uit die tijd) wordt betaald. En met aftands bedoelde ik ook écht aftands: Ik wilde daarmee Rolex als merk of als keuze niet belachelijk maken ofzo, ik vroeg me alleen af waarom 'je' (niet specifiek jij bedoeld) € 500,00 teveel vindt ('het blijft een Seiko') en er mensen zijn (niet specifiek jij) die duizenden euro's over hebben voor een Rolex die er zo uitziet als het plaatje hierboven! Blijft natuurlijk altijd een Toyota...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
28 feb 2014 12:21 |
|
|
fins
|
Sorry hoor, maar die GMT ziet er echt niet uit. De prijs zal niet in verhouding staan tot een nette. Wat een onzin zeg.
Verder gaat het allemaal om gevoel. Ik wil gewoon een Rolex. Met historie. Geen Seiko, want die geeft me niet het gevoel dat die Rolex me geeft. Daarom rij ik ook een 964 en geen Honda S2000.
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
28 feb 2014 12:40 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ik heb nog een hele nette Cartier Tank Francaise (staal) automatic liggen. Vroeger eigenlijk een herenmodel, tegenwoordig meer een dameshorloge. Hij is compleet met boekjes en alles, iemand misschien interesse? Ik heb nu even geen originele foto, maar voor het idee een webfoto van dit model: Als iemand interesse heeft, graag even een pb, mag voor een nette prijs weg!
|
28 feb 2014 12:57 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee, ik gebruik het als voorbeeld om aan te geven hoe iets over kan komen. Ik begrijp nl jouw investering in je zelfgebouwde Speedster helemaal. Zou zelfs zo maar iets kunnen zijn wat ik ook zou doen. Vind het eindresultaat top en de moeite en liefde die je er zelf ingestoken hebt, evenals de bijbehorende euri's, vind ik het allemaal waard. Alleen vind ík 500 euro voor een bullhead te veel, hoe mooi ik hem ook vind. Maar dat heeft ook te maken met de andere klokken die ik heb en (niet) draag. Waarmee ik niet wil zeggen dat zo'n bullhead geen 500 e waard is. Vraag en aanbod bepalen dat. Ik heb het er alleen niet voor over.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 feb 2014 13:04 |
|
|
Maarten
|
Jij draagt nog maar 1 klok toch ?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 feb 2014 13:23 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Mijn partner heeft een in nieuwstaat verkerende Rolex Lady Datejust 178341, inclusief doos en alle papieren. Horloge is echt beeldschoon zonder enige gebruikerssporen. Serieuze reacties via pb
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
28 feb 2014 13:47 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
reactie vwb koop / verkoop neem ik dan aan.. ik ken mensen die dan zouden vragen om foto's van de doos (en papieren) maar dat is eigenlijk best wel flauw;-) succes in het klokkies verkoophoekje heren
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
28 feb 2014 14:38 |
|
|
fins
|
Mik hem effe op Chrono24.nl, Wout!
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
28 feb 2014 16:44 |
|
|
PRG
Ex964;ex997; 3.2 '86 USA
|
Beste Marc H
betr.: bericht 21-2-14.
Wat een mooi klokje. Zijn die nog te koop ? Waar ? Dank voor bericht.
RG
|
28 feb 2014 17:33 |
|
|
Marc H
|
Die zijn zeker nog te koop. In diverse varianten. http://bavarian-chrono.de
|
01 maart 2014 0:56 |
|
|
PRG
Ex964;ex997; 3.2 '86 USA
|
Dank je Marc. Grt van Rene
|
01 maart 2014 2:19 |
|
|
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
|
+1, ik heb een prachtige Panda in hele mooie staat, een van de eerste automatisch opwindende chronograaf uurwerken, zo eentje, maar dan met bruin bandje:
|
01 maart 2014 23:28 |
|
|
drknauf
|
is er hier interesse voor baselworld 2014 .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 maart 2014 0:12 |
|
|
Maarten
|
Eh nee. En nu?
|
02 maart 2014 0:27 |
|
|
drknauf
|
het leek me eventueel leuk als er meerdere geïnteresseerde zijn om gzlg met een ploegje te gaan gelijk ff auto uitlaten .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 maart 2014 0:37 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
2 weken geleden heb ik mezelf onderstaande A17340 cadeau gedaan. Ik heb al een tijdje een zwak voor het 1e model Superocean en het moest er dus maar eens van komen. Nette klok en zeer compleet, gelijk even langs de Breitling dealer hier geweest en die waren ook vol lof over het klokje dus ik ben er blij mee . Het is de versie met de briljant blauwe wijzerplaat maar daar heb ik zelf nog geen goede foto van dus die houden jullie tegoed .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
02 maart 2014 1:15 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Vandaag 2 nieuwe duikers toegevoegd aan m'n collectie. Breitling A17390 Superocean Steelfish & Omega Seamaster 300M
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
14 maart 2014 16:18 |
|
|
horn
PF #57
|
geldboompje gesnoeid? ik zou ze alledrie niet willen hebben, maar ben blij dat jij er gelukkig mee bent. Iedere sjaak zijn eigen smaak
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 maart 2014 16:21 |
|
|
AvM
Noord-Limburg
|
wat ik wilde zeggen.
_________________________________________ 993 Carrera 2 1995 (verkocht)
|
14 maart 2014 17:20 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
De twee superoceans zijn bijna gelijk, waarom niet gaan voor meer variatie? Ik heb mijn Seamaster weggedaan omdat ik zoveel mensen met eentje zag rondlopen(meestal met de quartz movement), dat ik de mijne niet meer speciaal vond.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
14 maart 2014 17:43 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
ze zijn niet echt
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
14 maart 2014 19:02 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
3 Zwitserse duikertjes die lagen op een steen...bovenop een steen...tralalala (geen idee hoe dat liedje verder ging) Ach smaken verschillen . Ik vind de Steelfish behoorlijk verschillen van de "normale" Superocean die ik ook heb. Ik ben alleen geen fan van leer (zit een enkele keren gedragen leren band met gespsluiting op en er zit een nieuwe leren band met vouwsluiting bij) en vind dat een duiker op staal of rubber hoort. De Seamaster is er aan toegevoegd omdat hij geinig voor weinig is. Ben bang dat ik de Breitlings vroeg of laat eens ergens langs haal en ze beschadigen. Vooral de Steelfish want die is letterlijk 3-5x gedragen. Ook is de Seamaster een ordinaire Quartz (handig als ik weer eens ergens op sta te hameren of weet ik veel wat en niet alle Jewels er uit rammelen). Ik ben zelf van mening dat ik juist een Superocean MK1 en een Steelfish zelden tegenkom. Sub's e.d. daarentegen dan weer wel. Sub en Sea dweller vind ik persoonlijk ook erg mooi maar is ook weer een andere prijsklasse en 99% van wat er rondloopt is "hommage" (ordinaire imitatie dus) + ik ben nog maar een jong broekie en dan wordt je daarmee helemaal raar aangekeken vrees ik (misschien nog een Speedmaster erbij, is ook wat "ingetogener" dan een Rolex).
|
14 maart 2014 19:38 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Seiko Tuna, voor mij elke yen waard die Seiko ervoor vraagt (en dat is meer dan 500,- euro)... (Ik weet het: elke Sjaak etc...)
|
15 maart 2014 13:01 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Seiko heeft best leuke klokjes hoor en ik was verbaasd over de feeling/looks/kwaliteit die ik ervaarde van mijn gemodde SKX007 al vrees ik dat ik ook niet snel (zeg nooit "nooit") 500,- + o.i.d. zal neerleggen voor een Seiko. Heb toevallig onlangs alle James Bond films gekeken en het viel me op dat er nog best wat Seiko's de revue passeerden terwijl iedereen het altijd over z'n Sub heeft .
|
15 maart 2014 14:48 |
|
|