Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
. .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
28 feb 2014 22:57 |
|
|
drknauf
|
. .
|
28 feb 2014 23:00 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Nee, erger, in Oosterwolde. We praten dan over begin jaren 80. Dat was de tijd waarin een klant met z'n nieuwe 320i E30 kwam tanken en zei: "rij d'r maar eens een stukje in, ik pas wel op de pomp".
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
01 maart 2014 9:27 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
01 maart 2014 10:16 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Eind 70'er jaren menig bezoekje gebracht aan Oldenhof in Enschede, om me te vergapen aan die dikke Alpina's. Meende zelfs, dat hij toen ook importeur was van dat spul. Proefrijden was nooit een probleem......Dus regelmatig Enschede - Apeldoorn v.v. voluit geknald. Dat kon toen nog
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
01 maart 2014 10:18 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Wekelijks bij Piet geweest....mooie auto's had hij vaak staan.....een tijdje een leuke m535i gehad...reed super..... Woont nu vlak bij mij, kan zijn boerderij hiervandaan zien....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
01 maart 2014 11:35 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Onvoorstelbaar dat mensen uit het hele land naar de Europalaan reden om een Alpina sticker , maar het liefst een aantal PO stickers te kopen. Slimme marketing Zit Piet nog achter de tralies of loopt ie al weer vrij rond op de Usseler Es ?
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
01 maart 2014 15:14 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 maart 2014 16:03 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Loopt nog rond want recentelijk stond hij nog in de krant nav een inval bij hem thuis in de boerderij...koffie stond klaar meende ik...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
01 maart 2014 16:40 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Vandaag even wezen spieken bij de dealer naar de nieuwe 2-serie coupe... Op de foute velgen na een HELE mooie auto zeg... Staat op nummer 1 op mijn lijstje op het moment! Hopelijk wel te betalen in lease, coupe's zijn nooit zo populair bij lease maatschappijen. Auto is een stuk groter/langer dan ik dacht. Ligt erg dicht tegen de oude 3-coupe aan en heeft inderdaad niet dat "hele-dikke" van de 4-serie... Was wel blij dat ze eindelijk eens een auto ZONDER zo'n M-pakket of opsmuk hadden staan in de showroom. Krijg je tenminste een "eerlijk" beeld. (gewoon 220d, high exec, sportstoelen, zwarte hemel, helemaal zoals ik hem zou willen , foto hieronder ter indicatie)
|
01 maart 2014 18:20 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Nette auto, Pascal. Hoop voor je, dat het gaat lukken.
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
01 maart 2014 19:44 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
was gisteren ook bij BMW, 2, 4 en 4 cabrio stonden er al voor de presentatie vandaag. vond interieurmaterialen niet helemaal up to standard... Ging eigenlijk om naar een 5 touring te kijken, vinnik nog steeds errug mooi. Moet wel een 6-pitter in liggen, weinig keuze in in NL. In Dld wel een paar mooie gezien. 528 iA met panodak, donkerblauw, met beige leer daar rond de 32K, wat wordt dat na import?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
01 maart 2014 20:26 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Zag gisteren een witte laatste model 3 serie Touring met M Sport pakket, donkere ruiten achter en zwarte 18 of 19 inch sloffen. Brrrrr wat een geile bak! ben benieuwd Pascal! Dat soort auto's vind ik persoonlijk niet helemaal in verhouding, net als die nieuwe Mercedes. Op de foto's zien ze er prima uit, in het echt denk ik altijd: was 'ie maar iets langer en breder geweest, maar ja, dan is het dus een 3-serie
|
01 maart 2014 21:03 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Haalde de 993 vanmiddag even op met m'n zoon, ik in de 335 en hij volgde me met de 993 Kan je nauwelijks bijhouden pa Zitten dicht bij elkaar kwa pk's
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 maart 2014 22:06 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Tja, wat verwacht je nou van een 993....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
01 maart 2014 22:20 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ghehehe..
_________________________________________ rouge et noir
|
01 maart 2014 22:26 |
|
|
drknauf
|
. .
|
01 maart 2014 22:36 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Is je 335 niet sowieso sneller dan de 993?
|
01 maart 2014 23:32 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
01 maart 2014 23:41 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 maart 2014 23:48 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Ik ook (maar had zelf nog geen rijbewijs). Was inderdaad de importeur. En dan de M1. Wát een wagen. Mag zo op de oprit.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
01 maart 2014 23:49 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Grappig. Heb (waarschijnlijk) deze door Manhattan zien en horen rijden. Affengeil.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
02 maart 2014 0:04 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Vandaag met een vriend meegereden in zijn uit Duitsland geïmporteerde 330D - 292 PK. Wel ontzettend rap zo'n diesel met 4-wheel drive.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
02 maart 2014 0:09 |
|
|
IPF
911 2.4E Coupé (1972)
944 S2 Coupé (1991/2)
997 Carrera S Coupé (2007)Den Haag
|
Helemaal in de ProCar-versie: http://www.youtube.com/watch?v=rVkY8oA3RlEDat geluid... ( PS: P's @ 3:50 en 05:00)
_________________________________________ Horses for courses....
|
02 maart 2014 0:34 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Dát is één van de betere filmpjes, die sound, prachtig gewoon. En volgens mij een zeer eenvoudige auto om te besturen. Dit was gewoon een hele goede auto! Wát een power hadden die dingen, en alles gewoon nog handmatig, dus ook een paar foutjes te zien, nice! Oh, zitten er ook Porsches in het filmpje?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
02 maart 2014 0:48 |
|
|