Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 23:45

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Doorvoer audiodraad door het schutbord 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 C4 2001
Bericht Doorvoer audiodraad door het schutbord
Heren,

Ik wil één dezer dagen een andere versterker (een JL xd600/6 600w rms 6-channel class d xd series car amplifier, welke in de kofferruimte wordt geplaatst) aansluiten in mijn 996 C4 2001. Hier en daar op het internet gekeken en alles er voor gekocht wat ik denk daarvoor nodig te hebben. Mij rest slechts één vraag. Is er ergens in het schutbord een extra opening of bestaande opening waar ik 2 kabels (ieders met 2 tulpstekkers) door heen kan voeren of zal ik een extra gat moeten boren om van achter het dashboard naar voorin te komen. Op het internet staan wel voorbeelden maar daar is (net) niet te zien hoe men daar de doorvoer heeft opgelost.
Een extra gat zal ik wel moeten boren in het schot tussen daar waar de accu zit en de kofferruimte. Uiteraard kit ik dit goed af.

mvg, Dikke Leo

03 maart 2014 18:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht Re: Doorvoer audiodraad door het schutbord
Geen idee of er een gat zit maar is het niet makkelijker om die versterker onder een stoel te bouwen?

03 maart 2014 19:48
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993 Targa
Afbeelding
Volgens mij hoefde ik niet te boren en zit er een doorvoerrubber aan de rechter (passagier) zijde.

03 maart 2014 20:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
bij de 964, moet je hiervoor de plastic wielkuipen verwijderen in de 'front fenders', dan zie je de gaten waardoor je de draden moet trekken om ze vanuit interieur in kofferruimte krijgen. Makkelijkst bij een 964 is dan ook om ze vanuit de kofferruimte richting het interieur te trekken.

Hopelijk helpt dit doordat het bij een 996 vergelijkbaar is of iemand het kan verifiëren of ontkrachten.

03 maart 2014 20:47
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4 2001
Onder de stoel had ik al geprobeerd maar door de elektrisch verstelbare stoelen is de ruimte er onder te krap, morgen zal ik idd even kijken aan de bijrijderszijde (hoog boven het voeteneind) of daar iets zit, Dat zou mooi zijn. Ook zal ik voordat ik het plastic van de wielkuipen moet verwijderen op het internet zoeken of daar al dan niet al een plaatje of een foto beschikbaar is. Op dit moment hoop ik op de oplossing va thedutchguy, de evt. bestaande doorvoer :?:

03 maart 2014 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Een echte Nee-T3
Aan de bestuurderkant (bij de A-stijl) zit een doorvoer van de standaard
versterker, wellicht kun je deze gebruiken.

04 maart 2014 8:40
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]