Auteur |
Bericht |
TeslaGrunn
|
Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Ik begrijp inmiddels precies waarom je vrouw geen Tesla Performance85 mocht bestellen. Want dan zou ze wel keer op keer het stoplichtsprintje winnen van de RS6! Trouwens denk ik dat de eerste meters van een sprintje de RS6 ook het nakijken heeft aan een 'gewone' 85 van Tesla. Daar kom je nog wel een keertje achter.
|
23 dec 2013 14:25 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Komt niet vaak voor, dat de vrouw des huizes meer verstand heeft van auto's dan de man. Dat van die grote bek herken ik wel een beetje
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
23 dec 2013 16:31 |
|
|
Patrick
|
Op het werk hadden we een paar van die elektrische Nissans. Niet normaal zoveel koppel. Het was lastig om er niet de hele tijd mee te spelen.
|
23 dec 2013 16:36 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Een Tesla duikt niet onder de 4 sec en mijn RS6 wel... Dat weet ik al lang (we hebben proef gereden), maar daarna is het ook wel weer klaar. De RS6 heeft bijna het dubbele vermogen en weegt minder (niet veel, maar toch... minder ). Nee, de Tesla verslaat bijna alles wat ze tegen komt, maar die auto van mij is net weer dat baasje daarboven. En daar heb je ook weer een baasje boven.
|
23 dec 2013 16:59 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik hou het er maar gewoon op dat ik een hele bijzondere vrouw heb. (maar zeker met de nieuwe uitlaat van de RS6, met name in standje "lawaai", zou ik de RS6 niet van de hand willen doen... het geluid mis je wel!) (...)
|
23 dec 2013 17:02 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
|
23 dec 2013 19:38 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
23 dec 2013 23:21 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
*welkom*.... Enne, standaard grapje: niet "keer op keer", hooguit de eerste drie keer, dan is de accu leeg
|
26 dec 2013 11:46 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 dec 2013 11:50 |
|
|
12esc
|
Bijna het dubbele? De P85 model S heeft 415 pk. Die audi zal toch niet meer dan 800 pk hebben? Dan is ie flink aangepast! Mooie combi wel: Tesla Model S en RS6. Best of both worlds (in twee auto's).
|
31 dec 2013 15:47 |
|
|
Devils son
|
Bijna het dubbele: 752,5 pk...
|
31 dec 2013 16:28 |
|
|
12esc
|
wauw!
|
31 dec 2013 16:54 |
|
|
Bartjeuh
|
Net mijn eerste 2000km in een Tesla S P85+ achter de rug. En... WAT EEN WAGEN!!!!
Dat acceleratievermogen! Van 0 naar 50 km/u of van 100 naar 150 km/u: net hetzelfde! Die wegligging! Dat "double iPad" touchscreen! Die zee van ruimte binnenin EN in beide koffers! Die automatisch uitschuivende deurgrepen! Die afstandsbediening via je smartphone of tablet! Dat panoramisch schuifdak! Die prachtige 21" wielen! Die stilte binnen én buiten!
Waaaaaw! Wat een wagen!
|
06 maart 2014 12:55 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Welkom. Opmerkelijke eerste post.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
06 maart 2014 13:23 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Grappig, ik vind dat net een van de grootste minpunten
|
06 maart 2014 13:32 |
|
|
Bartjeuh
|
Dank u. Bovendien was ik deze week op een bijeenkomst van de Tesla Club Belgium, en ik kan iedereen hier verzekeren: dit merk wordt HET merk van de toekomst! Allerlei Captains Of Industry waren aanwezig (een vijftigtal onder hen in hun eigen Tesla) om volmondig voor een elektrische toekomst te pleiten. Eén ding is zeker: dit wordt geen eendagsvlieg à la Fisker!
|
06 maart 2014 13:45 |
|
|
Bartjeuh
|
Nee, het grootste minpunt volgens mij, is het ontbreken van haakjes achteraan om je jas aan op te hangen.
|
06 maart 2014 13:46 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Heeft wel iets van "preken voor de eigen parochie ", toch? Maar ben ook Tesla -fan hoor. (met een 535i, dat dan weer wel)
|
06 maart 2014 14:09 |
|
|
Bartjeuh
|
Ach, als de pastoors de parochies al niet meer tot leven kunnen wekken, moet iemand zich toch opofferen, hee?
|
06 maart 2014 14:22 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Berichten direct boven je eigen post hoef je niet te quoten: dat begrijpen we wel. Waarom meld je je aan op een Porsche forum om Tesla op te hemelen? Just a question
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
06 maart 2014 14:27 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Waarschijnlijk omdat hij de weg nog niet heeft gevonden naar de verzamelplek van de Tesla adepten. http://www.teslamotorsclub.com/forum.phpHoewel, als je de Tesla Belgium club al kent, dan zou je dat toch moeten weten, Bart. Die leven zo'n beetje op het TMC forum.
|
06 maart 2014 15:22 |
|
|
horn
PF #57
|
+1 . Maar leuk dat je blij bent met je Tesla. 2000 km - zijn dat de eerste kilometers als eigenaar?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 maart 2014 15:46 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Nou, ik ben overtuigd. Ga er direct een kopen. Kan ik me meten met de Begische captains of industry, en wie wil dat nou niet.
|
06 maart 2014 16:07 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Van pagina 1.....jullie doen het zelf, valt me toch een beetje tegen van sportwagenliefhebbers....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
06 maart 2014 16:23 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
En dit is nou precies wat ik NIET zoek in een auto!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
06 maart 2014 16:33 |
|
|