Ik vind hem wel erg lelijk. maar daar gaat het niet om als die maar snel is, en dat zal denk ik wel.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
05 maart 2014 21:12
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: FILMPJES - het vervolg -
+1 En gelukkig is LM geen beauty contest.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
05 maart 2014 22:55
Neppert
Neppert
Neppert
-1
Ik vind hem best wel wat hebben om eerlijk te zijn. Maarja....dat denk ik ook als ik in de spiegel kijk...
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
05 maart 2014 22:57
Henrik 964
964 C2 manual, '90
Turquise Metallic L35X
Breda
Neppert schreef:
Zo....in het juiste topic....(voordat olaf boos wordt )
Wat is die mooi hé..... Maar de vraag blijft natuurlijk......gaat hij het een beetje goed doen in??!?!?! Voorspellingen iemand???
Op de Porsche site staat een filmpje van de introductie. Ik kijk echt uit naar Le Mans, eindelijk doen ze weer mee met de prototypen. Ik en ook trouwens benieuwd wat de nieuwe RSR gaat doen.
Bij Hurricane mag je er ook niet meer bij staan! Hadden hetzelfde geintje met een circuit-911, waarbij het rubber dwars door de houten plafondplaten sloeg! En de achterkant van de 911 was niet meer als zodanig herkenbaar. Ouwe 345 banden.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
17 maart 2014 13:52
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Soms gaat het ook goed hoor. Mijn vorige P op de dyno.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
17 maart 2014 21:12
alfa male
993 Carrera
Ex 968
Dordrecht
Deze stond op Rennlist. Kon bij mij wel een lachje af
21 maart 2014 11:05
Neppert
Neppert
Neppert
1974 RSR! Vette bak met dito geluid! Ik vraag me alleen af wat die tennisballen in bij de motor doen?!?!?!?!?
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
prettig geluid.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
30 maart 2014 19:21
Neppert
Neppert
Neppert
SjorsPorsche schreef:
Neppert schreef:
Ik vraag me alleen af wat die tennisballen in bij de motor doen?!?!?!?!?
Die liggen op de inlaat kelken als de auto geparkeerd staat, dan komt er geen vuil en ongedierte in het inlaat systeem.
Aha....doeltreffende oplossing! Alleen voor dat filmpje had ik ze ff uit die motorruimte gehaald. Beetje een apart gezicht namelijk als je het mij vraagt!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
30 maart 2014 21:04
Godspeed
PF #911
België
Leuk om (nog) eens terug te zien, Belgische reportagemaker Jambers gaat op bezoek bij eigenaars van Italiaanse exoten (anno '91 ongeveer). De clichés worden helaas vaak bevestigd https://www.youtube.com/watch?v=pcdHvMWq-d4 Valt mij op dat de sportwagens uit die tijd toch meer présence en stijl hadden (de Mondial is helaas een uitzondering) dan hun moderne equivalenten...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
31 maart 2014 13:06
skeijmel
vermakelijk, maar omg wat een foute figuren. en die auto dealer lol.
01 apr 2014 20:38
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Links en voorrang.
Wel zonde hoor..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum