Auteur |
Bericht |
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Heb net de bilstein kit even bekeken, ik begon bijna te twijfelen over mijn keuze wegens veel te stug, mijn tanden vielen der bijna uit na de minste on effenheid in het wegdek tot ik ontdekte dat je deze kit héél eenvoudig zachter kan instellen, bij de mijne stonden de schokdempers alle vier ingesteld op 10 en dat is dus duidelijk niet geschikt voor de openbare weg. nu staan ze op 3 en wat een wereld van verschil. Toch goed gekozen blijkt
|
04 maart 2014 22:08 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
De eerste twee velgen zitten al in elkaar, nu de volgende twee
|
08 maart 2014 13:44 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
De mijne gaan komende week opnieuw verdicht worden, worden ze ook weer als nieuw, kan natuurlijk niet achterblijven, Geert
|
08 maart 2014 14:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
motorklep logo er ook alweer op zie ik
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 maart 2014 15:30 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Gaaf man. Die velgen zijn echt de bom.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
08 maart 2014 19:27 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Die waren toch nieuw verdicht? nadeel van een verdichte velg is dat het moeilijk te onderhouden is en meestal vind ik het nog niet mooi ook niet, alleen de speedline velg ziet er top uit volledig verdicht Ik heb der voor gekozen om de harten te lakken, dat is eenvoudiger te onderhouden, Als alles klaar is dan kuis ik nog een setje 18 inch cargraphichs op, zo kunnen we af en toe eens afwisselen
|
09 maart 2014 8:51 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
deze mogen nog een weekje drogen en dan zijn ze klaar voor het nieuwe rubber, en dan snel op de auto hé
|
15 maart 2014 19:27 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
eeeehhhhhh... wat is verdichten van een velg? Terrum, heb je ze alleen maar gepoetst of zijn ze helemaal uit elkaar geweest met nieuwe boutjes en stralen enzo? (ben even te lui om terug te lezen)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 maart 2014 21:54 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
@ Horn Verdichten is ......Dan steken ze uw velgen in een bad met kleine kegeltjes(weet niet juist uit welke materie deze bestaan) en laten ze de boel flink rond draaien, als ze dit proces hebben ondergaan dan blinkt het oppervlak als een spiegel en zouden de poriën dicht zitten waardoor deze niet zo snel oxideren maar de ervaring heeft me al geleerd dat dit larie en apekoek is en dat ze even snel oxideren als gepolijste aluminum, Harten en binnen potten zijn gestraald en buitenboorden zijn nieuw,boudjes zijn opgekuist Welke zijn de aangewezen merken van banden die hier op moeten, ik veronderstel michelin of continental ?
|
15 maart 2014 22:16 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
dank. glasparelen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 maart 2014 22:44 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Verdichten = velgen a la Knauf.
_________________________________________ Boxer power.
|
15 maart 2014 23:10 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Velgen voorzien van nieuw rubber van Michelin
|
22 maart 2014 7:54 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Geweldig! wat een plaatje
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
22 maart 2014 8:27 |
|
|
koebel
993 targa, ex 964 targaN-Brabant
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Hij ziet er idd schitterend uit. Mijn vraag aan Terrum is: hoe rijdt de Jubi? Ben benieuwd naar je ervaringen zeker na de 993 en 997....
_________________________________________ air supremacy
|
22 maart 2014 8:31 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
oranje knippers erop en gaaaaaan! Geintje Terrum, wat een eer zal jij van je noeste arbeid hebben!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 maart 2014 8:46 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
@ Horn, orange knippers ben ik nog aan het overwegen, we zien later wel
@ koebel, rijd geweldig al moet ik toegeven dat de 993 minder spartaans was, eigenlijk een totaal andere wagen en de 997 zou ik alleen nog terug willen als deze oldtimer wordt. Als ik moest kiezen wat ik dan ook gedaan heb betaal ik liever de taks voor deze dat voor de 997, eens de 964 oldtimer is en je daar geen taks meer voor moet betalen zou ik het nog durven overwegen om er terug eentje aan te schaffen maar als het zo ver is denk ik me eerder terug te laten verleiden voor terug een 993 erbij te nemen:oops:
|
22 maart 2014 12:39 |
|
|
koebel
993 targa, ex 964 targaN-Brabant
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
_________________________________________ air supremacy
|
22 maart 2014 19:47 |
|
|
964 Ed
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Ik ben erg blij met mijn nachtblauwe 964 C4, maar de extra breede jubi met speedlines is toch wel een natte droom Geweldige wagen!
_________________________________________ 964 Carrera 4 - 1993
|
27 maart 2014 2:01 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
+1 Maar wel even je naafkapjes goed draaien he..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
27 maart 2014 21:38 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
zitten die dan niet goed Ronaldo? nu de buitenkant klaar is, de velgen klaar, de motor weer loopt als een klok is het tijd om de motorbaai een beetje op te leuken en zij die mijn 993 en 997 gekend hebben weten dat ik fan ben van carbon, hopelijk wordt mijn bestelling snel geleverd
|
27 maart 2014 22:19 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Joh, zitten prima. Ons mierenzifters willen graag de punten van de wapens richting ventielen..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
27 maart 2014 22:56 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Wel het één én ander moeten weghalen en na een eerste pas beurt had ik een beetje teveel sensoren over naar mijn zin dus boormachine en dremel er bij gehaald en alle sensoren overgebouwd op de carbonnen buis
|
31 maart 2014 21:07 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
@Selected in expo Gent On the road
|
09 apr 2014 20:10 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
09 apr 2014 21:10 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
10 apr 2014 9:40 |
|
|