Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
 Re: Nürburgring failliet
Mee eens. Het is een combinatie van factoren. Te druk, te veel idioten (Oostblokkers hebben Britten een goede naam gegeven... ok, bijna dan  )... maar vooral ook het beschikbaar komen van zeer veel zeer snelle auto's. TF in de vorm die het heeft houdt ooit op te bestaan. En ik denk dat we er dichter bij zitten dan ooit. Jammer, maar de mooiste tijd ligt al weer ver achter ons.
|
09 maart 2014 13:56 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
oeps, voor t eerst n jaarkaart gekocht... Mwah, ga toch wel genieten, denk ik, gelukkig heb ik de topjaren niet meegemaakt...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
09 maart 2014 21:47 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
En dat net nu Leander een mooie Eiffelrit heeft geregeld...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
09 maart 2014 22:04 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Niets mis met een jaarkaart. Mijn advies is vooral doordeweeks te gaan. 
|
10 maart 2014 0:00 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Doordeweek is meestal maar 1 of 2 uur. Dat is toch wel kort als het 300km enkele reis is naar de Ring.
|
10 maart 2014 10:25 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
 ik verdiep me nu pas waar die ring is.....Neurenberg 680 km.....ik dacht: 'Ja doei!' (  ) Is nog bijna 400 km......zit Totmbo ook niet op te wachten... ('Schat, kan je me even ophalen, er is een kleeein mankementje...')
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
10 maart 2014 10:59 |
|
 |
sunnyfunny
|
Moet toch wel lukken om een setje banden op te rijden in 2 uurtjes, zou voor mij genoeg zijn 
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
10 maart 2014 11:15 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
|
10 maart 2014 11:28 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Maar als de Ring dan ook nog 3 kwartier tot een uur gesperrt is door een ongeval (wat helaas vaak voorkomt) blijft er weinig tijd over...
|
10 maart 2014 11:29 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Maar niet tijdens de week, dan zijn ongelukken en een daaropvolgende sluiting eerder uitzonderlijk. Heerlijk die rustige zomerse weekavonden aan de Ring, weinig volk en nog minder idioten, wel meer supercars. Op die paar uurtjes geniet, beleef en zie je meer dan op een hele drukke weekenddag...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
10 maart 2014 11:51 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Heb ik toch al meerdere keren meegemaakt, dat er van de 2 uren krap een uurtje overblijft... Laatste keer vorig jaar; 1 x terwijl ik voor de slagboom stond en daarna nog een keer toen ik vanuit de parkeerplaats richting slagboom reed. Totaal 3 rondjes kunnen rijden, en dan is 600KM vv toch wel veel... Maar hoe dan ook, ga zondag vroeg op pad, dan zien we wel hoe het loopt.
|
10 maart 2014 12:16 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Op maandag 24 maart hebben we de Nordschleife afgehuurd (inmiddels voor de 7de keer). Het hele circuit wordt gebruikt zoals we het op een trackday gewend zijn: open pitlane voor straatauto's maar ook circuitracers met semi-slicks en slicks hebben toegang. Op het lange rechte stuk dus voluit gaan in plaats van verplicht te stoppen met je rondekaart. Geen toegang voor motoren/stadsbussen/andere vreemdsoortige vervoermiddelen. Veilig rijden en genieten zoveel je wilt, meestal zonder baanafsluitingen. Taxiritten:Voor € 50 kan je een snelle ronde meerijden met een ervaren NS-rijder. Meer info via PB of gert@driving-fun.com 
_________________________________________ Racefun events
|
10 maart 2014 13:52 |
|
 |
Devils son
|
Toch zijn dat de momenten dat ik het meest geniet. Al ging ik dan vaak gewoon een paar dagen in het Lindner zitten, overdag werken op de hotelkamer en dan zodra de Ring open is knallen.
|
10 maart 2014 18:47 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
12 maart 2014 21:11 |
|
 |
Tom
|
Inderdaad. In de tijd dat ik daar nog wel eens een rondje reed gingen we meestal een zondag en maandag. Zondag wat chillen en genieten van alles wat er te zien is, dan goedkoop overnachten en op maandag wat rondjes op een relatief rustige Ring (en tussen de mensen met wat meer ervaring, minder brokkenpiloten).
_________________________________________ Porsche Boxster S (987) 3.4
|
12 maart 2014 21:19 |
|
|