een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
handig
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
27 feb 2014 23:53
Ronaldo
964 c2
Den Haag
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
05 maart 2014 22:43
Neppert
Neppert
Neppert
Vast wel!!! Porsche is niet voor niks gestopt met het olieklepjes-model!! Niet helemaal vergelijkbaar maar toch!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
05 maart 2014 22:49
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Kwaliteit van het filmpje lijkt me net iets te hoog te zijn om amateurfilmpje te zijn (en het is dan nog een gif). En ik kan me ook niet inbeelden dat een vrouw die er niets van kent, gewoon olie op alles gaat gooien .
05 maart 2014 23:50
Neppert
Neppert
Neppert
Omdat tegenwoordig alles maar moet kunnen. Zien we hier de keerzijde van een "grapje".
Hij gaat wel blij zijn met de extra viewers omdat het zo zwaar gefaild is . Maar de prank was in eerste instantie eigenlijk al niet grappig. Als hij geen klappen had gekregen, ging hij maar weinig viewers krijgen wegens saaiheid
12 maart 2014 10:56
Neppert
Neppert
Neppert
+1. Gelukkig wel veel omstanders die gewoon ff hielpen! Maar het mag wel vaker zo aflopen, dan leren die dombo's maar op de harde manier dat niet alles zo maar kan!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
12 maart 2014 11:03
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
hahahaha classic
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
12 maart 2014 11:15
Scooby-R
Een echte Nee-T3
Alleen "groene" voertuigen mogen toch bij het tuin-afval ?
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum