Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - deel 6 alweer
..... erbij. In dát geval ben ik het met je eens, hoewel liever solar/accu of kinetic i.p.v. batterij
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 maart 2014 17:49 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Selfwinder is über. Kan je wanneer je door inboorlingen in een donkere kerker bent opgesloten altijd nog op je radium wijzerplaat aflezen hoe laat het is als er geen daglicht is. Zolang je zelf maar in leven blijft weet je altijd hoe laat het is.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
21 maart 2014 18:22 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
jatogjetweetog De Rolex Oysterquartz
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
21 maart 2014 21:57 |
|
|
drknauf
|
kben de hele dag al aan het springen en stuiteren met stuken denk je dat ik dan nog verlegen zit om een klokje op te gaan winden kben dan blij dak dan het leven nog heb gewoon lui lkkr en automaat heeeerlijk .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
21 maart 2014 22:20 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Aaah er bestaat dus toch een Mud-proof Rolex Alle automaatjes gaan bij mij alleen maar stuk
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
22 maart 2014 10:40 |
|
|
drknauf
|
bizarre klok zeg deze , mooiiiii , click pic to go to link : .
|
22 maart 2014 23:14 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
grappig, ik denk alleen maar "Rolex: you've seen one, you've seen 'm all". wordt er niet warm of koud van. Ben meer van 'less is more'. AMuS heeft deze week een artikel over horloges, staan ook een paar van mijn favorieten bij. Dit vind ik dan weer mooi: Reteduur, maar onopvallend: Meeste merken uit Glashütte (Dld) spreken me wel aan, wil nog steeds een keer een Nomos, maar een Mühle is ook niet verkeerd.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
23 maart 2014 8:56 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ik snap het als niet-kenner ook niet, wat is hier zo bijzonder aan? Voor mij gewoon een Rolex zoals vele anderen.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
23 maart 2014 10:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat is nu precies de reden waarom er zo nu en dan nog een 996je wordt verkocht
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
23 maart 2014 10:35 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
De rode SUBMARINER tekst volgens mij, dat is een heleboel extra euries waard.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
23 maart 2014 10:50 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Prima toch, ik gun iedere 996 bezitter dattie er vanaf kan
|
23 maart 2014 11:04 |
|
|
drknauf
|
dat heeft het grootste gedeelte vd wereld met porsche het ging mij er meer om hoe fakkin strak de klok nog is dat is bizar meeste zijn hlml uitgewoond/afgeleefd deze is zowat brand new in feite is elke klok op het lichaam overbodige luxe en nutteloos uitgegeven euro/dollar/buck die nergens op slaat , in iedere mobiele telefoon staat de tijd aangegeven en nog wat cazzo tijgah gast , als ik het maar begrijp ik vind hem gewoon de baas en daar zullen de meningen altijd over blijven verschillen jatoggjeweettoggg .
|
23 maart 2014 12:33 |
|
|
fins
|
Precies wat Porsche-haters altijd roepen over de 911. Maar, net als die 911 heeft ook de Submariner een iconisch design dat in 50 jaar vrijwel niet veranderd is. En het is goed gereedschap voor de klus.
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
23 maart 2014 13:05 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Prima toch, wilde je niet aanvallen, vroeg me oprecht af waarom je deze speciaal vindt. Heb zelf meer met de klokkies van Floriaan, maar die staat dan ook bekend als "the King of Good Taste"
|
23 maart 2014 13:06 |
|
|
drknauf
|
ik googlen naar een floriaan klok , nergens te vinden ik denk wtf wat bedoeld die gast , bedoel je targa floriaan nou DEZE klok vink wel mooi en fraai maar not my cup of tea zeg maar beauty is in the eye of the beholder kvoelde me niet aangevallen hoor , zie smilies greetz mike
|
23 maart 2014 13:56 |
|
|
drknauf
|
DEZE floriaan klok het merk dan he vink dan wel weer helemaal de BOMSTE mooiiii wat een apparaat zeg .
|
23 maart 2014 14:01 |
|
|
drknauf
|
HIER nog meer de Lange & Söhne .
|
23 maart 2014 14:04 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
this watch will cost $189,000. In platinum, it will cost $213,000.
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
23 maart 2014 15:38 |
|
|
Targa Floriaan
|
@ Cazzo: Thanks! Great minds think alike @ Knauf: die Lange 1815 Rat... vind ik fascinerend om de techniek, maar is qua stijl iets TE voor mij. @ Michiel: zie opmerking Cazzo (zie Lange die ik poste is overigens "slechts" 20.000 (in wit goud). Ik ben dus best bescheiden
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
23 maart 2014 16:14 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik zeg niets
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 maart 2014 17:17 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Potverdorie zeg, die Rolexen kunnen niet tegen warm water...... Die van Maarten is zelfs gekrompen (of heeft hij het dames model van drknauf?)
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
23 maart 2014 17:26 |
|
|
Targa Floriaan
|
NOG meer van die ouwe meuk zei de 993 rijder MET rode lettertjes nog wel! Sommige mensen trappen ook in elke marketing truc: LIMITED EDITION, rode ipv witte lettertjes! Ik heb dat ook, maar dan met limited editions van eten (ijs e.d.)...stel je voor dat ik te laat ben
|
23 maart 2014 18:12 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Precies. Inladen die rommel!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 maart 2014 18:57 |
|
|
fins
|
Is die rooie van jou, Maarten? Mooi ding zeg!
Heb je betere foto's?
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
24 maart 2014 10:22 |
|
|
drknauf
|
dan moet die hem uitpakken dan issie gelijk 1000 euro minder waard hijs wreed hoor, mooi uber vette klok .
|
24 maart 2014 10:47 |
|
|